abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 15:48:21 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80730212
Roy

De OP loopt alweer beetje achter. Er zijn al een aantal wedstrijden meer gespeeld
pi_80730225
Word ik hier op de hoogte gehouden over Beenhakkers ei? Ik las net ergens dat hij er een probeert te leggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80730352
Mooi dat Roy voor de club behouden blijft
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 15:56:38 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80730471
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar je kan het ook gewoon zeggen dat het daar omgaat. Ze deden erg geheimzinnig en er mochten geen pers vragen gesteld worden. Dan verwacht je op voorhand wel meer dan dat

En mooie carrier of niet, hij is niet helemaal geslaagd bij Feyenoord.
Dat geheimzinnig doen is een beetje kinderachtig ja. Vooral omdat het AD het al van tevoren wist en publiceerde. Maar ondanks dat hij niet zo succesvol was bij Feyenoord als gehoopt: hij sluit z'n mooie carrière wel in de Kuip af en blijft daarna bij de club. Dus effe wat pers optrommelen vond ik wel passend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80730807
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
Word ik hier op de hoogte gehouden over Beenhakkers ei? Ik las net ergens dat hij er een probeert te leggen.
Als Leo kraait roepen we je.
-
pi_80734941
Makaay
pi_80742865
Roy
pi_80743941
Zondag de laatste alweer
Feyenoord Rotterdam
pi_80744008
Hoop dat Makaay een prachtig afscheid krijgt zondag.
-
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:14:36 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80759374
quote:
Feyenoord bekijkt de mogelijkheden nog om de arrestanten in toekomst te weren bij de club. Aboutaleb beziet of de betrokkenen bij de wedstrijd van 6 mei geweerd kunnen worden met gebiedsverboden. (BVDL)
Over de 'hooligans ' van zondag. Ze zijn echt een heksenjacht begonnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80762062
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Over de 'hooligans ' van zondag. Ze zijn echt een heksenjacht begonnen.
M'n pa noemt Aboutaleb een 'kalifaatsbeheerder' haha. Niet dat hij zoveel op heeft met voetbal en al helemaal niet met de supporters.
pi_80762085
Niet zo raar dat ze een heksenjacht zijn begonnen natuurlijk. Sowieso staat Aboutaleb na hoek van holland sterker op zijn strepen en zal niet veel meer tolereren.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 13:37:40 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80764652
Eén ding is zeker: als het wéér een zooitje in Europa wordt, dan hoeft Feyenoord de eerste jaren niet meer voor Europees voetbal z'n best te doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:47:45 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80765090
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:28 schreef Aloulou het volgende:
Niet zo raar dat ze een heksenjacht zijn begonnen natuurlijk. Sowieso staat Aboutaleb na hoek van holland sterker op zijn strepen en zal niet veel meer tolereren.
Laat ze dan degene pakken, die ook echt voor de problemen zorgen. Niet de gewone supporter, zoals die van afgelopen zondag.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:14:49 #16
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80770656
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat ze dan degene pakken, die ook echt voor de problemen zorgen. Niet de gewone supporter, zoals die van afgelopen zondag.
Inderdaad, maar dat wordt helaas nooit vermeld. Bij Twente werden ook genoeg onschuldige de dupe van het wan-beleid dat ze daar voeren
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80771288
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Happel het volgende:

[..]

De HvH-kneuzen lopen, op 1 na, allemaal alweer vrij rond zonder meldplicht of wat dan ook.
"Maar ze weten wie ze zijn hoor!".
-
pi_80771578
In het AD staat trouwens een verslag van een supporter over afgelopen zondag.
Goed dat ze het ook eens vanuit ander perspectief bekijken.
quote:
Twee kinderen van, ik schat veertien jaar oud, werden door een ME'er met zijn schild over een stoel geworpen, om er vervolgens dreigend met een knuppel achteraan te zwaaien

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritmo op 27-04-2010 16:46:20 ]
-
  woensdag 28 april 2010 @ 12:54:46 #19
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80801513
En zo hoort het ook
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80813037
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:28 schreef Aloulou het volgende:
Ik denk dat niemand er problemen mee heeft als zaken zoals bij HvH worden voorkomen. Maar meestal leidt een incident zoals bij HvH totaal totaal stompzinnige regelgeving en beleid, wat ook het probleem niet aanpakt.

De doorsnee supporter wordt de dupe, terwijl bij een volgend evenement o.i.d. de boel weer helemaal ontspoort, omdat al die tijd aan symptoombestrijding is gedaan. Aboutaleb handelt slechts naar de publieke opinie, maar pakt het probleem niet aan.
#12 is not for sale!
pi_80829671
Veendam lijkt failliet te gaan, zou die de Leeuw dan toch komen?
  donderdag 29 april 2010 @ 12:02:38 #22
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80837557
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Veendam lijkt failliet te gaan, zou die de Leeuw dan toch komen?
Lijkt erop dat hij naar Groningen gaat. Overigens zou ik hem geen versterking vinden maar wel een jongen die ik er graag bij zou hebben. Veendam is wanhopig en het is eigenlijk triest dat je als Feyenoord zijne niet 3-4 ton voor hem kan neerleggen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80838985
quote:
Feyenoord-clubicoon Gerard Meijer krijgt lintje opgespeld

Gerard Meijer (foto) is donderdagochtend beloond voor al zijn verdiensten voor Feyenoord. De man die als verzorger uitgroeide tot clubicoon kreeg op het stadhuis in Rotterdam een lintje opgespeld door burgemeester Ahmed Aboutaleb.

Meijer is nu Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Vijftig jaar lang was hij in dienst bij Feyenoord. De 74-jarige Rotterdammer nam aan het eind van het vorige seizoen afscheid van het legioen. Sindsdien is hij als ambassadeur aan de club verbonden.

Op de website van Feyenoord gaf de club Meijer nog een mooie loftuiting mee: ‘Onder supporters werd Meijer als verzorger razend populair. Zo imiteerde het legioen vroeger het geluid van een brommer als ‘de snelste verzorger van Nederland’ het veld in rende. In zijn laatste jaren als verzorger kampte Meijer met knieklachten, waardoor hij niet meer zo rap was als voorheen, maar zijn populariteit was er de laatste jaren niet minder om.’ (LvS)
pi_80841234
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef Ritmo het volgende:
In het AD staat trouwens een verslag van een supporter over afgelopen zondag.
Goed dat ze het ook eens vanuit ander perspectief bekijken.
[..]

Er komt er eentje achter dat die ME'ers tering honden zijn. M'n slechthorende zus had je dat al jaren geleden duidelijk kunnen maken nadat een ME'er haar neer moest hoeken al 'kut hoer' schreeuwende. Als je m'n zus van 1.68 ziet dan begrijp je wel waarom hij zo geintimideerd was en woest moest reageren.

.. tuig is het.
  donderdag 29 april 2010 @ 14:03:49 #25
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80841528
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Er komt er eentje achter dat die ME'ers tering honden zijn. M'n slechthorende zus had je dat al jaren geleden duidelijk kunnen maken nadat een ME'er haar neer moest hoeken al 'kut hoer' schreeuwende. Als je m'n zus van 1.68 ziet dan begrijp je wel waarom hij zo geintimideerd was en woest moest reageren.

.. tuig is het.
Nu het toch over honden gaat, het lijkt wel alsof ze die beesten niks te vreten geven vlak voor een wedstrijd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80842091
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nu het toch over honden gaat, het lijkt wel alsof ze die beesten niks te vreten geven vlak voor een wedstrijd.
inderdaad , en hun honden ook niet..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80842293
voor sommige mensen vallen deze ME-ers nog steeds onder het gerespecteerde gezag..
alsof politie agenten nooit iets fout doen .. (remember Dordrecht)..
ME-ers zijn helemaal hyper en willen niets liever doen dan rammen met hun knuppeltjes..
heb het zelf een keer mogen ondervinden toen we over de brug lang het stadion naar de kant van het maasgebouw liepen , kwamen we te dicht langs de kant van GG waar Manchester supporters zaten , toen werden we gesommeerd om de straat over te steken en door te lopen en dan weer terug oversteken om zo een veilige afstand te creeeren want mijn vader en ik waren erg dreigend voor die engelsen natuurlijk...

wij lopen dus door , zo van joh zeik niet...
we lopen wel gewoon wat sneller door..

toen kwam er dus zo'n lul op zijn paardje aan en begon gelijk te rammen..

ben ik dan ook een hooligan ??
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 29 april 2010 @ 14:30:55 #28
63192 ursel
pi_80842494
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Calciumdude het volgende:
voor sommige mensen vallen deze ME-ers nog steeds onder het gerespecteerde gezag..
alsof politie agenten nooit iets fout doen .. (remember Dordrecht)..
ME-ers zijn helemaal hyper en willen niets liever doen dan rammen met hun knuppeltjes..
heb het zelf een keer mogen ondervinden toen we over de brug lang het stadion naar de kant van het maasgebouw liepen , kwamen we te dicht langs de kant van GG waar Manchester supporters zaten , toen werden we gesommeerd om de straat over te steken en door te lopen en dan weer terug oversteken om zo een veilige afstand te creeeren want mijn vader en ik waren erg dreigend voor die engelsen natuurlijk...

wij lopen dus door , zo van joh zeik niet...
we lopen wel gewoon wat sneller door..

toen kwam er dus zo'n lul op zijn paardje aan en begon gelijk te rammen..

ben ik dan ook een hooligan ??

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom je niet gewoon die orders opvolgt
pi_80843269
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef ursel het volgende:

[..]

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom je niet gewoon die orders opvolgt
misschien omdat ze nergens opslaan ??
ben jij altijd zo slaafs ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 29 april 2010 @ 15:02:56 #30
63192 ursel
pi_80843624
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

misschien omdat ze nergens opslaan ??
ben jij altijd zo slaafs ?
Dat is jou definitie. Zij hebben taak daar een buffer te waarborgen en daar mag geen supporter in komen. Als jij dan met je zotte hoofd dat in de wind gaat slaan, tja dan vraag je er enigszins om.

Noem het slaafs, ik noem het gezond verstand gebruiken

Was trouwens op zelfde punt toentertijd, had vakkie vlakbij de engelsen, dus weet precies welke haag je bedoeld.

Overigens niet dat ik nu opeens al het ME gedrag verder goedkeur ofzo. Heb ze ook meer dan genoeg rare charges zien uitvoeren.
  donderdag 29 april 2010 @ 15:46:20 #31
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80845277
Ach, ik kan enigzins nog begrijpen dat ze dan ingrijpen maar ze zetten vaak ook onder druk terwijl je geen kant opkan en pakken ze je alsnog. Dat is wat mij aan hun stoort
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:44:59 #32
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80880839
quote:
Feyenoord wil spreekkoren weren uit Kuip
30 april 2010

Feyenoord begint een project dat onder meer spreekkoren uit de Kuip moet weren. Dat zei Gerard Meijer vrijdag in FC Rijnmond.

"We gaan met een aantal fans in gesprek", aldus Meijer."Het stadionverbod van supporters die hieraan meewerken wordt mogelijk verkort." In het project gaat Feyenoord op indringende wijze de confrontatie met de eigen supporters aan.

"We gaan zover dat we iemand met een Joodse achtergrond bij het project betrekken. De persoon in kwestie heeft in de Tweede Wereldoorlog een aantal familieleden verloren en zal dat persoonlijk komen vertellen."

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam heeft eerder al aangegeven hard op te treden bij kwetsende spreekkoren tijdens de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax op 6 mei in De Kuip.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:50:20 #33
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80880985
Belachelijk.

Bij Ajax werd er uit volle borst 'bommen op rotterdam' gezongen en daar horen we niets over.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:53:19 #34
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80881070
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef Sinnie het volgende:
Belachelijk.

Bij Ajax werd er uit volle borst 'bommen op rotterdam' gezongen en daar horen we niets over.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf ... zegt de moraalridder in mij.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:54:41 #35
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80881107
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij jezelf ... zegt de moraalridder in mij.
Daarmee verbeter je de wereld niet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:56:11 #36
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80881153
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:54 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Daarmee verbeter je de wereld niet.
Er zal nog steeds armoede en oorlog zijn maar de wereld is wel een stukje aangenamer geworden. Als alle hooligans standrechtelijk geexecuteerd zouden worden, dan helemaal natuurlijk.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:09:43 #37
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80881563
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:56 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Er zal nog steeds armoede en oorlog zijn maar de wereld is wel een stukje aangenamer geworden. Als alle hooligans standrechtelijk geexecuteerd zouden worden, dan helemaal natuurlijk.
Voor?

Zou niet weten hoe dat kan bijdragen aan een betere wereld.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:18:30 #38
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80881828
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:09 schreef Sinnie het volgende:

Zou niet weten hoe dat kan bijdragen aan een betere wereld.
Denk eens door.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:21:19 #39
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80884405
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Denk eens door.
Joden is een geuzennaam die we gebruiken voor de ajacieden en ik neem aan dat jij het hebt over een bevolkingsgroep? Enige wat ik zie verdwijnen is de rivaliteit tussen de twee clubs als we elkander niet eens meer kunnen provoceren.

Dus nee, ik zie niet per definitie hoe dit bijdraagt aan een betere wereld.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 21:22:24 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80884450
Als je de verloedering echt tegen wil gaan, moet je de lat hoog leggen, en niet halfslachtig nog toestaan dat er spreekkoren over de holocaust door het stadion galmen.

Maar voorlopig zijn we er nog lang niet. Uit het AD vandaag:
quote:
Na een tip bij de politie hebben ME'ers vergeefs gezocht naar een groep Feyenoordsupporters op het metrostation bij het Centraal Station. De supporters uit Rotterdam zouden op zoek zijn geweest naar Ajax-aanhangers. De groep werd niet aangetroffen en de politie gaat er vanuit dat ze 'in de massa zijn opgegaan'. (ANP)
Kan natuurlijk ook een onzinbericht zijn..
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:26:51 #41
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80884615
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Gert het volgende:
Als je de verloedering echt tegen wil gaan, moet je de lat hoog leggen, en niet halfslachtig nog toestaan dat er spreekkoren over de holocaust door het stadion galmen.

Maar voorlopig zijn we er nog lang niet. Uit het AD vandaag:
[..]

Kan natuurlijk ook een onzinbericht zijn..
Ja, normaal weten ze de supporters altijd te vinden. Van een cafe in Rotterdam tot aan een barbecue in het park. Maar nu gaan +- 50 supporters in het niets op. Merkwaardig

Het was gewoon weer een inkoppertje om Feyenoord nog verder onderuit te trappen. Hebben we wel verdiend namelijk
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:08:23 #42
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80888829
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, normaal weten ze de supporters altijd te vinden. Van een cafe in Rotterdam tot aan een barbecue in het park. Maar nu gaan +- 50 supporters in het niets op. Merkwaardig

Het was gewoon weer een inkoppertje om Feyenoord nog verder onderuit te trappen. Hebben we wel verdiend namelijk
Donderdag wordt de wedstrijd toch na 20 minuten gestaakt. Men is dan het gezang van 'joden aan het gas' zat en Aboutalleb zal hoogstpersoonlijk ingrijpen.

Het wordt tijd dat alle debielen de Kuip uit worden geschopt zodat we weer normaal naar een potje voetbal kunnen kijken.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:22:32 #43
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80889453
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Donderdag wordt de wedstrijd toch na 20 minuten gestaakt. Men is dan het gezang van 'joden aan het gas' zat en Aboutalleb zal hoogstpersoonlijk ingrijpen.

Het wordt tijd dat alle debielen de Kuip uit worden geschopt zodat we weer normaal naar een potje voetbal kunnen kijken.
Wie is 'we' in dit verhaal? Jij thuis op de bank? Daar hebben we wat aan. Wie ben jij om te bepalen wie een normale supporter of niet. De term hooligan wordt iedereen aangemeten bij Feyenoord terwijl er hooguit een groepje is van 50 tot 100 man die daadwerkelijk alleen komen om de boel te verstieren.

Het zal echter tevergeefs zijn, dat zal je nooit kunnen verbannen. Abou maakt het er alleen maar erger op. En de resultaten zullen we hoogstwaarschijnlijk wel zien op 6 mei wanneer alle frustraties op de vrije loop gaan bij de supports.

Actie = reactie
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80889727
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat Feijenoordsupporters tuig van het allerlaagste soort zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_80889738
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wie is 'we' in dit verhaal? Jij thuis op de bank? Daar hebben we wat aan. Wie ben jij om te bepalen wie een normale supporter of niet.
LOL ! Nou ja , zo'n abbonement voor betaaltv kost meestal ook geld dus dat hebben die gozers er dan toch tenminste voor over ! Maar ja toch liever een supporter die met z'n clublogo naar buiten treedt en naar een plaatselijk café treedt waar ze de match live uitzenden of natuurlijk naar het stadion komt om ze team echt te supporteren ipv de salonsupporter uit te hangen

[ Bericht 0% gewijzigd door Nocturnal_Johnny op 30-04-2010 23:33:29 ]
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:34:52 #46
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80890063
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Argento het volgende:
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat Feijenoordsupporters tuig van het allerlaagste soort zijn.
Laat dat dan net je zwakste punt zijn.

Toch bedankt voor je (minimale) bijdrage
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:38:41 #47
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80890216
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wie is 'we' in dit verhaal? Jij thuis op de bank? Daar hebben we wat aan. Wie ben jij om te bepalen wie een normale supporter of niet. De term hooligan wordt iedereen aangemeten bij Feyenoord terwijl er hooguit een groepje is van 50 tot 100 man die daadwerkelijk alleen komen om de boel te verstieren.

Het zal echter tevergeefs zijn, dat zal je nooit kunnen verbannen. Abou maakt het er alleen maar erger op. En de resultaten zullen we hoogstwaarschijnlijk wel zien op 6 mei wanneer alle frustraties op de vrije loop gaan bij de supports.

Actie = reactie
Lui die 'joden aan het gas' roepen in de Kuip, zijn voor mij hooligans. Tokkie-volk dat een nekschot moet krijgen.

Ik ben al vele jaren supporter van Feyenoord en heb een seizoenskaart voor vak C.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:44:58 #48
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80890452
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Lui die 'joden aan het gas' roepen in de Kuip, zijn voor mij hooligans. Tokkie-volk dat een nekschot moet krijgen.

Ik ben al vele jaren supporter van Feyenoord en heb een seizoenskaart voor vak C.
Het altijd sfeer-volle C-vak, nee daar moeten we het van hebben. Als dat de 'normale' supporter is dan bedank ik liever. Klappen wanneer ze scoren kan je overal.

Daarbij mag jij dat vinden, zoals ik net al aangaf is 'jood' in die zin een geuzennaam. Wat er met die joden (-> lees bevolkingsgroep)gebeurt ken mij geen reet rotten, maar de joden in en uit Amsterdam mogen ze van mij allemaal opknopen aan de hoogste boom.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:20:21 #49
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80891732
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef Sinnie het volgende:

Wat er met die joden (-> lees bevolkingsgroep)gebeurt ken mij geen reet rotten ....
Zeg dat eens tegen een slachtoffer/ nabestaande!

http://hetdagelijkselijde(...)ages/auschwitz_1.jpg

Kijk, dat jij geen benul hebt van historische feiten is al erg genoeg maar dat je dan ook domme dingen gaat roepen.

Maar ga jij maar donderdag lekker 'joden aan het gas' roepen hoor. En vergeet die sis-geluiden niet.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:23:15 #50
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80891814
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Zeg dat eens tegen een slachtoffer/ nabestaande!

http://hetdagelijkselijde(...)ages/auschwitz_1.jpg

Kijk, dat jij geen benul hebt van historische feiten is al erg genoeg maar dat je dan ook domme dingen gaat roepen.
Welk deel van 'geuzennaam' heb jij niet begrepen?

En als ze er van wakker liggen dan zal ik ze in eigen persoon duidelijk maken dat het mij niet gaat om een referentie naar de 'Holocaust'.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 1 mei 2010 @ 07:40:50 #51
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80895123
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef Sinnie het volgende:

En als ze er van wakker liggen dan zal ik ze in eigen persoon duidelijk maken dat het mij niet gaat om een referentie naar de 'Holocaust'.
O gelukkig, dat zal een voormalig kampbewoner of een nabestaande wel begrijpen hoor.

Nou stoere en verstandige jongen, veel plezier met je 'joden aan het gas' dan maar. Zes miljoen zielen kijken op je neer.
pi_80896856
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Nou stoere en verstandige jongen, veel plezier met je 'joden aan het gas' dan maar. Zes miljoen zielen kijken op je neer.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:00:03 #53
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80900988
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 07:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

O gelukkig, dat zal een voormalig kampbewoner of een nabestaande wel begrijpen hoor.

Je kan onmogelijk met iedereen rekening houden.

En noem mij maar weer een 'stoere en verstandige jongen', ik maak alleen het verschil duidelijk tussen antisemitisme en een geuzennaam. Dat er een generatie bestaat waar dit niet tot doordringt heb ik verder geen boodschap aan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 14:35:30 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80901858
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je kan onmogelijk met iedereen rekening houden.

En noem mij maar weer een 'stoere en verstandige jongen', ik maak alleen het verschil duidelijk tussen antisemitisme en een geuzennaam. Dat er een generatie bestaat waar dit niet tot doordringt heb ik verder geen boodschap aan.
Als dat verschil duidelijk is, is er ook niet zo'n probleem volgens mij. Ja OK, sommigen vinden zelfs het gebruik van de betiiteling "joden" al een probleem. Maar die betiteling heeft met de roots van ajax te maken en niet met WOII.

Pas als de aanduiding "joden" wordt gekoppeld aan het uitroeien van 6 miljoen exemplaren in de tweede wereldoorlog, wordt het voor heel veel mensen onsmakelijk of zelfs weerzinwekkend.

Ik moest vroeger ook wel lachen om "Mein Vati is bei die Gestapo" en dergelijke liedjes, toegegeven. Maar ik vind het OK dat het er nu op lijkt dat ze dit serieus willen gaan aanpakken. Als je de verloedering écht tegen wil gaan dan moet je bij het begin beginnen. Wanneer je verbaal wangedrag toe blijft staan, ben je alweer aan het marchanderen met de regels.
Het is toch al lastig waar de grens te trekken.
Bij "Wie niet springt die is een jood?"
Die kan wel denk ik.
"Hamas hamas alle joden aan het gas", gaat duidelijk te ver.
  zondag 2 mei 2010 @ 10:55:46 #55
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80924783
Gaan er nog mensen naar Feyenoord vandaag?

Ik vertrek over een uurtje

Overigens is het zo dat 'joden aan het gas' misschien te ver gaat, maar het wordt niet zo vaak gezongen dus vind ook niet dat ze er zo'n groot probleem van moeten maken. Sterker nog, vind dat Hamas, Hamas maar suf eerlijk gezegd
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 2 mei 2010 @ 10:56:50 #56
63192 ursel
pi_80924809
Ik ga ook over een uurtje
  zondag 2 mei 2010 @ 10:57:37 #57
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_80924824
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:55 schreef Sinnie het volgende:
Gaan er nog mensen naar Feyenoord vandaag?

Ik vertrek over een uurtje

neeee

ik zit in turkije

dus wordt volgen via teletekst haha
~ Bonito La Risa ~
  zondag 2 mei 2010 @ 10:58:53 #58
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80924849
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:57 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

neeee

ik zit in turkije

dus wordt volgen via teletekst haha
Vandaag een mooie tifo-actie heb ik gehoord, ben benieuwd!
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 2 mei 2010 @ 11:05:31 #59
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_80924973
ja hoorde/las het jah, Over makaay toch?
~ Bonito La Risa ~
  zondag 2 mei 2010 @ 11:22:23 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80925322
Blijf thuis. Voel me niet zo best vandaag.
Elite
Tegen TTIP
pi_80925941
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef Happel het volgende:
Blijf thuis. Voel me niet zo best vandaag.
Mooi weer supporter
  zondag 2 mei 2010 @ 11:46:28 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80926023
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Mooi weer supporter
Jeuh
Elite
Tegen TTIP
pi_80928692
5 minuten geleden besloten om toch maar te gaan. Even afscheid nemen van Makaay uiteraard.
  zondag 2 mei 2010 @ 14:40:12 #64
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_80931703
iemand sobcast ? PM alsjeblieft
pi_80932063
de 1-1 van Makaay
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 15:41:47 #66
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80934111
3-2
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:43:43 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80934206
Jon Dahl.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80934260
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef TC03 het volgende:
Jon Dahl.
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 15:48:57 #69
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80934417
Roy mag nog wel een jaartje blijven

4-2 dus
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_80934450
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
Roy mag nog wel een jaartje blijven
Als hij er elke wedstrijd er 2 inschopt..
Feyenoord met het 'doelpuntenprobleem'
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 15:53:19 #71
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80934573
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:50 schreef LimboFan het volgende:

[..]

Als hij er elke wedstrijd er 2 inschopt..
Feyenoord met het 'doelpuntenprobleem'
klopt . Zal er niet in zitten. Mooi nieuws dat PSV gescoord heeft
  zondag 2 mei 2010 @ 15:55:39 #72
53267 TC03
pi_80934666
Feyenoord vierde.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:56:44 #73
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80934700
Makaay is lekker bezig.
pi_80934713
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

klopt . Zal er niet in zitten. Mooi nieuws dat PSV gescoord heeft
Ja
Feyenoord 4de, ik weet niet hoe Feyenoord speelt, maar dat ze er donderdag ook maar 4 inschoppen!
De Vrij Eerste goal
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 15:59:25 #75
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80934800
De Vrij lekker laten staan, ook al is Fernandez fit.
pi_80934833
Oei, az op 1-1
JAAAAH JAAAA!!!
pi_80935159
Makaay hatrick
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:07:48 #78
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80935191
Ik blijf een keer thuis.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 mei 2010 @ 16:08:01 #79
132191 -jos-
Money=Power
pi_80935208
Makaay
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:09:25 #80
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_80935299
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Happel het volgende:
Ik blijf een keer thuis.
Blijf dus voortaan thuis
Fuck the EBU
  zondag 2 mei 2010 @ 16:10:05 #81
53267 TC03
pi_80935331
Wel een waardig afscheid voor Makaay.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:12:57 #82
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80935487
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef TC03 het volgende:
Wel een waardig afscheid voor Makaay.
zeker weten.

Hopen dat Castaignos er nog 1 maakt nu.
pi_80935623
Roy Makaay, scoort nog ff een hattrick op zijn laatste speeldag
Suit up! Because it's going to be LEGENDARY!
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 16:24:30 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80936110
Vierde!!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:25:20 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80936164
Vierde .
Grootste overwinning van het seizoen .
Hattrick Makaay .
Afscheid Makaay .
Geen derde ster in Amsterdam .
2000 light years from home
pi_80936166
Feyenoord 4de, ik ben tevreden
JAAAAH JAAAA!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:25:35 #87
53267 TC03
pi_80936185
Op de laatste dag scoor je dan wel zes keer. Nouja, vierde plaats behaald, prima.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:25:45 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80936200
Geweldige afsluiting van een moeilijk jaar
  zondag 2 mei 2010 @ 16:26:08 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80936217
Toch nog goed afgemaakt. Al die zorgen bij mij voor niks geweest.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 mei 2010 @ 16:26:17 #90
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80936223
onverdiend vierde. vooral na die achterlijke actie van dat verliezen tegen twente. jammer dat jullie zo slecht zijn.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80936259
Ondanks het gedoe van jullie bij Twente is Roy Makaay wel een held.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 2 mei 2010 @ 16:27:30 #92
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_80936279
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
onverdiend vierde. vooral na die achterlijke actie van dat verliezen tegen twente. jammer dat jullie zo slecht zijn.
Zuur hé?
Fuck the EBU
  zondag 2 mei 2010 @ 16:29:00 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80936338
quote:

Nu heb ik er minder moeite mee, dat ze wat minder hun best hebben gedaan tegen Twente.

[ Bericht 6% gewijzigd door Happel op 02-05-2010 16:29:26 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 mei 2010 @ 16:29:38 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80936367
quote:
Wat doe je hier? Moet je geen feestvieren? Ajax heeft eindelijk weer CL-voetbal! Dat lijkt me wel een huldiging op het Leidseplein waard, of niet?
2000 light years from home
  zondag 2 mei 2010 @ 16:29:53 #95
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80936380
quote:
Uit je frustraties maar in je eigen topic.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:30:03 #96
53267 TC03
pi_80936389
quote:
  zondag 2 mei 2010 @ 16:46:08 #97
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80937151
quote:
Donder toch een eind op man.

Feyenoord heeft samen met Twente en Heracles de beste prestatie geleverd naar de mogelijkheden van de selecties.

Feyenoord.
pi_80937204
Lekker hoor!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:47:32 #99
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80937213
Nogmaals bedankt roy
pi_80937432
6-2 redelijk, mooie oppepper a.s. donderdag tegen de jews

die kop van jol nu op NL1: PRICELESS
pi_80937463
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Merkie het volgende:
Vierde .
Grootste overwinning van het seizoen .
Hattrick Makaay .
Afscheid Makaay .
Geen derde ster in Amsterdam .
Interessante constatering!
  zondag 2 mei 2010 @ 17:36:26 #102
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_80939179
quote:
En blijf jij voorlopig maar lekker naar je bruine ster staren als je een derde ster wilt zien.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_80939496
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu heb ik er minder moeite mee, dat ze wat minder hun best hebben gedaan tegen Twente.
-
pi_80939534
Ajax helemaal geknakt hoop ik. Donderdag echt vol erop klappen vanaf seconde 1.
-
pi_80939565
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Merkie het volgende:
Vierde
Grootste overwinning van het seizoen
Hattrick Makaay .
Afscheid Makaay .
Geen derde ster in Amsterdam
pi_80939612
Mooie dag. Alsnog 4e, ajax geen kampioen, mooi afscheid voor Roy
  zondag 2 mei 2010 @ 17:53:17 #107
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80939761
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En blijf jij voorlopig maar lekker naar je bruine ster staren als je een derde ster wilt zien.
oh, en hoeveel hebben jullie er ook alweer?
oh ja.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 2 mei 2010 @ 17:54:08 #108
53267 TC03
pi_80939787
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

oh ja.
Eentje, wat nu?
pi_80939959
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

oh ja.
Oprotten.
-
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 18:08:24 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80940280
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef Ritmo het volgende:
Echt hè, opvreten. Zesklapper in de achterzak. En Roy geeft gewoon nóg een kadootje.
pi_80940333
quote:
Och, ook een geknakt Ajax zal die beker ophalen hoor.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_80940420
quote:
Ze zijn in Amsterdam die weggegeven 2-0 van jullie nog niet vergeten hoor. Reken maar dat er nog een appeltje te schillen is.
  zondag 2 mei 2010 @ 18:13:15 #113
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80940421
Heerlijke wedstrijd weer!

Heb genoten, en zo maar eens naar het Ajax-topic om hun ook een hart onder de riem te steken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80940897
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:13 schreef Sinnie het volgende:
Heerlijke wedstrijd weer!

Heb genoten, en zo maar eens naar het Ajax-topic om hun ook een hart onder de riem te steken
Ik kan jou beter een hart onder de riem steken,toch 2 plaatsen onder Ajax
AFC Ajax
  zondag 2 mei 2010 @ 18:33:31 #115
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80941051
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik kan jou beter een hart onder de riem steken,toch 2 plaatsen onder Ajax
Nee hoor, ik zit er niet zo mee. Had me geen illusies ingebeeld bij dit seizoen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80941081
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:33 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zit er niet zo mee. Had me geen illusies ingebeeld bij dit seizoen
Zou ik ook niet doen,dat die club eerst eens een collecte voor de salarissen gaat houden
AFC Ajax
  zondag 2 mei 2010 @ 18:41:27 #117
63192 ursel
pi_80941336
Mooi feessie. Was gezellig
  zondag 2 mei 2010 @ 18:41:32 #118
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80941339
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:34 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen,dat die club eerst eens een collecte voor de salarissen gaat houden
Gelukkig maakt ajax wel winst

[ Bericht 0% gewijzigd door napoleonfour op 02-05-2010 18:48:43 ]
pi_80941397
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jep,Suarez gaat voor niet meer dan 25.000.000 de deur uit.
AFC Ajax
pi_80941502
Prachtitge dag

het afscheid van Makaay met 3 doelpunten
AZ speelt gelijk waardoor we toch de 4e plek hebben, die we eigenlijk hadden weggeven in twente omdat die joden geen kampioen mochten worden. Gelukkig hebben we nog enige invloed gehad in dit kampioenschap

Zo zie je maar het valt allemaal goed in elkaar uiteindelijk
pi_80941536
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

volgens de berichten zullen ze dit jaar weer verlies maken....tenzij ze weer een speler verkopen
pi_80941544
Het was wel tyfuskoud zeg, godverdomme.
Feyenoord Rotterdam
pi_80941579
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

volgens de berichten zullen ze dit jaar weer verlies maken....tenzij ze weer een speler verkopen
Maar Feyenoord maakt nog steeds verlies zelfs als ze 3 spelers verkopen.
  zondag 2 mei 2010 @ 18:48:12 #124
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80941592
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:34 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ach, wij kloppen tenminste niet aan bij de gemeente met hangende pootjes voor 40 miljoen. Zo diep zijn we nog niet gezonken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 2 mei 2010 @ 18:49:26 #125
63192 ursel
pi_80941637
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef MB23 het volgende:
Het was wel tyfuskoud zeg, godverdomme.
En nat..
pi_80941639
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef TTD het volgende:

[..]

Maar Feyenoord maakt nog steeds verlies zelfs als ze 3 spelers verkopen.
Lekker belangrijk.....we zijn maar 2 plaatsen achter die joden geeindigd die weer voor miljoenen hadden geinvesteerd voor aanvang van het seizoen.........
pi_80941663
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:48 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ach, wij kloppen tenminste niet aan bij de gemeente met hangende pootjes voor 40 miljoen. Zo diep zijn we nog niet gezonken
Je wilt niet weten hoe diep jullie al zijn gezonken
AFC Ajax
pi_80941691
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.....we zijn maar 2 plaatsen achter die joden geeindigd die weer voor miljoenen hadden geinvesteerd voor aanvang van het seizoen.........
Jaa,wil je De Zeeuw,Pantelic geen aanwinsten noemen
AFC Ajax
  zondag 2 mei 2010 @ 18:51:33 #129
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80941728
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe diep jullie al zijn gezonken
We zijn een eind, maar nog lang niet waar jullie je ophouden.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80941735
quote:

[..]

'Maar' 2 plaatsen achter die joden. Wat is dat voor minderwaardige opmerking? Zelfs 1 plek is teveel.
-
pi_80941799
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jaa,wil je De Zeeuw,Pantelic geen aanwinsten noemen
jaar daarvoor voor 21 miljoen die heerenveen speler die hopeloos faalt, en ik kan wel heel rijtje bij elkaar timmeren denk ik van aankopen van ajax de afgelopen vijf jaar die niks hebben toegevoegd maar ajax bij elkaar denk ik wel 100 miljoen hebben gekost....nee je heb gelijk zoveel geld hebben ze in rotterdam niet, en dat is maar goed ook......
pi_80941873
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef Sinnie het volgende:

[..]

We zijn een eind, maar nog lang niet waar jullie je ophouden.
Je moest eens weten..
AFC Ajax
pi_80941908
quote:

[..]

het zijn wel de miljoenen die jullie maar al te graag willen hebben ja. dat feyenoord blij is met de 4e plaats zegt wel veel. Ajax(2e),teleurgesteld. PSV(3e),teleurgesteld. Feyenoord(4e), alsof ze de CL hebben gewonnen. Een club met de status van Ajax,Feyenoord en PSV moet altijd voor de titel strijden en daar was Feyenoord geen moment dicht in de buurt geweest.
  zondag 2 mei 2010 @ 18:56:10 #134
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80941932
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Je moest eens weten..
Zei je net al, ik weet al precies waar jullie je qua niveau ophouden. Waar het licht niet schijnt en geen zuurstof voorradig is.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80942031
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef ursel het volgende:

[..]

En nat..
Dat werkte ook niet echt mee, inderdaad
Feyenoord Rotterdam
  zondag 2 mei 2010 @ 18:59:24 #136
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80942080
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef MB23 het volgende:

[..]

Dat werkte ook niet echt mee, inderdaad
Het was niet zo erg als toen tegen Vitesse
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80942457
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef TTD het volgende:

[..]

het zijn wel de miljoenen die jullie maar al te graag willen hebben ja. dat feyenoord blij is met de 4e plaats zegt wel veel. Ajax(2e),teleurgesteld. PSV(3e),teleurgesteld. Feyenoord(4e), alsof ze de CL hebben gewonnen. Een club met de status van Ajax,Feyenoord en PSV moet altijd voor de titel strijden en daar was Feyenoord geen moment dicht in de buurt geweest.
Feyenoord supporters zijn over het algemeeen realistische, gezien de afgelopen jaren waarbij we vorig seizoen zelfs degradatie voetbal speelde, was europees voetbal gewoon het maximaal haalbare dit seizoen

laten we reeel zijn een ploeg als AZ heeft meer kwaliteit als Feyenoord, maar eindigt nu wel onder Feyenoord.....dus moeten we in rotterdam gewoon blij zijn met europees voetbal en de 4e plek

In amsterdam denken ze nog steeds dat ze beste club van de wereld zijn terwijl ze al tig jaar geen klote meer presteren........dat is nou misplaatste arrogantie die nergens op gebaseerd is.....
pi_80942689
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Feyenoord supporters zijn over het algemeeen realistische, gezien de afgelopen jaren waarbij we vorig seizoen zelfs degradatie voetbal speelde, was europees voetbal gewoon het maximaal haalbare dit seizoen

laten we reeel zijn een ploeg als AZ heeft meer kwaliteit als Feyenoord, maar eindigt nu wel onder Feyenoord.....dus moeten we in rotterdam gewoon blij zijn met europees voetbal en de 4e plek

In amsterdam denken ze nog steeds dat ze beste club van de wereld zijn terwijl ze al tig jaar geen klote meer presteren........dat is nou misplaatste arrogantie die nergens op gebaseerd is.....
Haha,de beste v/d wereld,laat me niet lachen.Ik zelf en het leeuwendeel van de supporters weet waar Ajax staat.
AFC Ajax
pi_80942867
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Daarom hoort Feyenoord ook niet bij de top van Nederland. Als topclub moet je naast realist zijn ook titel aspiraties hebben. Dat is iets wat Ajax en PSV wel heeft, dat maakt Ajax en PSV de topclubs van Nederland. Dat Feyenoord vorigjaar degradatie voetbal speelde lag niet aan het materiaal maar eerder aan wanbeleid. Als je aan Beenhakker of v.Hanegem vraagt dan vinden zij ook dat Feyenoord ieder seizoen voor de titel moet strijden.

Ajax denkt echt niet dat ze de beste van de wereld zijn. Ik weet niet in welk jaar je leeft maar in Amsterdam zijn men erg blij wanneer we de groepsfase van de CL halen en overleven. Maar kampioen worden met goede/slechte team is altijd een prioriteit. Maar gelukkig zijn wij niet de enige in Nederland die zo denken.
pi_80943280
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:21 schreef TTD het volgende:

[..]

Daarom hoort Feyenoord ook niet bij de top van Nederland. Als topclub moet je naast realist zijn ook titel aspiraties hebben. Dat is iets wat Ajax en PSV wel heeft, dat maakt Ajax en PSV de topclubs van Nederland. Dat Feyenoord vorigjaar degradatie voetbal speelde lag niet aan het materiaal maar eerder aan wanbeleid. Als je aan Beenhakker of v.Hanegem vraagt dan vinden zij ook dat Feyenoord ieder seizoen voor de titel moet strijden.

Ajax denkt echt niet dat ze de beste van de wereld zijn. Ik weet niet in welk jaar je leeft maar in Amsterdam zijn men erg blij wanneer we de groepsfase van de CL halen en overleven. Maar kampioen worden met goede/slechte team is altijd een prioriteit. Maar gelukkig zijn wij niet de enige in Nederland die zo denken.
mooi lulverhaal als je weet dat Feyenoord 40 miljoen schuld heeft ofzo en geen enkele speler meer kan halen...

dat er wanbeleid is geweest moet je maar aan bosz gaan vragen die voor meer als 25 miljoen aan onzin spelers kocht en spelers als Makaay salarissen gaf van meer dan 2.5 miljoen euro....

Het heeft allemaal met geld te maken, en eigenlijk had Feyenoord allang al failliet verklaar moeten worden....daarom is die 4e plek gewoon reeel. Het is debiel om te denken dat Feyenoord zich kan meten met ajax pisvee of zelf twente en AZ. Dat heeft alles met de financielle situatie te maken..

DOor die situatie zijn spelers als Wijnaldum, Fer, de Vrij doorgebroken.....Er kunnen alleen maar jeugd ingepast worden. Misschein krijgen we de komende jaren een echt Feyenoord elftal.
pi_80943335
Titelaspiraties met deze selectie, ja, vast
Feyenoord Rotterdam
pi_80943568
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef MB23 het volgende:
Titelaspiraties met deze selectie, ja, vast
Waar staat dat?
AFC Ajax
pi_80943648
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Er wordt kritiek geleverd op het feit dat we blij zijn met een 4e plaats? Met deze selectie mag je daar blij mee zijn ja.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 2 mei 2010 @ 20:02:19 #144
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80944363
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef MB23 het volgende:

[..]

Er wordt kritiek geleverd op het feit dat we blij zijn met een 4e plaats? Met deze selectie mag je daar blij mee zijn ja.
Voorlopig wel, maar als je ziet met welke spelers we 4e zijn geworden moet meer mogelijk zijn. Veel jonge spelers die al bepalend (kunnen) zijn. Ben ook blij dat van Haaren zijn debuut heeft gemaakt, uitstekende middenvelder.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 20:21:20 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80945111
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef MB23 het volgende:

[..]

Vorig seizoen 7e met 45 punten, nu 4e met 63 punten en in de bekerfinale (waarin de nummers 1,3 en 5 werden uitgeschakeld). Dat is gewoon netjes. De sprong naar een top-2 notering en CL zal waarschijnlijkj onhaalbaar zijn voorlopig, maar met zich doorontwikkelende jeugd én een of twee gelukkige aankopen.. wie weet.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:24:20 #146
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80945248
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Vorig seizoen 7e met 45 punten, nu 4e met 63 punten en in de bekerfinale (waarin de nummers 1,3 en 5 werden uitgeschakeld). Dat is gewoon netjes. De sprong naar een top-2 notering en CL zal waarschijnlijkj onhaalbaar zijn voorlopig, maar met zich doorontwikkelende jeugd én een of twee gelukkige aankopen.. wie weet.
Het kan altijd, een team moet gebouwd worden en niet gekocht.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80945658
Ja leuk
Allemaal schijnheilig Roy bedanken
  zondag 2 mei 2010 @ 20:41:43 #148
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80945979
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Righteous het volgende:
Ja leuk
Allemaal schijnheilig Roy bedanken
Inderdaad, spelers een waardig afscheid nemen ipv uitfluiten
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80946105
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Inderdaad, spelers een waardig afscheid nemen ipv uitfluiten
K heb het niet over de supporters maar over Been.
Makaay compleet misbruiken in een systeem waarvan alleen jij de logica inziet en vervolgens in de media gaan lopen piepen dat hij er geen klote van bakt .
En vervolgens vandaag weer met schouderklopjes gaan lopen strooien.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:47:56 #150
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80946246
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Righteous het volgende:

[..]

K heb het niet over de supporters maar over Been.
Makaay compleet misbruiken in een systeem waarvan alleen jij de logica inziet en vervolgens in de media gaan lopen piepen dat hij er geen klote van bakt .
En vervolgens vandaag weer met schouderklopjes gaan lopen strooien.
Hij bakt(e) er ook geen klote meer van, betekent niet dat je hem geen mooi afscheid gunt. Hij scoorde vandaag de helft van zijn totale productie in het hele seizoen. Zegt genoeg lijkt me

Enige waar ik me aan irriteerde was Gudde.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')