abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 15:48:21 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80730212
Roy

De OP loopt alweer beetje achter. Er zijn al een aantal wedstrijden meer gespeeld
pi_80730225
Word ik hier op de hoogte gehouden over Beenhakkers ei? Ik las net ergens dat hij er een probeert te leggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80730352
Mooi dat Roy voor de club behouden blijft
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 15:56:38 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80730471
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar je kan het ook gewoon zeggen dat het daar omgaat. Ze deden erg geheimzinnig en er mochten geen pers vragen gesteld worden. Dan verwacht je op voorhand wel meer dan dat

En mooie carrier of niet, hij is niet helemaal geslaagd bij Feyenoord.
Dat geheimzinnig doen is een beetje kinderachtig ja. Vooral omdat het AD het al van tevoren wist en publiceerde. Maar ondanks dat hij niet zo succesvol was bij Feyenoord als gehoopt: hij sluit z'n mooie carrière wel in de Kuip af en blijft daarna bij de club. Dus effe wat pers optrommelen vond ik wel passend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80730807
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
Word ik hier op de hoogte gehouden over Beenhakkers ei? Ik las net ergens dat hij er een probeert te leggen.
Als Leo kraait roepen we je.
-
pi_80734941
Makaay
pi_80742865
Roy
pi_80743941
Zondag de laatste alweer
Feyenoord Rotterdam
pi_80744008
Hoop dat Makaay een prachtig afscheid krijgt zondag.
-
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:14:36 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80759374
quote:
Feyenoord bekijkt de mogelijkheden nog om de arrestanten in toekomst te weren bij de club. Aboutaleb beziet of de betrokkenen bij de wedstrijd van 6 mei geweerd kunnen worden met gebiedsverboden. (BVDL)
Over de 'hooligans ' van zondag. Ze zijn echt een heksenjacht begonnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80762062
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Over de 'hooligans ' van zondag. Ze zijn echt een heksenjacht begonnen.
M'n pa noemt Aboutaleb een 'kalifaatsbeheerder' haha. Niet dat hij zoveel op heeft met voetbal en al helemaal niet met de supporters.
pi_80762085
Niet zo raar dat ze een heksenjacht zijn begonnen natuurlijk. Sowieso staat Aboutaleb na hoek van holland sterker op zijn strepen en zal niet veel meer tolereren.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 13:37:40 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80764652
Eén ding is zeker: als het wéér een zooitje in Europa wordt, dan hoeft Feyenoord de eerste jaren niet meer voor Europees voetbal z'n best te doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:47:45 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80765090
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:28 schreef Aloulou het volgende:
Niet zo raar dat ze een heksenjacht zijn begonnen natuurlijk. Sowieso staat Aboutaleb na hoek van holland sterker op zijn strepen en zal niet veel meer tolereren.
Laat ze dan degene pakken, die ook echt voor de problemen zorgen. Niet de gewone supporter, zoals die van afgelopen zondag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:14:49 #16
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80770656
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat ze dan degene pakken, die ook echt voor de problemen zorgen. Niet de gewone supporter, zoals die van afgelopen zondag.
Inderdaad, maar dat wordt helaas nooit vermeld. Bij Twente werden ook genoeg onschuldige de dupe van het wan-beleid dat ze daar voeren
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80771288
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Happel het volgende:

[..]

De HvH-kneuzen lopen, op 1 na, allemaal alweer vrij rond zonder meldplicht of wat dan ook.
"Maar ze weten wie ze zijn hoor!".
-
pi_80771578
In het AD staat trouwens een verslag van een supporter over afgelopen zondag.
Goed dat ze het ook eens vanuit ander perspectief bekijken.
quote:
Twee kinderen van, ik schat veertien jaar oud, werden door een ME'er met zijn schild over een stoel geworpen, om er vervolgens dreigend met een knuppel achteraan te zwaaien

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritmo op 27-04-2010 16:46:20 ]
-
  woensdag 28 april 2010 @ 12:54:46 #19
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80801513
En zo hoort het ook
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80813037
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:28 schreef Aloulou het volgende:
Ik denk dat niemand er problemen mee heeft als zaken zoals bij HvH worden voorkomen. Maar meestal leidt een incident zoals bij HvH totaal totaal stompzinnige regelgeving en beleid, wat ook het probleem niet aanpakt.

De doorsnee supporter wordt de dupe, terwijl bij een volgend evenement o.i.d. de boel weer helemaal ontspoort, omdat al die tijd aan symptoombestrijding is gedaan. Aboutaleb handelt slechts naar de publieke opinie, maar pakt het probleem niet aan.
#12 is not for sale!
pi_80829671
Veendam lijkt failliet te gaan, zou die de Leeuw dan toch komen?
  donderdag 29 april 2010 @ 12:02:38 #22
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80837557
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Veendam lijkt failliet te gaan, zou die de Leeuw dan toch komen?
Lijkt erop dat hij naar Groningen gaat. Overigens zou ik hem geen versterking vinden maar wel een jongen die ik er graag bij zou hebben. Veendam is wanhopig en het is eigenlijk triest dat je als Feyenoord zijne niet 3-4 ton voor hem kan neerleggen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80838985
quote:
Feyenoord-clubicoon Gerard Meijer krijgt lintje opgespeld

Gerard Meijer (foto) is donderdagochtend beloond voor al zijn verdiensten voor Feyenoord. De man die als verzorger uitgroeide tot clubicoon kreeg op het stadhuis in Rotterdam een lintje opgespeld door burgemeester Ahmed Aboutaleb.

Meijer is nu Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Vijftig jaar lang was hij in dienst bij Feyenoord. De 74-jarige Rotterdammer nam aan het eind van het vorige seizoen afscheid van het legioen. Sindsdien is hij als ambassadeur aan de club verbonden.

Op de website van Feyenoord gaf de club Meijer nog een mooie loftuiting mee: ‘Onder supporters werd Meijer als verzorger razend populair. Zo imiteerde het legioen vroeger het geluid van een brommer als ‘de snelste verzorger van Nederland’ het veld in rende. In zijn laatste jaren als verzorger kampte Meijer met knieklachten, waardoor hij niet meer zo rap was als voorheen, maar zijn populariteit was er de laatste jaren niet minder om.’ (LvS)
pi_80841234
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef Ritmo het volgende:
In het AD staat trouwens een verslag van een supporter over afgelopen zondag.
Goed dat ze het ook eens vanuit ander perspectief bekijken.
[..]

Er komt er eentje achter dat die ME'ers tering honden zijn. M'n slechthorende zus had je dat al jaren geleden duidelijk kunnen maken nadat een ME'er haar neer moest hoeken al 'kut hoer' schreeuwende. Als je m'n zus van 1.68 ziet dan begrijp je wel waarom hij zo geintimideerd was en woest moest reageren.

.. tuig is het.
  donderdag 29 april 2010 @ 14:03:49 #25
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80841528
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Er komt er eentje achter dat die ME'ers tering honden zijn. M'n slechthorende zus had je dat al jaren geleden duidelijk kunnen maken nadat een ME'er haar neer moest hoeken al 'kut hoer' schreeuwende. Als je m'n zus van 1.68 ziet dan begrijp je wel waarom hij zo geintimideerd was en woest moest reageren.

.. tuig is het.
Nu het toch over honden gaat, het lijkt wel alsof ze die beesten niks te vreten geven vlak voor een wedstrijd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')