Chiel is 65 denk ik en Maartje van Weegen is ook geridderd.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Ole het volgende:
Kijk, dat snap ik wel! Die man is een aanwinst voor de Nederlandse cultuur! En alleen al om zijn snor verdient hij een lintje!![]()
En al stokoud.
Wat heeft Albert dan voor bijzonders gedaan?quote:Wie een onderscheiding in de Orde van Oranje-Nassau krijgt, moet iets bijzonders hebben gedaan voor koningin, staat of maatschappij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erlinde__.html?p=2,2quote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan op de site van de telegraaf niet vinden.
quote:Albert Verlinde is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Hij kreeg de versierselen opgespeld door burgemeester Roderick van de Mortel in het raadhuis van Vught, waar hij onder valse voorwendselen naar toe was gelokt. Verlinde is onderscheiden vanwege zijn bijdrage aan de homo-emancipatie, aan de maatschappelijke discussie en aan de Nederlandse cultuur.
Bron: RTL/AVRO/Broadcast Magazine
Graag gedaanquote:
hij maakt zijn artiesteningang beschikbaar voor iedereen die dat wilquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waar in godsnaam heeft die privacyschendende totaalhypocriet een lintje aan verdiend?
Dat behaagt de koningin.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij maakt zijn artiesteningang beschikbaar voor iedereen die dat wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |