Dan zou ik toch echt eens een keer uitkijken naar iemand anders om mee te spelen. Vier keer per week tennissenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelt geen toernooien of competitie maar hij heeft ongeveer niveau van een redelijke 5 of een hele goede zes. Ik ben denk ik een redelijke 6 of een goede 7.
Ik tennis weleens met anderen. Het voordeel van hem is dat hij bijna altijd kan. Ik speel altijd op zaterdag- en zondagochtend en nog een paar keer doordeweeks. Ik tennis alleen niet op vrijdag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt eens een keer uitkijken naar iemand anders om mee te spelen. Vier keer per week tennissen!
Als hij geen competitie/toernooien speelt (waarom eigenlijk niet? zonde), moet het bij het trainen niet zo erg zijn toch? Het kan irritant zijn maar ik zou het niet als reden aanvoeren om niet meer met een bepaald persoon te spelen, zeker als diegene je nog iets kan leren. (en gewoon, het spelen ofcourse)quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik tennis weleens met anderen. Het voordeel van hem is dat hij bijna altijd kan. Ik speel altijd op zaterdag- en zondagochtend en nog een paar keer doordeweeks. Ik tennis alleen niet op vrijdag.
Hij is liever bij zijn gezin. Bij een toernooi moet je vaan wachten en hij wil gewoon een paar uur spelen en dan naar huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
Als hij geen competitie/toernooien speelt (waarom eigenlijk niet? zonde)
Ja, het is alleen irritant. En wat ik zeg, hij doet het volgens mij niet bewust; het is meer wishful thinking. Maar ik speel bij twijfel door en hij geeft ballen bij twijfel uit volgens mij, dus kan ik het nooit winnen. Het is gewoon scheef en ik heb geen zin om ballen waarover ik twijfel opeens uit te gaan geven. Overigens geef ik ook wel ballen uit waarover ik twijfel; dan zit ik in een rally en komt een bal heel diep. Dan moet ik soms heel snel een beslissing nemen en ik zit er vast weleens naast. Maar bij hem gebeurt het gewoon vaak vind ik.quote:, moet het bij het trainen niet zo erg zijn toch? Het kan irritant zijn maar ik zou het niet als reden aanvoeren om niet meer met een bepaald persoon te spelen, zeker als diegene je nog iets kan leren. (en gewoon, het spelen ofcourse)
Haha das best scheef, wel 4x per week spelen maar niet af en toe competitie of een toernooitje, achja ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is liever bij zijn gezin. Bij een toernooi moet je vaan wachten en hij wil gewoon een paar uur spelen en dan naar huis
[..]
Ach, just keep in mind its practice. Als je dan heel geirriteerd raakt tot het punt dat je een andere tennismaat wilt zoeken kan je het hem eens vertellen en kijken naar zijn reactie. Werkt het, problem solved. Werkt het niet, zoeken maar!quote:Ja, het is alleen irritant. En wat ik zeg, hij doet het volgens mij niet bewust; het is meer wishful thinking. Maar ik speel bij twijfel door en hij geeft ballen bij twijfel uit volgens mij, dus kan ik het nooit winnen. Het is gewoon scheef en ik heb geen zin om ballen waarover ik twijfel opeens uit te gaan geven. Overigens geef ik ook wel ballen uit waarover ik twijfel; dan zit ik in een rally en komt een bal heel diep. Dan moet ik soms heel snel een beslissing nemen en ik zit er vast weleens naast. Maar bij hem gebeurt het gewoon vaak vind ik.
Geldt ook voor mij. Ik speel vier keer per week maar gen toernooien of competitie. Ik hou niet van dat gehang tijdens zo'n competitiedag en van die meligheid. Toernooien vind ik ook niet leuk wegens het gewacht en gereis.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
Haha das best scheef, wel 4x per week spelen maar niet af en toe competitie of een toernooitje, achja ieder zijn meug.
Ik heb het hem al diverse keren verteld. Maar hij staat helaas niet open voor kritiek. Hij legt alles bij mij neer. Heel erg irritant is dat.quote:[..]
Ach, just keep in mind its practice. Als je dan heel geirriteerd raakt tot het punt dat je een andere tennismaat wilt zoeken kan je het hem eens vertellen en kijken naar zijn reactie. Werkt het, problem solved. Werkt het niet, zoeken maar!
Meer inside-out toch? Maar ziet er goed uit, mooi in het midden van het blad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef TheHawk90 het volgende:
Das jammer, dan houd het op.
Iemand heeft een vrij vette foto van me gemaakt tijdens een dubbeltje, was een winner cross court. Voetjes van de vloer, rotatie, en dat ding op de sweetspot meppen. Ben wss ook één van de weinige met een bladgrote van 90 (Wilson BLX six one tour 90) maar ik sla er heerlijk mee en schijnbaar is mijn techniek ook bovengemiddeld(?). Trouwens wel een heel vage (doch geconcentreerde) gezichtsuitdrukking
![]()
http://img98.imageshack.us/img98/9955/dsc030692.jpg
Dit is een topic voor recreatief tennis. Ik zie niet in waarom ik dat hier niet zou kunnen posten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Norrage het volgende:
@fed-fan
gast dit is geen forum voor relatieproblemen met je tennispartner zeg... Waar maak je je druk om?? :p
Ze hebben mij altijd geleerd om als netspeler niet achterom te kijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef TheHawk90 het volgende:
..
Iemand heeft een vrij vette foto van me gemaakt tijdens een dubbeltje, was een winner cross court. Voetjes van de vloer, rotatie, en dat ding op de sweetspot meppen. Ben wss ook één van de weinige met een bladgrote van 90 (Wilson BLX six one tour 90) maar ik sla er heerlijk mee en schijnbaar is mijn techniek ook bovengemiddeld(?). Trouwens wel een heel vage (doch geconcentreerde) gezichtsuitdrukking
![]()
http://img98.imageshack.us/img98/9955/dsc030692.jpg
Wat een drama wordt dat. Dat wordt of een enorm lange dag of een hele korte. Ik vrees voor het eerste.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef Outlined het volgende:
prima weer vandaag, echter morgen . ? . ? .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |