Hehe ga eens met Bowa praten, misschien kunnen jullie elkaar toch nog ompratenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zeg. verdomme twee 3setters gespeeld en beiden verloren. ik ga stoppen met tennis, wat een tyfussport.
Zat Hij de hele middag al aan het pils?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
de dag had trouwens wel 1 lichtpuntje. martin verkerk liep ook op die club (nieuwe sloot in alphen a/d rijn) en was op een gegeven moment ook bij onze dubbel aan het kijken. maar dat kwam vooral omdat er naast ons meisjes speelden
.
martin verkerk
Cool hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
de dag had trouwens wel 1 lichtpuntje. martin verkerk liep ook op die club (nieuwe sloot in alphen a/d rijn) en was op een gegeven moment ook bij onze dubbel aan het kijken. maar dat kwam vooral omdat er naast ons meisjes speelden
.
martin verkerk
Wij speelden trouwens gisteren op dramatische gravelbanen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
om hier even op terug te komen, wat een kutbanen zeg. verdomme twee 3setters gespeeld en beiden verloren. ik ga stoppen met tennis, wat een tyfussport.
Ik zou geen bal meer terug krijgen als Hij langs de kant staat.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Bak_Beest het volgende:
.
martin verkerk
Thanks, het heeft geholpen. 6-2 gewonnenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:53 schreef Nalbandian het volgende:
Gisteren met 4-2 gewonnen. Zelf heb ik alleen gedubbeld, en onze pot vrij makkelijk gewonnen!
Go Erkel![]()
Netjesquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Thanks, het heeft geholpen. 6-2 gewonnenDe tegenstander wilde het voor de 2 mixen nog op een akkoordje gooien. Ze wilden die beide potten verdelen, zodat de eindstand 5-3 zou worden. Ik twijfelde eigenlijk
, maar mijn teamgenoten zeiden resoluut dat er gewoon gespeeld zou worden. Maar goed ook.
Zelf heerlijk gespeeld. In de enkel een 3'tje aan de kant gezet
En we hebben het de hele dag droog gehouden.
Zeggen ze dat hardop?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef mutzenbacher het volgende:
waarom zijn er mensen die je na iedere eerste service die fout gaat, moeten informeren dat je de tweede service gaat slaan?
Wat voor niveau speel jij?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef mutzenbacher het volgende:
waarom zijn er mensen die je na iedere eerste service die fout gaat, moeten informeren dat je de tweede service gaat slaan?
Tomme, eerst klappen na een fout en nu 2de serv roepenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef mutzenbacher het volgende:
6e klasse. ach ja, het zal wel te maken hebben gehad met de volwassenheid vd tegenstanders...quote:
Is dit verplichtquote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iedereen z'n huidige rating naar mij PM't, dan zal ik vandaag of morgen even een overzicht plaatsen (is het topic ook niet zo vol met nutteloze posts).
-edit-
Wellicht handig om even te wachten tot morgen, na de update van de afgelopen speelronde.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef mutzenbacher het volgende:
Ik roep alleen " Nee ", das duidelijk genoeg normaal gesproken en soms vinger naar buiten wijzen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Outlined het volgende:
ach, bij een netbal die uit is, al is het duidelijk uit, doe ik het ook wel
exacto, en dat de hele tijd! Heb er nu achteraf spijt van dat ik er niet wat van heb gezegd. Bij nader inzien is het zo debiel als wat.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]WTF
Dus je slaat bijv. in het net de eerste service en dan roept je tegenstander; 2e service ?
Uhquote:Op maandag 3 mei 2010 08:55 schreef Salamando het volgende:
Update van mij: tegenstander was in zijn eentje (![]()
![]()
) en wist zelf ook niet zo goed wat te doen (blijkbaar was de rest van zijn team op vakantie / aan het strand ofzo). Uiteindelijk heeft hij 1 single gespeeld en de rest walkover gegeven. Makkelijke 6-0 dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |