Het zou een Federer-fan grap kunnen zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef erkel het volgende:
Hier in Gieten (Drenthe) is het nog droog. We zijn vroeg begonnen en HD staat nu in te spelen. Verwachting is dat het ongeveer om 3 uur hier begint te regenen.
3-1 voor ons.
Nou, niet echt, die gaan meer zo:quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zou een Federer-fan grap kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zegquote:Op zondag 2 mei 2010 10:14 schreef Bak_Beest het volgende:
wij kunnen de zaal in bij de tegenstander als het buiten niet kan (en daar ziet het nu wel naar uit), daar ligt tapijt, dus ik ben tevreden. ik ga nu weg, latertjesss!
Hehe ga eens met Bowa praten, misschien kunnen jullie elkaar toch nog ompratenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zeg. verdomme twee 3setters gespeeld en beiden verloren. ik ga stoppen met tennis, wat een tyfussport.
Zat Hij de hele middag al aan het pils?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
de dag had trouwens wel 1 lichtpuntje. martin verkerk liep ook op die club (nieuwe sloot in alphen a/d rijn) en was op een gegeven moment ook bij onze dubbel aan het kijken. maar dat kwam vooral omdat er naast ons meisjes speelden
.
martin verkerk
Cool hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
de dag had trouwens wel 1 lichtpuntje. martin verkerk liep ook op die club (nieuwe sloot in alphen a/d rijn) en was op een gegeven moment ook bij onze dubbel aan het kijken. maar dat kwam vooral omdat er naast ons meisjes speelden
.
martin verkerk
Wij speelden trouwens gisteren op dramatische gravelbanen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zeg. verdomme twee 3setters gespeeld en beiden verloren. ik ga stoppen met tennis, wat een tyfussport.
Ik zou geen bal meer terug krijgen als Hij langs de kant staat.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
.
martin verkerk
Thanks, het heeft geholpen. 6-2 gewonnenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:53 schreef Nalbandian het volgende:
Gisteren met 4-2 gewonnen. Zelf heb ik alleen gedubbeld, en onze pot vrij makkelijk gewonnen!
Go Erkel![]()
Netjesquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Thanks, het heeft geholpen. 6-2 gewonnenDe tegenstander wilde het voor de 2 mixen nog op een akkoordje gooien. Ze wilden die beide potten verdelen, zodat de eindstand 5-3 zou worden. Ik twijfelde eigenlijk
, maar mijn teamgenoten zeiden resoluut dat er gewoon gespeeld zou worden. Maar goed ook.
Zelf heerlijk gespeeld. In de enkel een 3'tje aan de kant gezet
En we hebben het de hele dag droog gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |