Of deze idioten financieel aansprakelijk stellen voor het ontregelen van het treinverkeer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
voortaan de noodremmen op een dag als vandaag maar uitschakelen. Het mag dan wel niet, maar het kan een deel van zulke toestanden wel voorkomen.
Legertje ME, of het leger paraat volgende keer. De hele boel als vee opdrijven en dan één voor een proces-verbaal opmaken, schuldig of niet, stond-erbij-en-keek-er-naar is medeschuldig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of deze idioten financieel aansprakelijk stellen voor het ontregelen van het treinverkeer.
En dan de hele trein terugsturen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Legertje ME, of het leger paraat volgende keer. De hele boel als vee opdrijven en dan één voor een proces-verbaal opmaken, schuldig of niet, stond-erbij-en-keek-er-naar is medeschuldig.
Alle 4 de ritten leek mij wat veel, ik heb het bij 1 retourtje gehouden. Plus nog wat plaatjes geschoten langs de lijn, zoalsquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:03 schreef greavy het volgende:
Tevens heb ik alle 4 de ritten van de stoomtrein Vlaardingen - Hoek van Holland - Vlaardingen gedaan, best tof.
Dat inderdaad. Op een zijspoor van A'dam CS staat ook een trein met een ingegooid raam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
voortaan de noodremmen op een dag als vandaag maar uitschakelen. Het mag dan wel niet, maar het kan een deel van zulke toestanden wel voorkomen.
Hopelijk zegt de verzekeraar tegen die stumper: 'Sorry, we vergoeden die vinger niet. Eigen risico.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:04 schreef Fixers het volgende:
Eentje heeft toch mooi de deksel op zijn neus gekregen. Is een vinger kwijt geraakt toen een ring bleef hangen achter een hek waar 'ie overheen aan het klimmen was. (Net op Nos radionieuws)
Belachelijk eigenlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:03 schreef Igen het volgende:
@Guppyfriend: die servicemensen mogen niks. Soms zet men controleteams bij een uitgang neer, maar op miraculeuze wijze zijn er dan ineens geen zwartrijders meer die bij dat station willen uitstappen. Zitten mekaar zeker allemaal per SMS in te lichten...
Echt belachelijk ja, maar je moet het maar langs je heen laten gaan als dagelijks reiziger om niet aan een hartinfarct te sterven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk...
Een beetje net als voor de ogen van de cassiere een paar chocoladerepen in je tas stoppen. En dat zij je dan vervolgens vriendelijk toelacht en je een fijne dag wenst
Als ze dat soort tuig nou eens harder aanpakken, zou dat ook het respect van de wel-betalende reiziger oogsten. Je voelt jezelf namelijk nogal in je hemd staan, als je incheckt en er rent een kudde zwartrijders achter je aan. Onder de ogen van het GVB personeel nota bene.
Magoed, het zal wel normaal zijn... Ik kan daar gewoon heel slecht tegen...
uuh waarom?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die met Koninginnedag naar Amsterdam gaan sowieso
Het waren drie van die kleerkastenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:31 schreef Igen het volgende:
Hmmm... dat speelt natuurlijk ook mee hè. Want veel zwartrijders zijn agressief (dat is immers een van de hoofdredenen waarom men minder zwartrijders in de metro wil!) en tegen een groep agressieve zwartrijders kan één servicemedewerker toch niks uitrichten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verrassend leuk vondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die met Koninginnedag naar Amsterdam gaan sowieso
Omdat het zo fucking kansloos druk is dat je geen millimeter voor- of achteruit kunt lopen misschien?quote:
Uuh nou je kon er wel lekker los gaan enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het zo fucking kansloos druk is dat je geen millimeter voor- of achteruit kunt lopen misschien?
Ik had het drukker verwacht dan dat het wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het zo fucking kansloos druk is dat je geen millimeter voor- of achteruit kunt lopen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |