Over het algemeen zullen autisten het wel moeilijker hebben bij een emigratie dan niet-autisten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef Twizu het volgende:
Misschien wel, misschien niet.
Zelfde geldt overigens voor mensen zonder autisme.
"nu ben ik 14" ik denk niet dat hij zijn eigen gas water en licht betaaldquote:Op maandag 26 april 2010 19:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ben je hier in Nederland zelfstandig?
oh, ik lees weer eens niet goed.quote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef solaire het volgende:
[..]
"nu ben ik 14" ik denk niet dat hij zijn eigen gas water en licht betaald
Ah, Pdd-nos is niet zo erg als echte autisme, toch? Dan zal het een stuk makkelijker gaan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef RandyP het volgende:
Ik heb Pdd-nos, en ik spreek al een beetje Noors
![]()
Vind je dikgedrukte letters ook mooi?quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef RandyP het volgende:
Ik vind Noorwegen gewoon veel mooier dan Nederland, de fjords, en de huizen, de taal en de mensen. alles, maar je hebt wel gelijk ik neem dingen snel serieus
![]()
Moeten werkgevers ook eens tot iets bereid zijn. Anders dan alleen de krenten uit de pap te vissen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Laat je beperkingen geen beperking zijn. Schenk liever aandacht aan het geen wat je wel kan, waar een wil is is een weg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |