Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra je hem hebt hoef je hem alleen maar even op te sturen naar 'Belastingdienst, Apeldoorn' en je krijgt meteen al je geld terug.
Ik moest 't ff twee keer lezen, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?![]()
TS moet zodra hij zijn rijbewijs heeft gekregen op het gemeentehuis dit opsturen naar het CBR. Het CBR gaat over rijbewijzen, niet de belastingdienst. Het CBR zorgt er dan voor dan je al je geld teruggestort krijgt (volgens mij krijg je dit uiteindelijk wel van de belastindienst).
Oh ja TS, het heet niet 'terugvorderen' maar 'ingevorderd'. Dus als je er een net briefje bij doet dat je rijbewijs is ingevorderd dan komt het helemaal goed.
heb jij geen rbw dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:05 schreef Barcaconia het volgende:
1 april? Kut, dan moet ik nog een jaar wachten.
Al jàààren, maar als ik een refund kan krijgen wil ik er gebruik van maken natuurlijkquote:
yhaa.. jij mag blij zijn in de US, hoeveel % van je km's moest je TAX betalen? (Hier rond de 5% volgens mij..) en dat is dan 100km/5 = 5 euro per 100km.. (10 cent per km)..quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
ZegEen rijbewijs kost kei duur tegenwoordigertijd.
Sommige mensen denken nu eenmaal dat geld uit de lucht komt vallen en alles gratis is. Het geeft blijk van pure wereldvreemdheid.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nou toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe de topicstarter tot deze vraag gekomen is...
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nou toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe de topicstarter tot deze vraag gekomen is...
Dat is toch simpel. Meneer de topicstarter kijkt vooruit en ziet zn rijbewijs ingevorderd worden in de nabije toekomst. Terecht dat ie dan ook de kosten voor rijlessen terug wil vorderen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |