Houden zoquote:
volkomen met je eens!quote:
Dank je welquote:
Niks mis met de moffen. Denk niet dat ze kampioen kunnen worden maar vind het wel leuk om op een gezonde Hollandse manier de Duitsers te jennen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik verbreek bij deze mijn vriendschap met Bos.
Zijn er FOK!kers die voor Duitsland zijn?
Was je niet op de hoogte van mijn sympathie voor de duisters? Heb zelfs een shirtje van het Duits Elftalquote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik verbreek bij deze mijn vriendschap met Bos.
Zijn er FOK!kers die voor Duitsland zijn?
Lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Ole het volgende:
mwah, zie de eerste wedstrijden in Spanje, daar komt het gevoel hopelijk wel
Okee, ik hoop het voor jequote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef Ole het volgende:
Yup![]()
Maandje later dan anders. Moet wel lekker weer zijn dan
Maar de liefde voor voetbal/sport is bij jou dan ook vele male groter dan bij mij. Ondanks mijn PSV-seizoenskaartquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar de liefde voor voetbal/sport is bij jou dan ook vele male groter dan bij mij. Ondanks mijn PSV-seizoenskaart
Ik ga wel meer zien dan 4 jaar geleden. Toen heb ik zowat bijna alleen maar de doelpunten gezien. Tijdens de wedstrijden zat ik meer in de wedstrijdtopics te lezen/editten dat ik naar de tv keekquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]Ik ben een gek die inprinciepe geen minuut van het WK wil missen. Ook naar Algarije - Slovenie zal ik kijken
.
twee zijn in opdracht..quote:
Ik ben er ook niet echt mee bezig. Iemand vroeg serieus wat ik zou doen als de bevalling tijdens een WK finale met Nederland zou zijnquote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk kan het hele WK me momenteel gestolen worden. Hopelijk komt het WK-gevoel nog opzetten hier....
die had in 88 dus een leuke verjaardagquote:
Je kent je klassiekersquote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die had in 88 dus een leuke verjaardag
Ze hebben dus gewonnenquote:
tis niet te hopen voor ze inderdaad....kunnen ze nooit betalen !quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewonnen, MOoi zo, al zie ik ze niet de eredivisie halen, maar dit is wel leuk natuurlijk
Dat ook jaquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis niet te hopen voor ze inderdaad....kunnen ze nooit betalen !
ik zie een smurfquote:
Er zitten EK-plaatjes tussenquote:
strange.....ik heb allemaal blije oranje foto'squote:
Is te verklaren hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
strange.....ik heb allemaal blije oranje foto's
gaat om het juichen en de blijdschap, hopelijk straalt het over op mijn vriendje Bos81 en anderenquote:Op maandag 26 april 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten EK-plaatjes tussen
Maar voor de rest wel goed hoor![]()
Okeequote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat om het juichen en de blijdschap, hopelijk straalt het over op mijn vriendje Bos81 en anderen
Ik zie ook een smurf. Nou ja. Een halve smurf.quote:
Nee, de zomer moet nog beginnen!quote:
nu wel vrees ikquote:
Tuurlijk deed ik bij Lowlands od het EK en de spelen ookquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk deed ik bij Lowlands od het EK en de spelen ook
Het grote WK-dilemma-topic #1quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot uw dienst
Tong's WK-voetbal dilemma topic.
Het blijft toch een vak apart Bjoroquote:
doe ff sportief, vul die van mij ook ff inquote:
Okquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe ff sportief, vul die van mij ook ff in
Altijd leuk.quote:
nope, staat aan? enmijn cache heb ik nu toch al een paar keer hardhandig leeg gegooid?quote:Op maandag 26 april 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is te verklaren hoor.
AZ heeft waarschijnlijk de optie om webicons te zien uitstaan, daarom ziet ie de smurf nog. Wat je uploadicon is.
Okee, ik weet het wel, maar ja als het niet boeit..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
nope, staat aan? enmijn cache heb ik nu toch al een paar keer hardhandig leeg gegooid?
Nou ja, boeit niet.
zie dat er nog een andere optie helemaal onderaan staat. nu zie ik het welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik weet het wel, maar ja als het niet boeit..
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwdquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef borisz het volgende:
Af en toe heb ik nog een leven
Nog leuke SHOroddels?
Ja dat hoorde ik gisterquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd
En nu is het wachten op het slotje voor deze baggerquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu is het wachten op het slotje voor deze bagger
Neefje en nichtje hebben 40 euro verdient. Helaas te veel regen om de boeken en kleertjes uit te kunnen stallen. Verder lekkere muziek op de marktquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
Hans maar direct nomineren voor het grootkruis?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef Ole het volgende:
Tong zullen we een lintje voor haar aanvragen?
Mooi dat er veel weer was.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:20 schreef pascalheister het volgende:
terug van Arnhem, geslaagde Koninginnedag, weer veel ook nog mee gelukkig
Appelsientje heb ik ook al even niet meer gespot hierquote:Op woensdag 28 april 2010 02:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens en ole.
Bluezz en Lookingforyou zien we ook al niet meer.
Ahol h et was luek naaar GuUs wilde niet neu ken.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ahol h et was luek naaar GuUs wilde niet neu ken.
geen azijnquote:
hier ook nietquote:
frustratie waarvan?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef borisz het volgende:
Frustratie ben ik al kwijt.. Op naar donderdag.
Zelfs Rubber heeft hier nog niet gepost, terwijl dit topic toch al een week open is..quote:
Vandaag was er ook weer. Althans volgens Erwin Krol.quote:
Veel was het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag was er ook weer. Althans volgens Erwin Krol.
Nog even en je ligt in bed voor Sesamstraat.quote:
Zo erg zal het niet worden, ik heb gewoon nergens meer zin in momenteel, dus ga lekker slapen. Dan ben ik maar vroeg wakker dadelijk. Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog even en je ligt in bed voor Sesamstraat.
Suces jongequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet worden, ik heb gewoon nergens meer zin in momenteel, dus ga lekker slapen. Dan ben ik maar vroeg wakker dadelijk. Daar heb ik geen problemen mee.
Daarnaast wil ik goed uitgerust morgen op mijn nieuwe vrijwillige werkplek verschijnen.
Hij heeft nog 2 maanden.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
Motherwell 6-6 Hibernian
Hibernian stond 2-6 voor
succes Bossiequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast wil ik goed uitgerust morgen op mijn nieuwe vrijwillige werkplek verschijnen.
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:24 schreef borisz het volgende:
Nog even en je hebt het aantal van Yvonne verdrievoudigd.
Het is echt kutweer. Mijn broer is met zijn gezin 10 dagen naar Turkije. 28 graden. Toch wel lekker als je in het onderwijs werkt.quote:
en dan heb je niemand om je op te warmen ?quote:
Door een kale poes word je niet warm Bluezz.quote:
De vraag is natuurlijk of Ole een andere Italiaanse scharrel heeft vannachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef Bjoro het volgende:
Straks maar even in Amsterdam wat glimpjes van de Giro-proloog opvangen !
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of Ole een andere Italiaanse scharrel heeft vannacht.
Hebben ze dan nog een galg in Amsterdam?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Ole het volgende:
Tis wat, hang ik zomaar per ongeluk een callcentermiep van UPC op
Ah nog één overwinning dusquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef Bjoro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto voor een slideshow van de Giro van vanmiddag.
PS ik sta niet op de foto's, ik heb ze gemaakt !
Leuk om te zien, al viel de opkomst mij zwaar tegen....vooral bij de start !quote:
Jaquote:
Zeker. Ze werd vanochtend om half negen al door mijn broer uit bed gebeld. Die is in Turkije op vakantie.quote:
Heb je een leuke Paul de Leeuw gemist.quote:
Okeequote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je een leuke Paul de Leeuw gemist.
Had je zeker leuk gevonden.
jij bent de 2e !quote:
Nacht zelfsquote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef Bjoro het volgende:het is alweer avond...gisteren ook al, geloof ik !
Ja goed he !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ole is blij er gebeurd weer iets in SHOland. SHO meets POL ofwel Jack de Vries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |