Ik niet, vrouwen poepen nietquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal poepen hahahaha
agresseurs route bedoel je?quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zat je ook in een franse versie van wegmisbruikers
Smakelijkquote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben eten, tot zo bij Peter
Nee, daarvoor zou de uitzending te kort zijn. Man, wat kon die Gendarme uitwijdenquote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zat je ook in een franse versie van wegmisbruikers
Die motormuis in het begin moest 'even blazen'..quote:
De oude of de nieuwe?quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk een Battlestar Galactica DVDtje.Lag al weken op de tv, moest er maar eens van komen.
Telt alleen als de zin letterlijk gezegd wordt.quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef aapinator het volgende:
[..]
Die motormuis in het begin moest 'even blazen'..
Wat een ongelovelijk kut reclames zeg! Ik heb zo te zien niets gemist in ongeveer een jaar geen tv kijken..
Oh die is raar inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, van die vissticks die roze van binnen zijn
EEN HEEL JAAR GEEN TV>?!quote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef aapinator het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk kut reclames zeg! Ik heb zo te zien niets gemist in ongeveer een jaar geen tv kijken..
Ik zat vanmiddag iets te kijken via SBSgemist en zelfs daar hebben ze tegenwoordig reclame in, van die kut Uri Gellershowquote:Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef aapinator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |