Held!quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rob is wel geniaal in RMV. Hij komt aan, bekijkt het bed met een UV-lamp, zegt: "ja, dit is heel smerig, ik zou het aan de reisleiding melden" en gaat weer weg. Wat een baas
ik hou het gewoon nog op mijn benen laten slapen, en mijn torso en bovengedeelte wakker te laten..quote:
Echt wel, die werd nog wel eens achterna gezeten door een vent met een bijl.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die confrontaties waren in mijn herinnering nog beter dan die van Alberto en Pieter Storms.
3/4e van Limburg is tokkie.quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoewel 3/4 van Tilburg wel redelijk tokkie is.
Hey joh, blijf es van me af joh he, gek, wat denk je wel niet he.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met z'n ogen altijd zo goed als dicht. Die man weet wat confronteren is
quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey joh, blijf es van me af joh he, gek, wat denk je wel niet he.
Inderdaad jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Held!Dan was Alberto toch beter met dat gezinnetje dat een rustige vakantie wilde in salou
![]()
In het najaar zal het wel weer op tv zijnquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad jaKlagen omdat je in Salou dicht bij een discotheek zit
Wat een bazenprogramma is RMV eigenlijk
Volgens mij was het ook nog eens in de zomervakantiequote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad jaKlagen omdat je in Salou dicht bij een discotheek zit
Wat een bazenprogramma is RMV eigenlijk
Dan wordt RMV opgenomenquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook nog eens in de zomervakantie
Alleen had iedereen een hekel aan Willibrord, itt. Alberto.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel, die werd nog wel eens achterna gezeten door een vent met een bijl.
Hoe kan je nu een hekel hebben aan Alberto?quote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een hekel aan Willibrord, itt. Alberto.
Als je naar Spanje op vakantie gaat kun je Alberto bellen als je een pauperhotel hebt, als je geluk hebt komt hij ook nog langsquote:
Dat is onmogelijk. Alberto oogt heel integer, en heeft zo'n innemende glimlach.quote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een hekel hebben aan Alberto?![]()
![]()
Mogen ze van mij wel weer gaan herhalen, beter dan Peter R.quote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is red mijn vakantie weer op tv dan?
Ik blijf thuis dit jaarquote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je naar Spanje op vakantie gaat kun je Alberto bellen als je een pauperhotel hebt, als je geluk hebt komt hij ook nog langs![]()
Mijn gedachtquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Alberto oogt heel integer, en heeft zo'n innemende glimlach.
Zal wel september/oktober zijn. Opnames in de zomer.quote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is red mijn vakantie weer op tv dan?
Ik ga naar goafestival in duitslandquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik blijf thuis dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je pechquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen hotelletje pakken?quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Idee: Ik ga gewoon expres naar een pauperhotel om Alberto te ontmoeten.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
ik las goatsequote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga naar goafestival in duitsland
Ik ook, ben weer alleenquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat las ik niet, maar ik moest er wel aan denken.quote:
Met jou altijdquote:
Ja alleen dat Engels is al een hel van een week waardquote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef TheKC het volgende:
[..]en Rob om naar het eten te laten kijken
Dat speelt ook wel eens in mijn achterhoofdquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Southparkquote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof mensen met tourette constant schelden, over het algemeen zijn het gewoon tics
Het is wel SBS hequote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof mensen met tourette constant schelden, over het algemeen zijn het gewoon tics
Dan zouden we wel aan 35 topics moeten komen, en moet Maraca Alberto sms'en.quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
PISSSSSSSS OUT MY AAAAAAAASSSSSSSSSSquote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Southpark![]()
"isn't having Tourette awsome?"
It's a golden ticket to paradisequote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Southpark![]()
"isn't having Tourette awsome?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |