Ik moet altijd lachen wanneer mijn trainer dus een besluit om ook weer eens in de stoel plaats te nemen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een clinic gehad met Esther Vergeer en dat was wel heel interessant. Gaaf dat ze gewoon kan meekomen met het niveau van de vrouwen niveau 5. Dat is best netjes
Ik heb trouwens ook een keer in zo'n rolstoel gezet en serieus respect. Een geoefende tennisser kan nog wel een bal slaan, maar dat gaat al serieus moeilijk omdat je raakpunt heel anders is. Daarnaast is het besturen van die rolstoel een kunst op zich. Zeker als je ook nog je racket vast moet houden...
Doet me een beetje denken aan dat filmpje van Djokovic die op zijn knieeen zittend moet serveren van zijn trainerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:08 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen wanneer mijn trainer dus een besluit om ook weer eens in de stoel plaats te nemen..
Dit vooral omdat zodra de bal in de buurt van zijn racket blad komt hij de bal goed weet te verwerken.
Echter zodra hij ook maar 1 a 2 meter zou moeten rollen dan kun je het wel vergeten omdat hij dus niet van zijn plek komt.
Dit valt altijd op wanneer mensen zeggen van "oh dat is zo simpel dat kan ik ook wel" (dit heb ik al zo vaak mee gemaakt) en als je ze dan in de stoel zet heeft men toch al snel iets van.. "uuuhhmm... nee dit is idd moeilijker als dat het lijkt."
En om even terug te komen op het serveren vanuit de stoel.. dit heeft iderdaad die werking maar het geeft daarnaast ook een betere en makkelijkere manier om de bal in het juiste vak te serveren.
zou je de stoel namelijk recht uit zetten is het veel lastiger om effect aan de bal mee te geven en het is dan ook nog lastiger om de bal daadwerkelijk in te serveren.
Mooi overzichtje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb nog van lang niet iedereen een nieuwe ranking, daarom staat er dus een =Rankings mogen nog steeds via PM!
[ afbeelding ]
Ja hoe kut is datquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme 3 singles gewonnen 1 verloren en 2 dubbels gewonnen en 2 verloren, maar alsnog in beide ratings achteruit gegaan
speelde je met een 3tje ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef Salamando het volgende:
verlies je in de dubbel tegen een 4.3 en 4.6, krijg je een 5.9 aan je broek
hij staat 3.7 actueel ofzo, is 4 op zijn pasjequote:
Nee precies, ik ging gewoon 0,1 achteruit van een winstpartijquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Van die rankingspunten klopt echt geen fuck.
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat je met iets van 6 keer je eigen ranking begint.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee precies, ik ging gewoon 0,1 achteruit van een winstpartij
tsja dat verklaart het danquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
hij staat 3.7 actueel ofzo, is 4 op zijn pasje
ohja, en geen rating krijgen van de walkover van afgelopen week
Ik weet niet of dat het is, want ik had voor die wedstrijd nog 3 andere winstpartijen, maar die telden blijkbaar niet mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat je met iets van 6 keer je eigen ranking begint.
Dus stel dat je aan het einde van het seizoen 6.35 staat, dan begin je het volgende seizoen met 6 'gespeelde' wedstrijden ter waarde van 6.35. Als je dan een wedstrijd speelt, wordt er een 6.35 vervangen door de in de wedstrijd behaalde punten, bijvoorbeeld een 6.2. Maar als je in het begin 3x verliest daal je in ranking, bijvoorbeeld naar 6.7. Als je dan wint van een 7.6 krijg je er een 6.6 bij. Die 6.6 vervangt een 6.35 en dus ga je achteruit!
Snap je? Als het dat niet is weet ik het ook niet
ja joh dat snap ik toch allemaal niet, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik teringveel verlies als ik verlies, en weinig win als ik winquote:
Alvast gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
pfoe, tegenstanders komen morgen maar met 1 heer... Rest kan niet, verzetten gaat niet.
Dus we staan al met 3-0 voor, voordat we de baan opgaan. Helaas maar 1 wedstrijdje dus morgen
haha, thanks. wel jammer dat het zo moet, maar we kunnen de punten wel gebruiken ivm promotie.quote:
Kan die dan niet net zo goed direct thuis blijven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
pfoe, tegenstanders komen morgen maar met 1 heer... Rest kan niet, verzetten gaat niet.
Dus we staan al met 3-0 voor, voordat we de baan opgaan. Helaas maar 1 wedstrijdje dus morgen
Nee, want er moeten nog 5 wedstrijden gespeeld worden. Is gemengdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
Kan die dan niet net zo goed direct thuis blijven?
Ook maar vakantie vieren lijkt me?
xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |