Houden zoquote:
volkomen met je eens!quote:
Dank je welquote:
Niks mis met de moffen. Denk niet dat ze kampioen kunnen worden maar vind het wel leuk om op een gezonde Hollandse manier de Duitsers te jennen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik verbreek bij deze mijn vriendschap met Bos.
Zijn er FOK!kers die voor Duitsland zijn?
Was je niet op de hoogte van mijn sympathie voor de duisters? Heb zelfs een shirtje van het Duits Elftalquote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik verbreek bij deze mijn vriendschap met Bos.
Zijn er FOK!kers die voor Duitsland zijn?
Lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Ole het volgende:
mwah, zie de eerste wedstrijden in Spanje, daar komt het gevoel hopelijk wel
Okee, ik hoop het voor jequote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef Ole het volgende:
Yup![]()
Maandje later dan anders. Moet wel lekker weer zijn dan
Maar de liefde voor voetbal/sport is bij jou dan ook vele male groter dan bij mij. Ondanks mijn PSV-seizoenskaartquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar de liefde voor voetbal/sport is bij jou dan ook vele male groter dan bij mij. Ondanks mijn PSV-seizoenskaart
Ik ga wel meer zien dan 4 jaar geleden. Toen heb ik zowat bijna alleen maar de doelpunten gezien. Tijdens de wedstrijden zat ik meer in de wedstrijdtopics te lezen/editten dat ik naar de tv keekquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]Ik ben een gek die inprinciepe geen minuut van het WK wil missen. Ook naar Algarije - Slovenie zal ik kijken
.
twee zijn in opdracht..quote:
Ik ben er ook niet echt mee bezig. Iemand vroeg serieus wat ik zou doen als de bevalling tijdens een WK finale met Nederland zou zijnquote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk kan het hele WK me momenteel gestolen worden. Hopelijk komt het WK-gevoel nog opzetten hier....
die had in 88 dus een leuke verjaardagquote:
Je kent je klassiekersquote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die had in 88 dus een leuke verjaardag
Ze hebben dus gewonnenquote:
tis niet te hopen voor ze inderdaad....kunnen ze nooit betalen !quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewonnen, MOoi zo, al zie ik ze niet de eredivisie halen, maar dit is wel leuk natuurlijk
Dat ook jaquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis niet te hopen voor ze inderdaad....kunnen ze nooit betalen !
ik zie een smurfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |