Hmmmja. Ik ga discussies met mods (tegenwoordig) gewoon uit de weg. Mijn ervaringen zijn dusdanig dat ik er niet meer aan begin, maar gewoon de schouders ophaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Leer argumenteren. Leer hoe Fok werkt. Leer tussen de regels door te lezen. Leer de dingen op te pikken die -niet- gezegd worden. Heb geduld.
Er zitten meer dan genoeg mods die vatbaar zijn voor argumenten. Accepteer dat ze bepaalde dingen niet publiekelijk kunnen zeggen. Accepteer dat het voor die gasten ook maar een hobby is.
Stukken beter! De eerstvolgende die nu nog zegt dat er niks met feedback wordt gedaan kan van mij een stomp op z'n neus krijgen. Kusjes voor al die mensen die zich hebben in gezet voor deze wijziging!quote:
Dat is voor de enkeling die denkt dat het voor slowchat isquote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Stukken beter! De eerstvolgende die nu nog zegt dat er niks met feedback wordt gedaan kan van mij een stomp op z'n neus krijgen. Kusjes voor al die mensen die zich hebben in gezet voor deze wijziging!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar, en ik zeg dit niet om te zeuren hoor... wat stelt die hele melding nu nog voor?
Rightquote:
Doe es normaal in me topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef uitleg100 het volgende:
HEEFT IEMAND AL EEN COPY GEMAAKT, ZO DELETE DE HOGE HEREN EN DAMES MET HUN VRIENDJES POLITIEK DIT TOPIC WEER. OPEN UW OGEN BURGEN DE ELITE NAAIT ONS WAAR WE BIJSTAAN.
Users diequote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is voor de enkeling die denkt dat het voor slowchat is
Nee, ik denk dat het KLB volkje die ws niet nodig heeft.
Die kennen de regeltjes donders goed![]()
![]()
Dus volgend topic zonder.
Penisbaard-zwakke-kloon.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef uitleg100 het volgende:
HEEFT IEMAND AL EEN COPY GEMAAKT, ZO DELETE DE HOGE HEREN EN DAMES MET HUN VRIENDJES POLITIEK DIT TOPIC WEER. OPEN UW OGEN BURGEN DE ELITE NAAIT ONS WAAR WE BIJSTAAN.
Ja en ik log steeds in en uit!1!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want ik ga voor zoiets een matige niet-grappige kloon aanmaken.
Nee ik bedoel niet dat jij het zelf bent, maar dat diegene jou kopieert omdat hij zwakzinnig isquote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want ik ga voor zoiets een matige niet-grappige kloon aanmaken.
Jezelf op een duidenlijk manier uiten is niet je beste punt he?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet dat jij het zelf bent, maar dat diegene jou kopieert omdat hij zwakzinnig is
Duidelijk. Sterkste.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef uitleg100 het volgende:
[..]
Jezelf op een duidenlijk manier uiten is niet je beste punt he?
Doorposten tijdens banquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Slidehz het volgende:
[..]
Users dieen equivalente emoticons gebruiken.
![]()
Dat is, zeg maar oud nieuws en ondertussen al opgelost. Ha! Je loopt achter!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:13 schreef classpc het volgende:
Geen feedback in een feedback topic? Zijn ze nou helemaal gek geworden
Neen dat is het topicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:19 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar oud nieuws en ondertussen al opgelost. Ha! Je loopt achter!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |