Kappen nu.quote:Op maandag 26 april 2010 09:53 schreef zovty het volgende:
Hoi, het is jullie eer en geweten, zovty. Achter wie zal ik aanlopen?
De meesten van jullie kennen het niet of kan het niks schelen; het KLB-FB topic. In dit topic kan gesproken worden over de kwaliteit van moderatie en de sfeer in KLB.
Sommigen misbruiken dit topic om topic reports te doen of te zeuren over slotjes.
Voor topic reports is natuurlijk een mooi knopske, klagen over onterechte slotjes kan natuurlijk via PM met de betreffende mod of xA.
Sinds kort krijg je als gewaardeerde user die waardevolle feedback wil geven om de kwaliteit en sfeer van KLB te verbeteren een waarschuwing dat je geen feedback mag geven.
Klacht: gooi het hele topic dan gewoon dicht als je er niks mee wil doen![]()
.
Ik slowchat niet, soms heb ik meerdere posts nodig om m'n punt over te brengen. Ik ben gewoon niet zo'n goeie schrijver. Maar je kan dan weer wel met me lachen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
Jij bent toch die vaste SC'er van de KLB-FB?
quote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar je kan dan weer wel met om me lachen..
Is goed! Doe ik m'n groene pruik en blauwe jurk aan!quote:Op maandag 26 april 2010 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Loop maar achter mij aan zovty, dan ga ik vlak voor de klif naar rechts en loop jij door heheiiehiheiehaaha
Ga naar het feedback topic.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdomme, hier hebben we niks aan. Alleen maar insinuaties..
Zeg dan ook welke baas je post heeft weggehaald, waar het over ging en of er foto's van bepaalde admins aan te pas kwamen. Post dan ook het hele verhaal, luster.
Nou durft helemaal niemand nog wat te zeggen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
Gewoon een tvp omdat het een zovty topic is en hij altijd gelijk heeft.
Je wet dat dat woordje "alweer" een eigen leven gaat leiden en de aandacht van je boodschap afleidt hè?quote:Op maandag 26 april 2010 14:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou durft helemaal niemand nog wat te zeggen..
Maar yvonne.... ik heb toch ook gewoon (alweer) gelijk in deze?
Of snap ik nou echt de functie van het feedback topic verkeerd?
altijd nietquote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
Gewoon een tvp omdat het een zovty topic is en hij altijd gelijk heeft.
Dat is gewoon een garpje yvonne. Dat weet je. Ik ben zelfverzekerd, maar niet arrogant.quote:Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wet dat dat woordje "alweer" een eigen leven gaat leiden en de aandacht van je boodschap afleidt hè?
Ik moest overgeven.quote:Op maandag 26 april 2010 13:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij vertelt waar we heen gaan...
quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is gewoon een garpje yvonne. Dat weet je. Ik ben zelfverzekerd, maar niet arrogant.
En het gaf jou een mooi handvat om mijn eigenlijke vraag, op de voor jou zo kenmerkende subtiele wijze, te ontwijken.
Lekker ontopic joh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:30 schreef henrydg het volgende:
NOU ZEG ZOVTY!
JE HEBT EEN KARMA VAN -2.121 OP TWEAKERS!!!!
JE BENT NUMMER 18 OP DE LIJST VAN DE MINST POPULAIRE TWEAKERS![]()
Tenzij er natuurlijk iemand anders daar geregistreerd is onder de naam zovty
ik dacht ik meld het evenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker ontopic joh..
Ik post daar ontzettend zelden. Ik heb geen idee hoe karma werkt.
Ja, dat leek mij ook. Maar dat staat er dus niet. En dat is jammer en verwarrend.quote:
Jouw sig. Is dat niet Mijn Hossel van Jayh, Hef en Kempi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ik wil geen stemrecht, ik wil invloed. En daar profiteert Fok nog het meeste van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok is geen democratie, dus nouja. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn.
Wat is er dan verwarrend, de TT spreekt voor zich toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook. Maar dat staat er dus niet. En dat is jammer en verwarrend.
We moeten binnen de FOK!gelederen toch wel iemand hebben die een beetje communicatief en taaltechnisch onderlegd is om dat te kunnen verwoorden in enkele eenvoudige zinnetjes?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef Adelante het volgende:
Feedback is voor feedback.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is er dan verwarrend, de TT spreekt voor zich toch?
quote:Dit topic is voor vragen over je eigen topic of slotje. Lees ook de Algemene Voorwaarden middels de link hieronder.
Ja, dat heeft Danny er in gezet, hoe vaak geeft die nou feedback in KLB FB?quote:
Ja, nooit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Danny er in gezet, hoe vaak geeft die nou feedback in KLB FB?
Leer argumenteren. Leer hoe Fok werkt. Leer tussen de regels door te lezen. Leer de dingen op te pikken die -niet- gezegd worden. Heb geduld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd nooit in die KLB-FB. Reageren in dat soort topics is toch niet zo verstandig.
Het mondt doorgaans uit in een ordinaire wellus nietus tussen jou en een mod, en dat is zinloos.
Hmmmja. Ik ga discussies met mods (tegenwoordig) gewoon uit de weg. Mijn ervaringen zijn dusdanig dat ik er niet meer aan begin, maar gewoon de schouders ophaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Leer argumenteren. Leer hoe Fok werkt. Leer tussen de regels door te lezen. Leer de dingen op te pikken die -niet- gezegd worden. Heb geduld.
Er zitten meer dan genoeg mods die vatbaar zijn voor argumenten. Accepteer dat ze bepaalde dingen niet publiekelijk kunnen zeggen. Accepteer dat het voor die gasten ook maar een hobby is.
Stukken beter! De eerstvolgende die nu nog zegt dat er niks met feedback wordt gedaan kan van mij een stomp op z'n neus krijgen. Kusjes voor al die mensen die zich hebben in gezet voor deze wijziging!quote:
Dat is voor de enkeling die denkt dat het voor slowchat isquote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Stukken beter! De eerstvolgende die nu nog zegt dat er niks met feedback wordt gedaan kan van mij een stomp op z'n neus krijgen. Kusjes voor al die mensen die zich hebben in gezet voor deze wijziging!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar, en ik zeg dit niet om te zeuren hoor... wat stelt die hele melding nu nog voor?
Rightquote:
Doe es normaal in me topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef uitleg100 het volgende:
HEEFT IEMAND AL EEN COPY GEMAAKT, ZO DELETE DE HOGE HEREN EN DAMES MET HUN VRIENDJES POLITIEK DIT TOPIC WEER. OPEN UW OGEN BURGEN DE ELITE NAAIT ONS WAAR WE BIJSTAAN.
Users diequote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is voor de enkeling die denkt dat het voor slowchat is
Nee, ik denk dat het KLB volkje die ws niet nodig heeft.
Die kennen de regeltjes donders goed![]()
![]()
Dus volgend topic zonder.
Penisbaard-zwakke-kloon.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef uitleg100 het volgende:
HEEFT IEMAND AL EEN COPY GEMAAKT, ZO DELETE DE HOGE HEREN EN DAMES MET HUN VRIENDJES POLITIEK DIT TOPIC WEER. OPEN UW OGEN BURGEN DE ELITE NAAIT ONS WAAR WE BIJSTAAN.
Ja en ik log steeds in en uit!1!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want ik ga voor zoiets een matige niet-grappige kloon aanmaken.
Nee ik bedoel niet dat jij het zelf bent, maar dat diegene jou kopieert omdat hij zwakzinnig isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want ik ga voor zoiets een matige niet-grappige kloon aanmaken.
Jezelf op een duidenlijk manier uiten is niet je beste punt he?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet dat jij het zelf bent, maar dat diegene jou kopieert omdat hij zwakzinnig is
Duidelijk. Sterkste.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef uitleg100 het volgende:
[..]
Jezelf op een duidenlijk manier uiten is niet je beste punt he?
Doorposten tijdens banquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Slidehz het volgende:
[..]
Users dieen equivalente emoticons gebruiken.
![]()
Dat is, zeg maar oud nieuws en ondertussen al opgelost. Ha! Je loopt achter!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:13 schreef classpc het volgende:
Geen feedback in een feedback topic? Zijn ze nou helemaal gek geworden
Neen dat is het topicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:19 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar oud nieuws en ondertussen al opgelost. Ha! Je loopt achter!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |