Maar.. het is nu zomer en geen winter.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:51 schreef VancouverFan het volgende:
Het zelfde als dat uitlaatgassen van een auto in de winter opvallen en in de zomer niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:01 schreef WallOfStars het volgende:
Contrail.
en ticker... boven de 5 km vriest het meer wel dan niet
Ok, is goed om te horen! Ik was eigenlijk best nieuwsgierig, ik bemoei me hier nooit mee, maar het valt zo op als je in de tuin zit!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:59 schreef Zith het volgende:
Hoi Ticker,
Dit is condens, en het blijft lang hangen omdat het vandaag waarschijnlijk niet waait daar.
Groetjes,
Sebastian
Ik zag anders genoeg vliegtuigen voorbij gaan die niks achterlieten, weer andere laten een heel spoor achter, hoe verklaar je dat? Ben er, na enkele debunking-websites nageplozen te hebben, nog niet helemaal gerust op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Ok, is goed om te horen! Ik was eigenlijk best nieuwsgierig, ik bemoei me hier nooit mee, maar het valt zo op als je in de tuin zit!
Leuk om te lezen dat mensen het ook beter kunnen onderbouwen!
Die vliegen op andere hoogtes. Daar is het warmer of is er wel wind.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ik zag anders genoeg vliegtuigen voorbij gaan die niks achterlieten, weer andere laten een heel spoor achter, hoe verklaar je dat? Ben er, na enkele debunking-websites nageplozen te hebben, nog niet helemaal gerust op.
Hmm ik geloof dat dit ook al weer gede-debunked was..., maar geen idee hoe dat ook weer uitgelegd werd. Ga me er straks maar weer even op storten. Goeie manier om zo'n schitterende dag door te brengen, nietwaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Die vliegen op andere hoogtes. Daar is het warmer of is er wel wind.
Dat is bij mij eigenlijk de reden dat ik het wel voor waar aanneem, ik kan geen vliegtuig spotten die het niet achterlaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ik zag anders genoeg vliegtuigen voorbij gaan die niks achterlieten, weer andere laten een heel spoor achter, hoe verklaar je dat? Ben er, na enkele debunking-websites nageplozen te hebben, nog niet helemaal gerust op.
quote:
Toevalligquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef Ticker het volgende:
Chemtrails, normaal een onderwerp waar ik me niet in meng.. Maar vandaag kan ik er niet omheen.
Ik zal later nog wat video's posten die ik heb gemaakt deze middag.. maar wat zijn al die mazen in de lucht?
Ik zie letterlijk diverse vliegtuigen, ver, bovenin het luchtruim deze strepen achterlaten.. en ze blijven hangen, lang hangen.
Wacht 15 minuten en de lucht boven je wordt letterlijk weer opnieuw volgepompt met deze lange 'wolken' van.. ??
Het is vandaag een ontzettend heldere dag, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie ze door heel Nederland zien?
We hebben allemaal weleens vliegtuigen zien overvliegen, maar waarom blijft deze stof zo lang in de lucht hangen, en worden er continu nieuwe strepen, evenredig aan de andere, erbij gevlogen.
Vaag dit.
Mijn idee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:59 schreef Rochgel het volgende:
Waarom zou de overheid een hoop moeite doen en veel kosten maken om vliegtuigen een soort stof in de lucht te laten verspreiden als ze het ook in voeding of drinkwater etc. kunnen stoppen....
ppfff vacineren werkt sneller en makkelijker.....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mijn idee.
Een chemisch goedje op 10k hoogte uitstrooien om de bevolking dom te houden is echt niet efficient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |