quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PISSSSSSSS OUT MY AAAAAAAASSSSSSSSSS
Ah joh dat durft ze toch niet. Als Maraca en ik samen een hotelletje pakken jat ik der telefoon wel en sms ik Alberto.quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan zouden we wel aan 35 topics moeten komen, en moet Maraca Alberto sms'en.
Een bitchfight om de aandacht van Albertoquote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh dat durft ze toch niet. Als Maraca en ik samen een hotelletje pakken jat ik der telefoon wel en sms ik Alberto.
Yea! Piss off your ass right onto Kyle's mom's fat fucking Jew face!quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PISSSSSSSS OUT MY AAAAAAAASSSSSSSSSS
Nee ik hoef niet met hem te trouwenquote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een bitchfight om de aandacht van Alberto
quote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh dat durft ze toch niet. Als Maraca en ik samen een hotelletje pakken jat ik der telefoon wel en sms ik Alberto.
Maar je zou hem wel doen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet met hem te trouwen
Ja.. moet nog een nieuwe pre-paid kaart halen zodat ik een ander nummer hebquote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat toch ook voor gedoe met albertos nummer...
Maar slechts W/ is dan ook geen zinquote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat ik nou elke zin met een hoofdletter begin daar kan ik ook niks aan doen ja![]()
![]()
Seks is all we wantquote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet met hem te trouwen
Weet ik.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar slechts W/ is dan ook geen zin
volgens mij wordt hij er dik voor betaald door BMW om die auto 100 keer per uitzending in beeld te brengen....quote:
Excuse me, everyone. I guess you have all noticed my awkward ticks. ASSHOLE! PUSSY ASSHOLE! Ahhh. I just want you to know that I can't control it.quote:
Dat moet haast wel, het valt wel erg op.quote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er dik voor betaald door BMW om die auto 100 keer per uitzending in beeld te brengen....
Net als Alberto met z'n Hyundai in beeldquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, het valt wel erg op.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Strooper het volgende:
Da wedde gij net zo goed as ik, Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |