Fout heel foutquote:Op maandag 26 april 2010 11:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Tsja, met regen wordt de remweg wel een stuk langer
Roep maar over de Korenmarkt, dan krijg je er nog één.quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
hij snapt hetquote:
Deal! Daar houd ik je aan. Kun je niet iets aantrekken waar ik je aan kan herkennen?quote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roep maar over de Korenmarkt, dan krijg je er nog één.
quote:Kou en regen verwacht op Koninginnedag
Uitgegeven: 24 april 2008 15:08
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 15:08
AMSTERDAM - Feestvierders moeten op Koninginnedag rekening houden met matig lenteweer.
Komend weekeinde lopen de temperaturen nog op tot boven de 20 graden, maar de nationale feestdag wordt naar alle waarschijnlijkheid koeler, met kans op regen. Dat voorspelt het KNMI.
Vorig jaar
Daarmee krijgen we een heel andere Koninginnedag dan vorig jaar, toen de laatste dag van april met temperaturen tot 22 graden vrij warm was en een historisch warme maand afsloot.
De warmste Koninginnedag was in 1993, toen het kwik in vrijwel het hele land de 25 graden passeerde.
Kouderecord
Zo koud als in 1970 wordt het woensdag waarschijnlijk niet: toen werd de koudste Koninginnedag in de boeken bijgeschreven met maxima van 9 graden.
Meiden die vragen om drankjes. Ga werken kreng!quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
Ze krijgen er ook een terug hoor zeiksnor!quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meiden die vragen om drankjes. Ga werken kreng!
Ja en als ze dronken zijn heb je vrij baan. Gratis drank en weggaan als je genoeg op hebt. Leer me die krengen kennenquote:Op maandag 26 april 2010 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook een terug hoor zeiksnor!
Ehhhh, iets met oranje er in?quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deal! Daar houd ik je aan. Kun je niet iets aantrekken waar ik je aan kan herkennen?
Juist zo doen wij dat!quote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja en als ze dronken zijn heb je vrij baan. Gratis drank en weggaan als je genoeg op hebt. Leer me die krengen kennen
Haha, chicks gebruiken jou!quote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja en als ze dronken zijn heb je vrij baan. Gratis drank en weggaan als je genoeg op hebt. Leer me die krengen kennen
Oh nee, nu valt het hele feest in het water!quote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Paul het volgende:
Het gaat gewoon keihard regenen op koninginnedag!
Bron: knmi
Alsof ik weet wat ik vrijdag aan ga trekken, dat weet ik voor morgen nog niet eensquote:Op maandag 26 april 2010 11:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar erg herkenbaar is dat die dag niet.
Het eerste uit de kast principequote:Op maandag 26 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat ik vrijdag aan ga trekken, dat weet ik voor morgen nog niet eens
Weten zij dat ook?quote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef Paul het volgende:
Ik ga dit jaar met Murp, Superwormjim, Brechtje en Yvonne kon. dag vieren
Oeh, waar is dat?! Dan neem ik m'n Suzuki mee!quote:Op maandag 26 april 2010 11:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oud-Hollands Paul-molesteren-en-vernederen
Nogmaals fout heel foutquote:Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oeh, waar is dat?! Dan neem ik m'n Suzuki mee!
Ik herken je vast wel aan iets anders!quote:Op maandag 26 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat ik vrijdag aan ga trekken, dat weet ik voor morgen nog niet eens
Ik schat in dat dat woensdagmiddag wordt afgegeven zodat de NS alvast is ingedekt tegen chaos op het spoor.quote:
Zeker aan z'n bleke huidquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik herken je vast wel aan iets anders!
quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt opperjosti die 24/7 in de sc hangt
dat zo leuk zijn, maar het gaat juist om vrijdag.quote:Op maandag 26 april 2010 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
jajaja en donderdag blijkt het toch nog allemaal mee te vallen en hebben we blakende zon en blue skies. Ik ken dat.
Wat een goede theorie zeg een complot zeg ik je!quote:Op maandag 26 april 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
jaja, het zou eerst stralend weer worden, toen kwamen de waarschuwingen van de NS dat het te druk zou worden en nu gaat het opeens regenen..
Ik zeg, schopje BNW.
Koninginnenacht is toch leuker dan dagquote:Op maandag 26 april 2010 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat zo leuk zijn, maar het gaat juist om vrijdag.
Dat, én dat ik eigenlijk bedoelde dat op donderdag de voorspelling voor vrijdag meer te vertrouwen zou zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef kikoooooo het volgende:
Koninginnenacht is toch leuker dan dag
Ik check.quote:Op maandag 26 april 2010 13:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Om je uren zeker te verhogen? Check hoeveel uren ik heb joh!
quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt opperjosti die 24/7 in de sc hangt
Snugger. Een weerbericht van twee dagen geleden plaatsen. Dat is erg betrouwbaar en up to date natuurlijk.quote:
Jij zit toch binnen met treinen te spelen/fokken?quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef Socios het volgende:
Onterechte klacht.
Laat het maar lekker stortregenen die dag.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef afcajos het volgende:
HAHA MAKT MY NIE UIT GA TOG WEER KANKERLAM HAHAHAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |