omg, je taalgebruikquote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik zeg het toch met een soort van smiley, dat betekent in mijn geval iig dat ik het zo sarcastisch als de pest bedoelNu ben ik niet lelijk en vinden veel dames mij wel leuk, qua uiterlijk dan.. En de term "ik ben een mooie jongen" komt dan ook nog eens letterlijk van de "rapper" "Lexxus"
![]()
Dus je moet het niet té letterlijk nemen.. Ik ben ook absoluut geen metrosexuele boy ofzo
Ik ben gewoon letterlijk en figuurlijk "woest" aantrekkelijk
![]()
En het vervolg ken ik ook hoor, daarom weet ik waar het probleem ligt, ik ga er niet diep op in maar om het heel duidelijk uit te leggen.. ik kan prima neuken, net zoals iedereen zegt; iedereen kan neuken.. Maar echt vrijen is een totaal ander verhaal. Een half bezopen botte one night stand is geen probleem, althans.. dat lukt wel.. En ik hou van romantiek en ik begrijp dat ook en ik denk ook wel dat ik romantisch kan zijn, denk ik.. maar wat ik zeker weet is dat ik heel erg onhandig en rigide ben.. Niet alleen een stijve lul maar ook een stijve plank, om het maar zo te zeggenMet daar nog faalangst overheen door perfectionisme en naja.. genoeg stuff om in 1 keer zwáár overprikkeld te raken en tegen een paniekaanval zit.
Dat is t leukstequote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar niet elke dame is hetzelfde hehDus je moet wel even de kans krijgen voor ontwikkeling, en laat dát nu net, hoe autypisch, een heikel puntje zijn in mijn leven
![]()
Dat is het punt man.. Totdat een leuke dame die al tig keer op haar bek is gegaan inziet dat ze een leuke jongen voor zich heeft die ze in principe volledig kan kneden
Haha, je weet toch... het is je pappi Auti, ik ben die modderfokker in de tentquote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
omg, je taalgebruik![]()
fuck, moet opeens aan een choco prince denken xD
omg, die shit is KEIHARD!quote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha, je weet toch... het is je pappi Auti, ik ben die modderfokker in de tent![]()
Ken je die Lexxxus shit?
1:21
ja dat is die vriend..quote:Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooh is dat díe vriend maar wat fijn voor je francis!
iig goed uitrusten..klinkt niet goed.quote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh ik heb een afspraak met de HA. Woensdagochtend. Kon niet eerder, mn eigen huisarts zelfs nóg later maar dat vind ik toch een klootviool. Ik blijf duizelig, vanmiddag had ik net een klant aan de balie en toen voelde ik alles ff wegvallen, snel die klant gevraagd om even plaats te nemen en toen naar achteren gegaan naar de backoffice, ik schijn lijkbleek te zijn geworden en was echt ff een paar sec. weg
Had ook nog niet ontbeten maar ok dat doe ik nooit. En smiddags ook een paar keer dat ik midden in een gesprek weg was. Niet flauwgevallen ofzo maar echt ff een black out.
Hopelijk lig ik voor 11 uur in mijn bedje vanavondzal me goed doen.
Ik ben ook niet heel lang geleden bijna flauwgevallen dat ik echt ff een minuut of 5(het leken er wel 15) rustig moest gaan zitten.quote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh ik heb een afspraak met de HA. Woensdagochtend. Kon niet eerder, mn eigen huisarts zelfs nóg later maar dat vind ik toch een klootviool. Ik blijf duizelig, vanmiddag had ik net een klant aan de balie en toen voelde ik alles ff wegvallen, snel die klant gevraagd om even plaats te nemen en toen naar achteren gegaan naar de backoffice, ik schijn lijkbleek te zijn geworden en was echt ff een paar sec. weg
Had ook nog niet ontbeten maar ok dat doe ik nooit. En smiddags ook een paar keer dat ik midden in een gesprek weg was. Niet flauwgevallen ofzo maar echt ff een black out.
Hier ook al paar dagen last van duizeligheid... denk dat het door het weer komt, zeer droog (luchtvochtigheid van 10-15% volgens mn meter thuis)quote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee, ik ben niet dik! (echt niet, 1,90 meter en 88 kilo) Maar ik zie er wel goed uitquote:Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Zie jij er ook goed uit voor een dikke jongen? Ik had jou nou niet dik gedacht
quote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
omg, die shit is KEIHARD!![]()
you just made my day, thanxxx bro!
![]()
Dat vraagt wel om een fotoquote:Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dik! (echt niet, 1,90 meter en 88 kilo) Maar ik zie er wel goed uitEn dat is ook 1 van zijn quotes
![]()
"ik ben een mooie jonguh!"
PMquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om een fotoIk heb ooit een keer een date gehad met iemand zo stel ik me jou ook voor.
Mijn vriend is klein maar ook een mooie jonguh![]()
Dat nummer is echt goedquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
p.s. met gevaar datt dalijk op zet: Voordeel van geen radio luisteren: Ik heb dat irritante schijtnummer (?) van sientje nog nooit gehoord
quote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nummer is echt goedDaar wint zij het songfestival echt wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |