hmm...dan moet ik toch echt ff snel een excuus zoeken waarom het niks kan wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik al bijna 3 jaar op mijzelf woon zullen de meeste dingen mij inmiddels wel lukken![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm...dan moet ik toch echt ff snel een excuus zoeken waarom het niks kan worden![]()
ow...wacht..misschien omdat ik naar het buitenland wil vertrekken..
Toch hoop op termijn dus =Pquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
voorlopig wordt het zowieso niet wat tussen ons..daar moet je eerst voor bewijzen dat je onderstaande dingen goed kan: naaienknopen van shirts enzo, strijken, koken,afwassen, wasmachine aanzettenja, ik weet niet eens hoe een wasmachine werkt
.
maar al met al mag ik je best graag tijn![]()
Ja als ik de perfecte huisman ben geworden dan is er hoop voor mij. Waarschijnlijk komt er dan nog een eisenlijstje waaraan ik moet voldoenquote:
kleine afstand, bijv. NL-belgie of hooguit NL-spanje zou te doen moeten zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel afstand geen bezwaar zou moeten zijn
zoals ik zeg...je weet nooit. Ik kan over 4 jaar miss zelf in china wonen..om maar ff extreem te doen.quote:
ach, zolang je die dingen kan zit het al redelijk. Dat zijn dingne die ik met 23 nog niet kan..wacht...ik kan wel koken, maar iedere dag hetzelfde eten..zuurkool met gebakken stuk vlees...lijkt me niet echt al te prettig.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als ik de perfecte huisman ben geworden dan is er hoop voor mij. Waarschijnlijk komt er dan nog een eisenlijstje waaraan ik moet voldoen
Misschien vindt tijn dat ook wel leuk =Pquote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef francis998 het volgende:
zoals ik zeg...je weet nooit. Ik kan over 4 jaar miss zelf in china wonen..om maar ff extreem te doen.
nou..ik mezelf niet echt in china wonen hoor...en dat iss miss idd wel wat off topic..quote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Misschien vindt tijn dat ook wel leuk =P
(En volgens mij gaan we offtopic. *kuch* Of zou het typisch zijn voor autisten om over vier jaar misschien al dan niet naar China te willen verhuizen?)
Ik vind het wel leukquote:
ja, maar niet als je het kan horenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Tenminste, als je binnen zit lekker droog
Dat is juist het mooiste, maargoedquote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef francis998 het volgende:
[..]
ja, maar niet als je het kan horen
Dat onweer heb ik geen last eigenlijk. Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
kleine afstand, bijv. NL-belgie of hooguit NL-spanje zou te doen moeten zijn.
Maar NL - chili...bijna 24 uur reizen incl. nodige overstappen+wachttijden..word lastiger...vooral met meer dan 3000 KM zee ertussen.
[..]
zoals ik zeg...je weet nooit. Ik kan over 4 jaar miss zelf in china wonen..om maar ff extreem te doen.
BTW, ik kan hier de bliksem horen vanuit mijn bedjehopelijk duurt dat niet al te lang..want ik kan nooit slapen met bliksem..dat geluid houdt mij wakker
Tsja dat is lijkt mij op zich niet echt een probleem om Spaans te leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach, zolang je die dingen kan zit het al redelijk. Dat zijn dingne die ik met 23 nog niet kan..wacht...ik kan wel koken, maar iedere dag hetzelfde eten..zuurkool met gebakken stuk vlees...lijkt me niet echt al te prettig.![]()
Enne..als je serieus kans wilt maken op heel lange termijn miss...zou het wel fundamenteel zijn om spaans te lerenwant dat heb je met mijn familie heel errug nodig
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Misschien vindt tijn dat ook wel leuk =P
(En volgens mij gaan we offtopic. *kuch* Of zou het typisch zijn voor autisten om over vier jaar misschien al dan niet naar China te willen verhuizen?)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Spoortie dat is knap balen maar: Innocent untill proven guilty. Oftewel, ga niet teveel op smsjes af.
Zie je wel dat er wat bloeit tussen tijn en francis![]()
Wat een pokkeweer. Overigens geen last van onweer gehad.
Detroit en ik zijn gisteren naar de ikea geweest. We hebben een extra kast gehaald, en ik heb mijn tuinsetjewat een heerlijkheid, lekkere kop thee, boek erbij, lekker ding tegenover mij, was gisterenavond even volmaakt gelukkig. Maar we zullen niet veel van koninginnedag merken vrees ik
![]()
Even grote schoonmaak, alle troep opnieuw opbergen én mijn sleutels zoeken. Detroit was zo lief om mijn chaos op te ruimen alleen weten we niet meer waar (breng nooit een chaoot uit haar ritme!!!!)
En ik hoop vanavond nog naar noordwijk te gaan om die jongens te zien spelen en even bij te praten. Maar dat zal niet meer gaan lukken..
Chaos is goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
hier is t droog
Ik ben een mega chaoot. En dat is mijn orde
Ach..ik vindt het niet erg hoor dat het regent, heb niet veel zin om rommel te gaan bekijken. Ik koop toch niks. En vindt er ook niet zo heel erg veel aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:30 schreef DeHovenier het volgende:
Dan ga je later, als de regen opgehouden is.
En ik vind het ook niet leuk als iemand mijn spullen gaat verplaatsen zonder dat ik het weet. Wie niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |