Heb jij hem danquote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moeten we het antwoord op die vraag maar eens in de OP zetten
Is al een paar keer door Koos uitgelegd, waarom ze dat willen weten, iets met bewijsvoering achteraf (als je ontkent dat je zat te bellen).quote:
Isg03tquote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben zo nog avondeten, mogen jullie me even bijpraten bij het begin van Peter R
Die is een andere kleur dan je UIquote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef Snaavel het volgende:
Waarom staat mijn avatar nog niet in de OP
[ afbeelding ]
Omdat dit mijn WK UI is die ik nu heb..quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is een andere kleur dan je UI
Fair enoughquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Omdat dit mijn WK UI is die ik nu heb..
Reclame is saai daarom zegt niemand watquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal poepen hahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal poepen hahahaha
Zat je ook in een franse versie van wegmisbruikersquote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat een trieste lui allemaal dit keer, ik schaam me voor mijn landgenoten. Van een Franse agent heb ik wel eens een ellenlange donderpreek gehad. (helaas verstond ik het)
eigenlijk onzin.. dan kun je je juist de topics vol krijgen onder de reclame..quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Reclame is saai daarom zegt niemand wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |