wauwquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Merkie het volgende:
Ik zag zijn naam al staan tijdens de intro.
Hadden we die gast al eens eerder gezien in 24? Nee toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Leuke ep, ben benieuwd of Ethan Jack nog gaat helpen, want hij zat toch aardig te dreigen tegen Logan.
En waarom geeft die gast Jack een MP7 terwijl hij vroeg om twee MP5's, wel respect voor Michael Madsen trouwens.
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadden we die gast al eens eerder gezien in 24? Nee toch?
Jack vroeg ook om een "assortment of assault rifles" Hij zal vast die mp7 gepakt hebben omdat die praktischer is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Leuke ep, ben benieuwd of Ethan Jack nog gaat helpen, want hij zat toch aardig te dreigen tegen Logan.
En waarom geeft die gast Jack een MP7 terwijl hij vroeg om twee MP5's, wel respect voor Michael Madsen trouwens.
Zal vast wel lukken, emotioneel wrak dat ze is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef Karina het volgende:
Spannende aflevering, maar ik denk dat Logan nog iets van plan is, chantage van de President?
Dat heb je bij '24' constant bij iedereen die met Bauer omgaat. Logisch.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb op de een of andere manier het gevoel dat Cole dood gaat, maar vraag me niet waarom.
Chloe weet dat Jack gelijk heeft (getuige het telefoongesprek met Cole), maar durft hem niet z'n gang te laten gaan omdat ze nu director van CTU is.quote:Op woensdag 28 april 2010 03:34 schreef dubbel1 het volgende:
Slechte aflevering. Dat de president een keer tegen Bauer ingaat okee, maar dat Chloe Jack niet gelooft en hem zelfs in de val laat lopen is gewoon superslecht geschreven. Chloe weet al vele seizoenen dat Jack het altijd goed heeft en dan zou ze nu tegen hem ingaan? Ze schrijven '24' een beetje kapot op die manier. Het geswitch van president Taylor is ook al zo vergezocht. Ze deed altijd wat juist was (ze gaf zelfs haar eigen dochter aan) en dan zou ze nu opeens een Logan-actie maken? Opnieuw erg ongeloofwaardig. Jammer, want seizoen 8 leek opeens een topseizoen te worden na de eerste 6 slechte afleveringen.
Nee, ze twijfelt hooguit, maar weet niets zeker. En dat is nou net wat er zo fout aan is.quote:Op woensdag 28 april 2010 03:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Chloe weet dat Jack gelijk heeft (getuige het telefoongesprek met Cole), maar durft hem niet z'n gang te laten gaan omdat ze nu director van CTU is.
en dan ook nog 3x in één afleveringquote:Op woensdag 28 april 2010 04:02 schreef Merkie het volgende:
De president is een ander verhaal, die switch slaat nergens op.
QFTquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Aardige aflevering, waarin vooral wordt opgebouwd naar het slot, zo lijkt het. De president zal waarschijnlijk niet lang meer aan de macht zijn. Ik zie Ethan op de een of andere manier ook nog wel samenwerken met Jack en Cole.
Overigens wordt het ook wel tijd dat Aaron weer even zijn gezicht laat zien... die heeft geen seizoen gemist, en het zou zonde zijn als hij er bij het einde dan niet bij was.
Eindelijk een keer geen massive event precies om x:00:00quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even gekeken. Waar Taylor mee bezig isik denk zelfs dat de schrijvers het niet meer weten
![]()
Dat van Chloe begrijp ik overigens wel, ze zit in een andere rol met een hoop verantwoordelijkheden.
Ethan zal inderdaad wel Jack gaan helpen, kan haast niet anders.
Wat was het einde trouwens bagger zeg, niets spannends ofzo
Zag er wel heel eg cgi uit jaquote:Op woensdag 28 april 2010 02:08 schreef schijffie het volgende:
Die Apaches in de lucht hadden wel iets beter gekund. vliegende pixels :p
'Nuff said.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |