Ik moest overgeven.quote:Op maandag 26 april 2010 13:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij vertelt waar we heen gaan...
quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is gewoon een garpje yvonne. Dat weet je. Ik ben zelfverzekerd, maar niet arrogant.
En het gaf jou een mooi handvat om mijn eigenlijke vraag, op de voor jou zo kenmerkende subtiele wijze, te ontwijken.
Lekker ontopic joh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:30 schreef henrydg het volgende:
NOU ZEG ZOVTY!
JE HEBT EEN KARMA VAN -2.121 OP TWEAKERS!!!!
JE BENT NUMMER 18 OP DE LIJST VAN DE MINST POPULAIRE TWEAKERS![]()
Tenzij er natuurlijk iemand anders daar geregistreerd is onder de naam zovty
ik dacht ik meld het evenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker ontopic joh..
Ik post daar ontzettend zelden. Ik heb geen idee hoe karma werkt.
Ja, dat leek mij ook. Maar dat staat er dus niet. En dat is jammer en verwarrend.quote:
Jouw sig. Is dat niet Mijn Hossel van Jayh, Hef en Kempi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ik wil geen stemrecht, ik wil invloed. En daar profiteert Fok nog het meeste van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok is geen democratie, dus nouja. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn.
Wat is er dan verwarrend, de TT spreekt voor zich toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook. Maar dat staat er dus niet. En dat is jammer en verwarrend.
We moeten binnen de FOK!gelederen toch wel iemand hebben die een beetje communicatief en taaltechnisch onderlegd is om dat te kunnen verwoorden in enkele eenvoudige zinnetjes?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef Adelante het volgende:
Feedback is voor feedback.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is er dan verwarrend, de TT spreekt voor zich toch?
quote:Dit topic is voor vragen over je eigen topic of slotje. Lees ook de Algemene Voorwaarden middels de link hieronder.
Ja, dat heeft Danny er in gezet, hoe vaak geeft die nou feedback in KLB FB?quote:
Ja, nooit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Danny er in gezet, hoe vaak geeft die nou feedback in KLB FB?
Leer argumenteren. Leer hoe Fok werkt. Leer tussen de regels door te lezen. Leer de dingen op te pikken die -niet- gezegd worden. Heb geduld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd nooit in die KLB-FB. Reageren in dat soort topics is toch niet zo verstandig.
Het mondt doorgaans uit in een ordinaire wellus nietus tussen jou en een mod, en dat is zinloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |