quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef DeMolay het volgende:
begin eens met naar jezelf te kijken en je manier van posten.
Mooie stad achter de duinenquote:
Ja anders meng je je er ook even tussen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat ik altijd zo opvallend vind, is dat meestal juist de mensen die anderen betichten van trollen, vaak zelf degenen zijn die begonnen zijn met vuige insinuaties (zoals nu bijvoorbeeld de insinuatie 'je bent door de mand gevallen') en (al dan niet verkapt) schelden.
Eeeh WTFquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh WTFIk geloof dat ik de beginpost heb gedaan waardoor deze discussie in Feedback begonnen is hoor
.
Dus wat doe jij hier eigenlijk Bastard? Want jij bent juist degene die er ineens tussen komt.
Wat bedoel je? Leg uitquote:
Bastard helpt mij met modden, nu ToT even afwezig is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh WTFIk geloof dat ik de beginpost heb gedaan waardoor deze discussie in Feedback begonnen is hoor
.
Dus wat doe jij hier eigenlijk Bastard? Want jij bent juist degene die er ineens tussen komt.
Dat weet ik, maar Bastard doet alsof ik me ineens vanuit het niets in de discussie kom mengen, en dat terwijl ik zelf deze discussie in Feedback begonnen ben, omdat ik (zoals ik al aangaf) het originele topic er niet mee wilde belastenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
Bastard helpt mij met modden, nu ToT even afwezig is.
Okee, maar wilde je even antwoord geven op je vraag waarom Bastard hier aanwezig is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Bastard doet alsof ik me ineens vanuit het niets in de discussie kom mengen, en dat terwijl ik zelf deze discussie in Feedback begonnen ben, omdat ik (zoals ik al aangaf) het originele topic er niet mee wilde belasten.
Het gaat vanaf nu over jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik kom me er even tussenmengen !
Kan iemand even uitleggen waar het over gaat en waar ik verontwaardigd over kan zijn ?
Het gaat over jou , we vroegen ons al af waar je bleefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef _Led_ het volgende:
Kan iemand even uitleggen waar het over gaat en waar ik verontwaardigd over kan zijn ?
Hier heb je een touw, knoop maar ergens aan vast want ik kan er ook geen touw aan vastknopen meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik had mijn mening al gegeven hier, namelijk overquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
Hier heb je een touw, knoop maar ergens aan vast want ik kan er ook geen touw aan vastknopen meer
Ik dacht dat JP ook haar mening kwam geven zodat we er nog een mening bij hadden..
Ja dat weet ik, je wilde je er ook graag even tussen zetten. Discussie tussen mediac en Amos ging prima verder, laat ze lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik had mijn mening al gegeven hier, namelijk overAmos_
en daar begon deze 'discussie' dan ook mee, en vervolgens kwamen anderen ook hun ongezouten mening over Amos_ verkondigen. Tja, en zo heeft iedereen zijn eigen mening over hem
.
En vervolgens kwam jij en toen _Led_, dus nu kan iedereen zijn/haar mening over jullie geven.
Niet bepaald prima te noemen anders "sorry maar ik praat niet meer met jou" maar had zelf geen behoefte om weer in Feedback aan de bel te trekken. Ook omdat andere users mij al snel naar feedback vinden grijpen schjinbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, je wilde je er ook graag even tussen zetten. Discussie tussen mediac en Amos ging prima verder, laat ze lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |