20u?quote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef Gowbert het volgende:
Ik zou graag 20u lessen volgen in een erkende rijschool maar zou het mogelijk zijn om dit bedrag (¤1020) of een deel hiervan terug te vorderen?
20u*44.45mm=889mm, dat is nog niet 1x je wielen rond?quote:A rack unit or U (less commonly, RU) is a unit of measure used to describe the height of equipment intended for mounting in a 19-inch rack or a 23-inch rack (The dimension refers to the width of the equipment mounting frame in the rack i.e. the width of the equipment that can be mounted inside the rack). One rack unit is 1.75 inches (44.45 mm) high.
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..quote:
Hoezo is het niet mogelijk? Ik heb het ook gewoon teruggevorderd van de belasting.quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Gowbert het volgende:
sorry dat ik daar niet van op de hoogte ben, daarom dat ik die vraag stel.. blijkbaar is dat dus niet mogelijk. toch bedankt
Ga op de fiets.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..
Lopen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
wel ik vind dat nogal redelijk duur om 20u rijlessen te volgen en ik vroeg mij af of er geen mogelijkheid was om goedkoper uit te komen..
Ja, wij gaan lekker betalen voor nog zo'n idioot op de wegquote:Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij denk dat hij belastinggeld krijgt om rijlessen te volgen.!
Nee, dat doen we alleen bij jou.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
is het de bedoeling dat iedereen die hier een vraag stelt afgebroken wordt ofzo?
Mijn motto "er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" gaat voor deze vraag niet op.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
is het de bedoeling dat iedereen die hier een vraag stelt afgebroken wordt ofzo?
Ja, want jij bent een eikel.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
Ja, zoek een andere rijschool. Ik betaalde voor 30 lessen á 50 minuten 24 euro per les. Daarna 28,50 per les.quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
Geld lenen?quote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef Gowbert het volgende:
Ik zou graag 20u lessen volgen in een erkende rijschool maar zou het mogelijk zijn om dit bedrag (¤1020) of een deel hiervan terug te vorderen?
quote:Het gemiddeld aantal rijlessen ligt tussen de 36 en 40, dit kan dus minder of eventueel meer zijn, afhankelijk van ervaring, aantal lessen per week en ...
quote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
Ik heb gisteren mijn laptop en auto teruggevorderd. Ik vond ze ook wat duur.quote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar dat kun je gewoon terugvorderen.
ik declareer altijd mijn gigolo bij bea... alhoewel, ik laat ze de rekening daar gewoon heen sturen, nog nooit klachten gehadquote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn laptop en auto teruggevorderd. Ik vond ze ook wat duur.
Dan doe je echt wat verkeerd als je dat per uur betaalt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef Q. het volgende:
51 euro per uur is volgens mij redelijk gangbaar tegenwoordig. Ik betaalde (12 jaar geleden) iets van 65 gulden. Wel 60 lessen gehad trouwens..
Ja, maar wij willen niet dat TS dat weet want dan krijg je weer zo'n idioot op de weg.quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Maanvis het volgende:
jongens stop eens de TS te hoaxen. Je kunt weldegelijk je rijbewijs terugvorderen van de belasting!
En Bea betaalt op tijd.quote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef Smaland het volgende:
[..]
ik declareer altijd mijn gigolo bij bea... alhoewel, ik laat ze de rekening daar gewoon heen sturen, nog nooit klachten gehad
Dit wil ik zien.quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Maanvis het volgende:
jongens stop eens de TS te hoaxen. Je kunt weldegelijk je rijbewijs terugvorderen van de belasting!
Zodra je hem hebt hoef je hem alleen maar even op te sturen naar 'Belastingdienst, Apeldoorn' en je krijgt meteen al je geld terug.quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Maanvis het volgende:
Da's waarquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, maar wij willen niet dat TS dat weet want dan krijg je weer zo'n idioot op de weg.
Please, vertel.quote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef Q. het volgende:
Ik kreeg niet alleen het geld van mijn rijbewijs terug maar er meteen ook een mooie auto bij van de belastingdienst. Maar ik zeg niet hoe ik dat gedaan heb!!!!!!!
Op je scootah blijven rijden, je weetzzzquote:Op maandag 26 april 2010 19:40 schreef Gowbert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Maanvis het volgende:
Precies, zeker bij auto's is twee keer de helft al gauw teruggevorderd.quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn laptop en auto teruggevorderd. Ik vond ze ook wat duur.
Alleen als mijn treinkaartje ook is terug te vorderen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef Socios het volgende:
Ga met de trein.
Dat kan doorgaans wel bij de werkgever.quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef RealZeus het volgende:
Alleen als mijn treinkaartje ook is terug te vorderen.
Werkgever ook maar declareren dan?quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan doorgaans wel bij de werkgever.
Een kwart dus?quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Precies, zeker bij auto's is twee keer de helft al gauw teruggevorderd.
Dit dusquote:
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra je hem hebt hoef je hem alleen maar even op te sturen naar 'Belastingdienst, Apeldoorn' en je krijgt meteen al je geld terug.
Ik moest 't ff twee keer lezen, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?![]()
TS moet zodra hij zijn rijbewijs heeft gekregen op het gemeentehuis dit opsturen naar het CBR. Het CBR gaat over rijbewijzen, niet de belastingdienst. Het CBR zorgt er dan voor dan je al je geld teruggestort krijgt (volgens mij krijg je dit uiteindelijk wel van de belastindienst).
Oh ja TS, het heet niet 'terugvorderen' maar 'ingevorderd'. Dus als je er een net briefje bij doet dat je rijbewijs is ingevorderd dan komt het helemaal goed.
heb jij geen rbw dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:05 schreef Barcaconia het volgende:
1 april? Kut, dan moet ik nog een jaar wachten.
Al jàààren, maar als ik een refund kan krijgen wil ik er gebruik van maken natuurlijkquote:
yhaa.. jij mag blij zijn in de US, hoeveel % van je km's moest je TAX betalen? (Hier rond de 5% volgens mij..) en dat is dan 100km/5 = 5 euro per 100km.. (10 cent per km)..quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
ZegEen rijbewijs kost kei duur tegenwoordigertijd.
Sommige mensen denken nu eenmaal dat geld uit de lucht komt vallen en alles gratis is. Het geeft blijk van pure wereldvreemdheid.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nou toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe de topicstarter tot deze vraag gekomen is...
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nou toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe de topicstarter tot deze vraag gekomen is...
Dat is toch simpel. Meneer de topicstarter kijkt vooruit en ziet zn rijbewijs ingevorderd worden in de nabije toekomst. Terecht dat ie dan ook de kosten voor rijlessen terug wil vorderen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Stuur mij ¤10.000 dan leg ik je uit hoe je zoiets aanpakt. PM maar voor m'n rekeningnummer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef josvr het volgende:
Vraagje: Ik wil graag mijn VLIEGBREVET halen, kan ik dat ergens terugvorderen?
Kan ik procentueel meer terugvorderen als ik ga voor een grote Commercial Airline Boeing brevet dan dat ik ga voor een 2 persoons Cesna?
EDIT: Kan ik een stewardesse terug vorderen? Het liefst zo eentje met een strak rokje van de blauwe zwaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Stuur mij ¤10.000 dan leg ik je uit hoe je zoiets aanpakt. PM maar voor m'n rekeningnummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat vrachtwagenrijbewijs iets te duur is voor TS![]()
70 euro per les.
6 examens samen rond de 2000 euro (als je alles in 1keer haalt)
mama van 3 kids!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |