Fout heel foutquote:Op maandag 26 april 2010 11:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Tsja, met regen wordt de remweg wel een stuk langer
Roep maar over de Korenmarkt, dan krijg je er nog één.quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
hij snapt hetquote:
Deal! Daar houd ik je aan. Kun je niet iets aantrekken waar ik je aan kan herkennen?quote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roep maar over de Korenmarkt, dan krijg je er nog één.
quote:Kou en regen verwacht op Koninginnedag
Uitgegeven: 24 april 2008 15:08
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 15:08
AMSTERDAM - Feestvierders moeten op Koninginnedag rekening houden met matig lenteweer.
Komend weekeinde lopen de temperaturen nog op tot boven de 20 graden, maar de nationale feestdag wordt naar alle waarschijnlijkheid koeler, met kans op regen. Dat voorspelt het KNMI.
Vorig jaar
Daarmee krijgen we een heel andere Koninginnedag dan vorig jaar, toen de laatste dag van april met temperaturen tot 22 graden vrij warm was en een historisch warme maand afsloot.
De warmste Koninginnedag was in 1993, toen het kwik in vrijwel het hele land de 25 graden passeerde.
Kouderecord
Zo koud als in 1970 wordt het woensdag waarschijnlijk niet: toen werd de koudste Koninginnedag in de boeken bijgeschreven met maxima van 9 graden.
Meiden die vragen om drankjes. Ga werken kreng!quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja trakteer jij mij vrijdag ook op een drankje?
Ze krijgen er ook een terug hoor zeiksnor!quote:Op maandag 26 april 2010 11:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meiden die vragen om drankjes. Ga werken kreng!
Ja en als ze dronken zijn heb je vrij baan. Gratis drank en weggaan als je genoeg op hebt. Leer me die krengen kennenquote:Op maandag 26 april 2010 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook een terug hoor zeiksnor!
Ehhhh, iets met oranje er in?quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deal! Daar houd ik je aan. Kun je niet iets aantrekken waar ik je aan kan herkennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |