abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80737232
Zometeen weer lekker spitten, jeej
Children of the night. What music they make.
pi_80737896
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik zeg het toch met een soort van smiley, dat betekent in mijn geval iig dat ik het zo sarcastisch als de pest bedoel Nu ben ik niet lelijk en vinden veel dames mij wel leuk, qua uiterlijk dan.. En de term "ik ben een mooie jongen" komt dan ook nog eens letterlijk van de "rapper" "Lexxus" Dus je moet het niet té letterlijk nemen.. Ik ben ook absoluut geen metrosexuele boy ofzo Ik ben gewoon letterlijk en figuurlijk "woest" aantrekkelijk

En het vervolg ken ik ook hoor, daarom weet ik waar het probleem ligt, ik ga er niet diep op in maar om het heel duidelijk uit te leggen.. ik kan prima neuken, net zoals iedereen zegt; iedereen kan neuken.. Maar echt vrijen is een totaal ander verhaal. Een half bezopen botte one night stand is geen probleem, althans.. dat lukt wel.. En ik hou van romantiek en ik begrijp dat ook en ik denk ook wel dat ik romantisch kan zijn, denk ik.. maar wat ik zeker weet is dat ik heel erg onhandig en rigide ben.. Niet alleen een stijve lul maar ook een stijve plank, om het maar zo te zeggen Met daar nog faalangst overheen door perfectionisme en naja.. genoeg stuff om in 1 keer zwáár overprikkeld te raken en tegen een paniekaanval zit.
omg, je taalgebruik fuck, moet opeens aan een choco prince denken xD
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80738134
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Maar niet elke dame is hetzelfde heh Dus je moet wel even de kans krijgen voor ontwikkeling, en laat dát nu net, hoe autypisch, een heikel puntje zijn in mijn leven
Dat is het punt man.. Totdat een leuke dame die al tig keer op haar bek is gegaan inziet dat ze een leuke jongen voor zich heeft die ze in principe volledig kan kneden
Dat is t leukste zo'n man waarbij je een 3e x nog twijfelt, een 4e x afspreekt en tenslotte helemaal verkocht bent omdat je ontdekt wat voor leuke vent je voor je hebt, en t wordt nóg leuker als je beseft dat je die vent nooit meer moet laten gaan. Weet er alles van
pi_80739369
VVd stijgt weer met 2 zetels in de peiling van de Hond en is nu bijna de grootste. Als de trend zich voortzet dan zijn ze over twee weken de grootste.

Wordt echt gezellig hier

Dit wordt een knetterharde maatschappij, waarin straks de zwakken geëlimineerd zullen worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door EchtGaaf op 26-04-2010 20:08:58 ]
pi_80741462
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef robuust89 het volgende:

[..]

omg, je taalgebruik fuck, moet opeens aan een choco prince denken xD
Haha, je weet toch... het is je pappi Auti, ik ben die modderfokker in de tent
Ken je die Lexxxus shit?

1:21
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80742482
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Haha, je weet toch... het is je pappi Auti, ik ben die modderfokker in de tent
Ken je die Lexxxus shit?

1:21
omg, die shit is KEIHARD! you just made my day, thanxxx bro!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80742740
ik ben blij..heb een mailtje terug van mijn beste vriend uit spanje..om te kijken of we elkaar miss zien tijdens mijn verblijf daar. Ik had al ruim 10 maanden niks van gehoord
en hij wil me zijn vriend voorstellen als het lukt om elkaar te zien
pi_80742746
Zie jij er ook goed uit voor een dikke jongen? Ik had jou nou niet dik gedacht
pi_80742767
Ooooh is dat díe vriend maar wat fijn voor je francis!
pi_80742875
Oooh ik heb een afspraak met de HA. Woensdagochtend. Kon niet eerder, mn eigen huisarts zelfs nóg later maar dat vind ik toch een klootviool. Ik blijf duizelig, vanmiddag had ik net een klant aan de balie en toen voelde ik alles ff wegvallen, snel die klant gevraagd om even plaats te nemen en toen naar achteren gegaan naar de backoffice, ik schijn lijkbleek te zijn geworden en was echt ff een paar sec. weg
Had ook nog niet ontbeten maar ok dat doe ik nooit. En smiddags ook een paar keer dat ik midden in een gesprek weg was. Niet flauwgevallen ofzo maar echt ff een black out.
Hopelijk lig ik voor 11 uur in mijn bedje vanavond zal me goed doen.
pi_80743585
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooh is dat díe vriend maar wat fijn voor je francis!
ja dat is die vriend..

maar mnaakt niks uit, het is eenblijft mijn beste(enige)vriend, ik ken hem al bijna 14 jaar en dat ene misverstandje mag niet in de weg staan

want ik hou nog van hem maar op andere manier
pi_80743627
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh ik heb een afspraak met de HA. Woensdagochtend. Kon niet eerder, mn eigen huisarts zelfs nóg later maar dat vind ik toch een klootviool. Ik blijf duizelig, vanmiddag had ik net een klant aan de balie en toen voelde ik alles ff wegvallen, snel die klant gevraagd om even plaats te nemen en toen naar achteren gegaan naar de backoffice, ik schijn lijkbleek te zijn geworden en was echt ff een paar sec. weg
Had ook nog niet ontbeten maar ok dat doe ik nooit. En smiddags ook een paar keer dat ik midden in een gesprek weg was. Niet flauwgevallen ofzo maar echt ff een black out.
iig goed uitrusten..klinkt niet goed.
pi_80743703
quote:
Ik ben ook niet heel lang geleden bijna flauwgevallen dat ik echt ff een minuut of 5(het leken er wel 15) rustig moest gaan zitten.
Verteld aan een huisgenoot, met diabetes, en deze herkende een laag suikerspiegel hierin.
Het hebben veel mensen maar het blijft binnen redelijke grenzen, een heel enkele keer heb je dan zoiets, maar diabetici hebben het misschien dagelijks als ze geen medicijnen nemen(gokje, wekelijks kan ook oid)
Ik was toen echt duizelig, misselijk enz eventjes was niet fijn, maar gelukkig heb ik dit slechts 1 keer meegemaakt.
Ik ben ook wel eens extreem rillerig parkinson achtig heel enkele keer meegemaakt dat is ook zo`n gigantisch nare lichamelijke kwaal. Ril ril.
pi_80744106
quote:
Hier ook al paar dagen last van duizeligheid... denk dat het door het weer komt, zeer droog (luchtvochtigheid van 10-15% volgens mn meter thuis)

Zorgen dat je genoeg drinkt en rust krijgt
pi_80744170
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Zie jij er ook goed uit voor een dikke jongen? Ik had jou nou niet dik gedacht
Nee, ik ben niet dik! (echt niet, 1,90 meter en 88 kilo) Maar ik zie er wel goed uit En dat is ook 1 van zijn quotes
"ik ben een mooie jonguh!"
pi_80744655
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef robuust89 het volgende:

[..]

omg, die shit is KEIHARD! you just made my day, thanxxx bro!
"Dit is Algemeen Beschaafd Nederlands... Ik spréék dit niet!"
pi_80745159
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet dik! (echt niet, 1,90 meter en 88 kilo) Maar ik zie er wel goed uit En dat is ook 1 van zijn quotes
"ik ben een mooie jonguh!"
Dat vraagt wel om een foto Ik heb ooit een keer een date gehad met iemand zo stel ik me jou ook voor.
Mijn vriend is klein maar ook een mooie jonguh
pi_80745370
Had vandaag trouwens weer een van mn favoriete klanten bij me. Toch leuk dat baliewerk. Vreselijk sympathieke vent, heel schuchter, maar komt altijd netjes zijn afspraken na, heel vriendelijk ook. daar wil ik flink mn best voor doen. Zooo grappig. Hij stond in de rij en toen zei ik al, dag meneer X, was u daar weer, is alles nog goedgekomen? Dus hij al helemaal hoe is het met u ook goed, heel enthousiast. Is die vent die zei dat personen als ik in de hemel zouden komen en beloond worden door god omdat wij zo hulpvaardig zijn. Toch lief.
Ik moet alleen afleren ál mijn klanten met naam aan te spreken. Dan zeg ik, u bent na mw. C aan de beurt.
Gaat ze eigenlijk niets aan.

Maar ik heb de hele dag agressieve klanten gehad, en ik voelde me al niet helemaal lekker. Maar dan maakt zo'n sympathieke klant een hele hoop goed gelukkig.
pi_80745457
én ik had eindelijk weer sms gehad van die goeie vriend, dat bandlid. Dat ze vrijdag spelen in Noordwijk. Wil wel gaan, heb hem gemist! en de rest van de jongens ook. Maar anderszijds is dit eerste koninginnedag met en wil toch wel graag bij hem blijven.

En nu ga ik slapen, hebben jullie geen last meer van me. Weltrusten
pi_80745666
p.s. met gevaar dat t dalijk op zet: Voordeel van geen radio luisteren: Ik heb dat irritante schijtnummer (?) van sientje nog nooit gehoord
pi_80745689
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat vraagt wel om een foto Ik heb ooit een keer een date gehad met iemand zo stel ik me jou ook voor.
Mijn vriend is klein maar ook een mooie jonguh
PM
pi_80745750
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
p.s. met gevaar dat t dalijk op zet: Voordeel van geen radio luisteren: Ik heb dat irritante schijtnummer (?) van sientje nog nooit gehoord
Dat nummer is echt goed Daar wint zij het songfestival echt wel mee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80746003
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat nummer is echt goed Daar wint zij het songfestival echt wel mee

Ik hou ervan!
pi_80747907
zo...ik ben er weer..cassandra hoop dat je je morgen wat beter voelt.
Heb voor de lol dat lied van die sieneke opgezocht..och..want goed hoor
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet zo met de Nederlandse muziek heb, voor carnaval ofzo vindt ik het wel oké maar verder..eigenlijk niet zo veel.

Er zijn wel mooie liedjes, zoals een of 2 van marco borsato. Maar ik moet zeggen dat het miss te maken heeft met het feit dat ik hier geboren en getogen ben en opgegroeid maar sinds mijn 13e/14e eigenlijk met bijna alleen latijnse mensen(colombianen) omging in mijn vrije tijd.

Maar de liedjes type jan smit enzo..vindt ik echt niks.

@Auti, die is om van te lachen die mosselman..alleen kan ik niet zo tegen dat geluid van dat lied..en die stem..is niks van te verstaan zeg

trouwens..wat doen jullie eigenlijk allemaal voor konningendag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')