Ik begrijp niet wat voor problemen jij met Amos hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef Ticker het volgende:
AUB Lavenderr, doe wat aan Amos_
Dat je vervolgens nog zegt dat hij alleen maar feiten presenteerd doet ook niet echt veel bijdragen aan de sfeer, vind je zelf nou wel?
Wat vind je dan prettig aan users die zich gedragen alsof ze 10 jaar zijn, en bij de discussie aan hun handje mee genomen moeten worden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat voor problemen jij met Amos hebt.
Het is namelijk zo: iedereen mag hier zijn mening en ideeeën opschrijven, jij, Amos en alle andere users.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, mág wel natuurlijk, maar zolang je elkaar op een correcte toon van repliek dient is er niets aan de hand. Dan kunnen tegenovergestelde meningen een leuke discussie opleveren.
Als je niet tegen Amos kan, negeer hem dan. Ik vind dat hij zich keurig aan de regels houdt, geen grove bewoordingen gebruikt en een prettige user is, dus ik zou niet weten wat ik aan hem zou moeten 'doen'.
Amos zit niet te klieren, en wat je bedoelt met Regal begrijp ik niet zo goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat vind je dan prettig aan users die zich gedragen alsof ze 10 jaar zijn, en bij de discussie aan hun handje mee genomen moeten worden?
Of is het zo leuk dat hij elke dag in FB wel een opmerking plaatst over iemand of iets die 'iets stouts' heeft geplaatst?
Dat iedereen zijn mening en ideeën mag opschrijven betwijfel ik, daar kunnen we Regal voor als uitgangs punt nemen, vind je zelf niet?
Je moet ook kunnen herkennen wanneer iemand zit te klieren, indien Amos_ echt zo rete dom is, bescherm hem dan tegen zichzelf, hij luisterd namelijk niet naar andere gebruikers.. pas wanneer er meer dan 10 hem terecht wijzen, zoals gister.
Omdat ik een andere mening toegedaan ben dan jij, ben ik rete dom?quote:indien Amos_ echt zo rete dom is, bescherm hem dan tegen zichzelf,
Dat is inderdaad misschien wel een goed idee, want ik begrijp die hele discussies over 9/11 eigenlijk helemaal niet. Elk weldenkend mens weet namelijk dat die vliegtuigen er helemaal niet waren. Het waren gewoon hologrammenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef VancouverFan het volgende:
Is het misschien een idee om het BNW forum een verborgen forum te maken?
Of in ieder geval de 9/11 discussie. Dan kunnen de mensen die in een complot geloven daar elkaar lekker opjutten met halve waarheden en krijgen ze geen tegenstand van skeptici.
Het is echt een serieus voorstel.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef ToT het volgende:
Je sarcasme is duidelijk, en het antwoord is nee.
Dan zou het prettig zijn als je andere bewoordingen zou gebruiken.quote:
Ook goed. Maar verwacht dan wel een boel rotzooi. De discussies ontsporen nogal eens omdat een aantal van de mensen die in een complot geloven niet met tegenstand om kunnen gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou het prettig zijn als je andere bewoordingen zou gebruiken.
Anyway, het gaat niet gebeuren.BNW is net als (bijna) alle andere subforums op Fok gewoon openbaar en zal dat ook gewoon blijven.
mijn god hoe paranoide kun je zijnquote:omdat sommigen schijnbaar dusdanig paranoide zijn dat iedereen die anders denkt meteen onderdeel van een complot is..
Ga alsjeblieft anderen lastigvallen. Lekkere ontvangstcomité heeft BNW, als je ook maar iets afwijkt van de "samenzweringsnorm" ben je onderdeel van een 'jullie'quote:Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef DeMolay het volgende:
hahahaha...als ik lees wat je hier neerpent heb ik meer het idee dat dat probleem een weerspiegeling vanjezelf is..........proest
Oh dus het vermelden van mijn naam erbij was een toevallige typefout?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef DeMolay het volgende:
"Jullie " sloeg op iets anders dat weet je best..dat je het hier naar je hand aan het draaien bent spreekt weer boekdelen.
quote:P.S. niet dat ik iets anders van je gewend ben hoor..gelukkig heb ik je toch nog ff te hulp kunnen staan voor je dagelijkse feedback report
je bedoelt mensen die er een hobby van maken dingen verkeerd te interpreteren om frustratie uit te lokken ?.quote:Dat is niet zo moeilijk hier met mensen die geen weet hebben van normaal discussieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |