abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 15:42:54 #154
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_80807346
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef bork het volgende:

[..]

Verhip het was een blokkerkaartje

Ik lees:
Wat zijn de voorwaarden van het aanbod voor de overgangsbewijzen?
Aanbod voor klanten met Voordeelurenabonnementen 60-, 60+ zonder keuzedagen en 2e klas keuzedag;
Gratis 1e klas overgangsbewijs;
Reisperiode: 1 oktober t/m 30 november 2010.
Door de week na 9.00 uur en in het weekend en op feestdagen de gehele dag geldig;
NIET geldig op binnenlands traject Fyra, ICE, Thalys en bij de treinvervoerders Connexxion, Syntus, Arriva en Veolia.


Dus een Gratis 1e klas overgangsbewijs, geen dagkaart zoals de jaarkaarthouders.

Iets anders:

Brabantse nachttrein afgeslankt verder
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_80808086
quote:
quote:
Naast het schrappen van treinritten zet de NS in de toekomst ook goedkoper materieel in.
Wat wordt er nu ingezet?
  Redactie Sport woensdag 28 april 2010 @ 16:50:57 #156
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_80809856
Wordt er nu geen VIRM ingezet? Mat'64, SLT of SGM lijkt me een stuk goedkoper
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 28 april 2010 @ 16:56:34 #157
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80810092
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:27:42 #158
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80811207
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef dennistd het volgende:
Wordt er nu geen VIRM ingezet? Mat'64, SLT of SGM lijkt me een stuk goedkoper
Nachtnet was voorheen ICM...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 28 april 2010 @ 18:12:05 #159
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_80812610
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Trein motor kapot

Mja, ik ben nu aan het werk. We rijden nu al met +25, en nu trekt in Zuidhorn iemand aan de noodrem van de sneltrein.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_80814675
dikke tvp
  woensdag 28 april 2010 @ 19:16:41 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80814725
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Mja, ik ben nu aan het werk. We rijden nu al met +25, en nu trekt in Zuidhorn iemand aan de noodrem van de sneltrein.
Pleur 'm er uit bij Visvliet en hij zal het nooit meer doen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 april 2010 @ 19:22:28 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80814923
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Pleur 'm er uit bij Visvliet en hij zal het nooit meer doen.
Denk het ook niet nee
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 april 2010 @ 20:17:43 #163
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_80817200
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Pleur 'm er uit bij Visvliet en hij zal het nooit meer doen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:29:31 #164
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_80820676


Per 21/3 is de ERTMS Level 2 tussen Asd en Ut actief, aldus een NS'er op OHIH.
pi_80821102
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]

Per 21/3 is de ERTMS Level 2 tussen Asd en Ut actief, aldus een NS'er op OHIH.
Houdt dit in dat de ICE zeer binnenkort wat sneller gaat rijden, of ben ik weer te dromerig?
  woensdag 28 april 2010 @ 21:39:46 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_80821219
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Houdt dit in dat de ICE zeer binnenkort wat sneller gaat rijden, of ben ik weer te dromerig?
Er kan nu 200 gereden worden daar toch? Of waar wachten we nu weer op verder?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_80821380
Ja, gewoon karren met die hap.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:43:20 #168
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_80821407
Waar we op wachten is 25 kV (op 1500 v mag je afaik maximaal 140/160), en de ICE's moeten ook van ERTMS voorzien zijn, ik weet niet of dat het geval is? De ICE-3M's zijn volgens mij al ouder dan de ERTMS-standaard.

Daarnaast zit je nog met het feit dat het IVW het niet leuk vindt als je aan 200 km/h een perron langsrijdt (denk Maarssen).
pi_80821420
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Er kan nu 200 gereden worden daar toch? Of waar wachten we nu weer op verder?
'k Vroeg me dus af of de ICE daar 200km/h gaat rijden of al rijdt? Volgens de reisplanner is hij wel 4 minuten sneller in Utrecht dan de normale Intercity maar dat ligt dan dus aan die snelheidsverhoging?
  woensdag 28 april 2010 @ 21:44:58 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_80821493
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:42 schreef Socios het volgende:
Ja, gewoon karren met die hap.
Mijn idee. Gaan we eindelijk nogeens nut beleven van al die miljoenen die er ooit in het Rien Nouwen Aquaduct gestoken zijn...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 28 april 2010 @ 21:46:01 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_80821547
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:

[..]

'k Vroeg me dus af of de ICE daar 200km/h gaat rijden of al rijdt? Volgens de reisplanner is hij wel 4 minuten sneller in Utrecht dan de normale Intercity maar dat ligt dan dus aan die snelheidsverhoging?
Nee, dat komt omdat dat ding minder stopt.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:46:04 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_80821550
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:

[..]

'k Vroeg me dus af of de ICE daar 200km/h gaat rijden of al rijdt? Volgens de reisplanner is hij wel 4 minuten sneller in Utrecht dan de normale Intercity maar dat ligt dan dus aan die snelheidsverhoging?
Dat ligt aan de stop op Amsterdam Amstel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_80821572
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:
Volgens de reisplanner is hij wel 4 minuten sneller in Utrecht dan de normale Intercity maar dat ligt dan dus aan die snelheidsverhoging?
Dat is al jaren zo. Komt grotendeels gewoon doordat de ICE niet stopt te Amsterdam Amstel.
pi_80821797
Ah ja dat klinkt inderdaad erg logisch. Bedankt voor de antwoorden allemaal .
  woensdag 28 april 2010 @ 22:09:44 #175
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_80822769
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef James1988 het volgende:
Waar we op wachten is 25 kV (op 1500 v mag je afaik maximaal 140/160), en de ICE's moeten ook van ERTMS voorzien zijn, ik weet niet of dat het geval is? De ICE-3M's zijn volgens mij al ouder dan de ERTMS-standaard.
De ICE-3M's zijn vorig jaar van ERTMS voorzien om op de HSL Aken-Luik te mogen rijden.
quote:
Daarnaast zit je nog met het feit dat het IVW het niet leuk vindt als je aan 200 km/h een perron langsrijdt (denk Maarssen).
Als ik Maarssen denk, denk ik vier sporen waarvan twee niet langs een perron liggen. Dus IVW heeft helemaal niks niet leuk te vinden.

En verder leuk dat ERTMS 'in gebruik is genomen' maar dat zegt nog niet dat dan automatisch de baanvaksnelheid is verhoogd. Die is gewoon 140. Er staat ook dat de bestaande vaste seinen zijn gehandhaafd. Dan kan niet als je sneller zou rijden.
  woensdag 28 april 2010 @ 22:16:04 #176
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80823052
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef James1988 het volgende:
Waar we op wachten is 25 kV (op 1500 v mag je afaik maximaal 140/160),
Krijgen we die discussie weer.

Als de snelheidsborden niet veranderd zijn, blijft de baanvaksnelheid 140km/u. Qua bovenleiding is 160 mogelijk, helaas is de grond wat aan de slappe kant.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 28 april 2010 @ 22:22:31 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_80823356
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
helaas is de grond wat aan de slappe kant.
Wasdat nou weer voor onzin Je loopt heus niet de hele boel voor een godsvermogen voor te bereiden op 200 om dan na weet ik hoeveel jaar te zeggen "mwoa. Helaas is de grond wat aan de slappe kant"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 28 april 2010 @ 22:42:57 #178
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_80824719
Zijn er hier nog mensen die vrijdag in Vlaardingen bij de stoomtrein van de VSM te zien zijn, die daar pendelt richting Hoek van Holland? Ik ben er vanaf ergens rond 10:00, tot de trein weer weg is, met uiterst ergens rond 19:00.

Heb ik zo vandaag een discussie op school met een stel klasgenoten, vinden ze dat stoomtreinen lelijk zijn. Welke gladiool vind stoomtreinen nou lelijk? Dat is (vind ik) het machtigste spul wat er maar te krijgen is. Geef mij die liever maar als de SLeT of de VIRM of ICMm of ICRm etc etc etc..

Naja, zijn er hier ook nog mensen die met de VSM 35 - Corus Express meegaan op 30 mei?
  woensdag 28 april 2010 @ 22:46:06 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_80824908
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
Als de snelheidsborden niet veranderd zijn, blijft de baanvaksnelheid 140km/u. Qua bovenleiding is 160 mogelijk, helaas is de grond wat aan de slappe kant.
Asd - Ut is voor zover mij bekend jaren geleden al voorbereid op 200 km/h. Volgens mij is ook de bovenleiding (of iig de portalen) al voorbereid op 25 kV.

Maarssen klopt ja, de twee buitenste sporen liggen niet langs een perron. My bad. Zijn er eigenlijk stations langs die lijn waar dat wél een probleem vormt? Zijn trouwens alle ICE-3M's voorzien van ERTMS?
  Redactie Sport woensdag 28 april 2010 @ 22:49:27 #180
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_80825085
Er zijn best heel erg lelijke stoomlocs hoor:




(foto's allen © nico spilt)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_80825730
Ik zie liever een ICM of ICE.
  woensdag 28 april 2010 @ 23:07:58 #182
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_80825964
Die Dennis post zijn niet allen de mooisten, maar de huidige rijvaardige treintjes bij VSM, SSN etc zijn gewoon te masterlijk.

ICM(m) of ICE is ook wel tof, maar de stoomtreinen blijven gewoon ownen.
pi_80826077
Meningen verschillen
pi_80827279
Geef mij maar een mooie elektrische trein. Want die zijn krachtig, stil en schoon.
Zoiets bijvoorbeeld:

Een mooi landschap dat niet door vieze dikke wolken kolen- of dieselrook wordt verpest.

Verder vind ik dat de meeste stoomlocomotieven er maar slordig uitzien. Alleen het Chinese model 'QJ' heeft wel wat, met die panelen aan de voorkant:
  Redactie Sport donderdag 29 april 2010 @ 00:08:35 #185
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_80828362
Geef mij maar gewoon een mooie Duitse loc:

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_80828633
Vandaag een interessant stuk over Pollarisrail in de krant (De Limburger) gestaan.
Blijkt dat hij echt een zelfstandige is en geen stroman voor een groter bedrijf.
Aangezien de financiering pas na de gunning overlegd hoeft te worden. Aangezien die gunning de nodige centen met zich meebrengt gaat hij er vanuit dat de rest van het geld (na gunning) makkelijk geregeld kan worden.
Heb helaas geen scanner, anders zou ik het artikel wel oploaden.
  donderdag 29 april 2010 @ 07:58:55 #187
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_80831276
de 01 1075 met rijtuigen kwamen optijd binnen te Rtd, vertrokken ook optijd.
Voorr een eerste indruk zie twitter.
Te Rtn ook optijd vertrokken.

Later meer filmpjes+fotoos
  donderdag 29 april 2010 @ 08:12:56 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80831437
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef James1988 het volgende:

[..]

Asd - Ut is voor zover mij bekend jaren geleden al voorbereid op 200 km/h. Volgens mij is ook de bovenleiding (of iig de portalen) al voorbereid op 25 kV.
De bovenleiding is met een geringe inspanning om te bouwen naar 25kV, je moet dan nog wel 25kV onderstations, AT-stations en spanningssluizen bouwen. Overigens wordt ook Utrecht Woerden 25kV-voorbereid gebouwd, evenals de Hanzelijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_80831998
Utrecht - Woerden kan je straks (als het 4-sporig is) ook makkelijk 200. Geen sporen aan perrons, lekker veel rechtdoor
De tijdswinst is alleen nogal minimaal 40 seconden ofzo bij 160 (200 dus wel iets meer maar geen minuten)
  donderdag 29 april 2010 @ 09:09:04 #190
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_80832172
Ik ben voor deze

  donderdag 29 april 2010 @ 09:20:12 #191
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_80832367
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Overigens wordt ook Utrecht Woerden 25kV-voorbereid gebouwd, evenals de Hanzelijn.
Voorbereid op 25kV is niet perse hetzelfde als voorbereid op 200. Het is al een jaar of 10 gebruikelijk om bij spoorverdubbelingen meteen 25kV-geschikte bovenleiding op te hangen. Maar dan alleen voor snelheden van 140km/h (of misschien 160). Bij hogere snelheden worden andere eisen gesteld aan de bovenleiding.
pi_80832563
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben voor deze

[ afbeelding ]
Disney
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 april 2010 @ 09:30:45 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80832622
Ik zit nu een enquête van Arriva over de Noordelijke Nevenlijnen in te vullen. Kennelijk zijn er twee stations verplaatst en in het noorden heropend: Arkel en Beesd
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 29 april 2010 @ 09:32:04 #194
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_80832645
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

Disney
Werkplek
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 09:34:26 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_80832692


Die is maf
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 29 april 2010 @ 09:37:20 #196
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80832752
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef ReisT het volgende:

[..]

Voorbereid op 25kV is niet perse hetzelfde als voorbereid op 200. Het is al een jaar of 10 gebruikelijk om bij spoorverdubbelingen meteen 25kV-geschikte bovenleiding op te hangen. Maar dan alleen voor snelheden van 140km/h (of misschien 160). Bij hogere snelheden worden andere eisen gesteld aan de bovenleiding.
Dat beweer ik ook nergens.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 29 april 2010 @ 09:37:53 #197
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80832773
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit nu een enquête van Arriva over de Noordelijke Nevenlijnen in te vullen. Kennelijk zijn er twee stations verplaatst en in het noorden heropend: Arkel en Beesd
Tof, hebben ze de bovenleiding meeverhuisd?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 april 2010 @ 09:42:26 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80832903
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Tof, hebben ze de bovenleiding meeverhuisd?
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen. Ik moet eerst uitvinden waar ze de stations opgebouwd hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 29 april 2010 @ 09:56:02 #199
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_80833208
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef greavy het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vrijdag in Vlaardingen bij de stoomtrein van de VSM te zien zijn, die daar pendelt richting Hoek van Holland? Ik ben er vanaf ergens rond 10:00, tot de trein weer weg is, met uiterst ergens rond 19:00.
Ik ga denk ik proberen 'm onderweg mooi op de plaat te zetten, ergens na Maassluis. Hopelijk staat 't niet overal vol met mensen met hetzelfde idee
quote:
Heb ik zo vandaag een discussie op school met een stel klasgenoten, vinden ze dat stoomtreinen lelijk zijn. Welke gladiool vind stoomtreinen nou lelijk? Dat is (vind ik) het machtigste spul wat er maar te krijgen is. Geef mij die liever maar als de SLeT of de VIRM of ICMm of ICRm etc etc etc..
't Is niet alleen enorm mooi om te zien, maar het ruikt ook zo lekker vind ik

Edit: trouwens, hoe moet ik dit zien:
quote:
Tussen de ritten in zal de stoomtrein doorrijden van Vdg naar Rtd en aldaar kopmaken op spoor 1B voor de volgende rit.
Wat moet er worden kopgemaakt? Ik begrijp namelijk uit de samenstelling dat ze met twee locs rijden, dus ik neem aan dat er eentje aan de ene kant staat, met de neus richting Hld, en eentje aan de andere kant, met de neus richting Vdg. Of kunnen ze de locs keren op Hld? Bij Rtd kunnen ze natuurlijk 'driehoeken', maar bij Hld toch niet?
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:19:36 #200
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_80833810
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:56 schreef V2 het volgende:
Edit: trouwens, hoe moet ik dit zien:
[..]

Wat moet er worden kopgemaakt? Ik begrijp namelijk uit de samenstelling dat ze met twee locs rijden, dus ik neem aan dat er eentje aan de ene kant staat, met de neus richting Hld, en eentje aan de andere kant, met de neus richting Vdg. Of kunnen ze de locs keren op Hld? Bij Rtd kunnen ze natuurlijk 'driehoeken', maar bij Hld toch niet?
Ik gok dat ze hier "kopmaken" bedoelen in de zin "rijrichting keren", zoals die term bij stroomlijnmat wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot omlopen of driehoeken dus.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:21:38 #201
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_80833868
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:36 schreef Igen het volgende:
Geef mij maar een mooie elektrische trein. Want die zijn krachtig, stil en schoon.
Dat schoon is natuurlijk ook maar relatief. Hoeveel stroom denk je dat een electrische trein trekt als hij vanuit stilstand optrekt? En hoe denk je dat die stroom moet worden opgewekt?
Ik denk dat er qua netto uitstoot (inclusief de electriciteitscentrale) niet zo gek veel verschil is tussen electrisch en diesel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_80834073
Afgelopen weekend waren er werkzaamheden aan het spoor tussen Emmerich en Oberhausen, waardoor al het treinverkeer dat normaliter via Emmerich de grens overgaat, via Venlo moest worden omgeleid.


Bij het huisje aan de Venlo'se grens tussen Venlo en Kaldenkirchen passeert de DB 4611 als omgeleide ICE 105 uit Amsterdam naar Basel.


De Eurobahn mag met haar nieuwe treinstellen type Flirt eindelijk in de reizigersdienst tussen Hamm en Kaldenkirchen rijden, alleen de DB rijdt nog naar Venlo, omdat deze treinstellen nog niet in Nederland zijn toegelaten. Treinstel 6.04 in RRX bestickering en de 7.07 in standaard Eurobahn livrei passeren als ERB 92343 naar Hamm(Westf).


De graantrein van Captrain is op zaterdag 24 april 2010 door werkzaamheden rond Emmerich omgeleid via Venlo. Door vertraging bij het beladen is trein 41713 wel flink te laat uit Europoort vertrokken met de fris bestickerde 653-08 zodat alleen rond Dordrecht en in Venlo de trein nog goed in het zonlicht afgedrukt kon worden. Nadat de trein een klein half uur heeft gecampeerd in Venlo, vertrok rond 17:45 de 653-08 met de vrij korte maar bonte graantrein richting Bottrop.


Naast de City Night Line uit Duitsland wordt ook de gecombineerde Euro Night / City Night Line uit Kopenhagen, Berlijn, Warschau, Praag en Moskau via Venlo omgeleid. DB 120 155, nog in de orientrode kleurstelling en mét wit slabbetje rolt met Euro Night 446 het station van Venlo binnen. Hier zal DB Schenker de trein met een 1600 overnemen.


Tussen Helmond en Eindhoven is de Olympische VIRM 9520 als IC 1944 uit Venlo naar Den Haag geklikt.

Alle foto's van dit weekend zijn te vinden op mijn www. Onder Foto's 2010 - week 16
  donderdag 29 april 2010 @ 10:43:37 #203
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_80834592
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik gok dat ze hier "kopmaken" bedoelen in de zin "rijrichting keren", zoals die term bij stroomlijnmat wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot omlopen of driehoeken dus.
Hm ja, logisch. Dan zullen ze 't wel op Rotterdam doen omdat de boel op Vlaardingen natuurlijk nogal in de weg staat
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
pi_80836200
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit nu een enquête van Arriva over de Noordelijke Nevenlijnen in te vullen. Kennelijk zijn er twee stations verplaatst en in het noorden heropend: Arkel en Beesd
Arriva?

Wanneer komen de DB treinen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')