abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81663832
Nee ik verbaas me alleen hierom, alsof het zo erg is om in een discussie te zitten met iemand met een andere mening.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 10:17:56 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_81663871
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef Ticker het volgende:
AUB Lavenderr, doe wat aan Amos_
Dat je vervolgens nog zegt dat hij alleen maar feiten presenteerd doet ook niet echt veel bijdragen aan de sfeer, vind je zelf nou wel?
Ik begrijp niet wat voor problemen jij met Amos hebt.
Het is namelijk zo: iedereen mag hier zijn mening en ideeeën opschrijven, jij, Amos en alle andere users.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, mág wel natuurlijk, maar zolang je elkaar op een correcte toon van repliek dient is er niets aan de hand. Dan kunnen tegenovergestelde meningen een leuke discussie opleveren.
Als je niet tegen Amos kan, negeer hem dan. Ik vind dat hij zich keurig aan de regels houdt, geen grove bewoordingen gebruikt en een prettige user is, dus ik zou niet weten wat ik aan hem zou moeten 'doen'.
pi_81663904
Ligt het aan mij of is KoffieMetMelk een extreem wazige gast waar weinig zinnigs uitkomt?
Met alle goede wil van de wereld zie ik geen mogelijkheid om met hem/haar een fatsoenlijke discussie te voeren.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:21:54 #229
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81663995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat voor problemen jij met Amos hebt.
Het is namelijk zo: iedereen mag hier zijn mening en ideeeën opschrijven, jij, Amos en alle andere users.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, mág wel natuurlijk, maar zolang je elkaar op een correcte toon van repliek dient is er niets aan de hand. Dan kunnen tegenovergestelde meningen een leuke discussie opleveren.
Als je niet tegen Amos kan, negeer hem dan. Ik vind dat hij zich keurig aan de regels houdt, geen grove bewoordingen gebruikt en een prettige user is, dus ik zou niet weten wat ik aan hem zou moeten 'doen'.
Wat vind je dan prettig aan users die zich gedragen alsof ze 10 jaar zijn, en bij de discussie aan hun handje mee genomen moeten worden?
Of is het zo leuk dat hij elke dag in FB wel een opmerking plaatst over iemand of iets die 'iets stouts' heeft geplaatst?
Dat iedereen zijn mening en ideeën mag opschrijven betwijfel ik, daar kunnen we Regal voor als uitgangs punt nemen, vind je zelf niet?

Je moet ook kunnen herkennen wanneer iemand zit te klieren, indien Amos_ echt zo rete dom is, bescherm hem dan tegen zichzelf, hij luisterd namelijk niet naar andere gebruikers.. pas wanneer er meer dan 10 hem terecht wijzen, zoals gister.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 10:25:52 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_81664104
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat vind je dan prettig aan users die zich gedragen alsof ze 10 jaar zijn, en bij de discussie aan hun handje mee genomen moeten worden?
Of is het zo leuk dat hij elke dag in FB wel een opmerking plaatst over iemand of iets die 'iets stouts' heeft geplaatst?
Dat iedereen zijn mening en ideeën mag opschrijven betwijfel ik, daar kunnen we Regal voor als uitgangs punt nemen, vind je zelf niet?

Je moet ook kunnen herkennen wanneer iemand zit te klieren, indien Amos_ echt zo rete dom is, bescherm hem dan tegen zichzelf, hij luisterd namelijk niet naar andere gebruikers.. pas wanneer er meer dan 10 hem terecht wijzen, zoals gister.
Amos zit niet te klieren, en wat je bedoelt met Regal begrijp ik niet zo goed.
Enfin, het is klaar.
Als je je ergert aan elkaar, negeer elkaar dan.
Punt.
pi_81664319
quote:
indien Amos_ echt zo rete dom is, bescherm hem dan tegen zichzelf,
Omdat ik een andere mening toegedaan ben dan jij, ben ik rete dom?

Lees je posts nou nog eens terug, en zie dan in waarom de discussie ontspoort. Je manier van doen en laten tegenover mij is ver onder de maat. En dan mij beschuldigen van het hebben van een geestelijke leeftijd van een 10-jarige... erg constructief inderdaad.

En dat van Regal mag duidelijk zijn, antisemitisme is in Nederland gewoon strafbaar.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:15:23 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81665867
Nee ik vind Amos_ ook niet klieren eigenlijk
Gewoon ontopic en zinnige posts.
The truth was in here.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:30:06 #233
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81670800
Die Amos_ toch, altijd maar herrie schoppen !

Gedraag je toch eens een keer, Amos_ !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:18:08 #234
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81766362
Chemtrails, vandaag 22 mei

Deze kan wel op slot, heb een bevredigend antwoord.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81797196
Is het misschien een idee om het BNW forum een verborgen forum te maken?
Of in ieder geval de 9/11 discussie. Dan kunnen de mensen die in een complot geloven daar elkaar lekker opjutten met halve waarheden en krijgen ze geen tegenstand van skeptici.
Leaf
pi_81797480
Je sarcasme is duidelijk, en het antwoord is nee.
  zondag 23 mei 2010 @ 18:54:55 #238
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81797562
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef VancouverFan het volgende:
Is het misschien een idee om het BNW forum een verborgen forum te maken?
Of in ieder geval de 9/11 discussie. Dan kunnen de mensen die in een complot geloven daar elkaar lekker opjutten met halve waarheden en krijgen ze geen tegenstand van skeptici.
Dat is inderdaad misschien wel een goed idee, want ik begrijp die hele discussies over 9/11 eigenlijk helemaal niet. Elk weldenkend mens weet namelijk dat die vliegtuigen er helemaal niet waren. Het waren gewoon hologrammen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81797568
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef ToT het volgende:
Je sarcasme is duidelijk, en het antwoord is nee.
Het is echt een serieus voorstel.
Leaf
pi_81798365
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het is echt een serieus voorstel.
Dan zou het prettig zijn als je andere bewoordingen zou gebruiken.

Anyway, het gaat niet gebeuren. BNW is net als (bijna) alle andere subforums op Fok gewoon openbaar en zal dat ook gewoon blijven.
pi_81798540
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan zou het prettig zijn als je andere bewoordingen zou gebruiken.

Anyway, het gaat niet gebeuren. BNW is net als (bijna) alle andere subforums op Fok gewoon openbaar en zal dat ook gewoon blijven.
Ook goed. Maar verwacht dan wel een boel rotzooi. De discussies ontsporen nogal eens omdat een aantal van de mensen die in een complot geloven niet met tegenstand om kunnen gaan.
Leaf
pi_81798892
Ach, mijn collega's en ik houden de boel wel in de gaten. (Ikzelf de komende tijd wegens omstandigheden wel minder.)
pi_81821299
Ik weet dat ik er op gereageerd heb, maar ik heb het al vaker gezegd... Wens niet in een "jullie" genoemd te worden Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc. omdat sommigen schijnbaar dusdanig paranoide zijn dat iedereen die anders denkt meteen onderdeel van een complot is..
  maandag 24 mei 2010 @ 09:59:55 #244
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81821399
hahahaha...als ik lees wat je hier neerpent heb ik meer het idee dat dat probleem een weerspiegeling vanjezelf is..........proest
quote:
omdat sommigen schijnbaar dusdanig paranoide zijn dat iedereen die anders denkt meteen onderdeel van een complot is..
mijn god hoe paranoide kun je zijn

gelieve ff een quote waar ik dat insinueer
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_81821419
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef DeMolay het volgende:
hahahaha...als ik lees wat je hier neerpent heb ik meer het idee dat dat probleem een weerspiegeling vanjezelf is..........proest
Ga alsjeblieft anderen lastigvallen. Lekkere ontvangstcomité heeft BNW, als je ook maar iets afwijkt van de "samenzweringsnorm" ben je onderdeel van een 'jullie'
  maandag 24 mei 2010 @ 10:02:12 #246
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81821446
"Jullie " sloeg op iets anders dat weet je best..dat je het hier naar je hand aan het draaien bent spreekt weer boekdelen.

P.S. niet dat ik iets anders van je gewend ben hoor..gelukkig heb ik je toch nog ff te hulp kunnen staan voor je dagelijkse feedback report
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_81821576
"en zelfs tellen is een probleem voor deze mensen ( "Jullie" voor amos )" klinkt redelijk alsof het op Amos_ slaat.

Probeer de sfeer een beetje leuk te houden hier, mmmkay?
pi_81821592
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef DeMolay het volgende:
"Jullie " sloeg op iets anders dat weet je best..dat je het hier naar je hand aan het draaien bent spreekt weer boekdelen.
Oh dus het vermelden van mijn naam erbij was een toevallige typefout?
quote:
P.S. niet dat ik iets anders van je gewend ben hoor..gelukkig heb ik je toch nog ff te hulp kunnen staan voor je dagelijkse feedback report
Dat is niet zo moeilijk hier met mensen die geen weet hebben van normaal discussieren.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:12:13 #249
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_81821647
LOL .......het was toch duidelijk wat ik schreef , hoe je het nou weer voor elkaar krijgt dit verkeerd te interpreteren is me echt een raadsel....of mijn bovenstaande stelling moet echt waar zijn ?.
quote:
Dat is niet zo moeilijk hier met mensen die geen weet hebben van normaal discussieren.
je bedoelt mensen die er een hobby van maken dingen verkeerd te interpreteren om frustratie uit te lokken ?.

P.S. nomaals kun je me ff quoten waar ik zech dat " iedereen die anders denkt meteen onderdeel van een complot is.. "

nu wel ff doen he , niet er weer omheen gaan draaien
Δημοσθένης
pi_81821774
Wat een slechte persoonlijke situatie maak je hiervan. Ik ga er niet eens meer op in, want ik heb geen idee wat je ermee wil bereiken maar het is nogal kinderachtig, helemaal op een internetforum ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')