Dat ik comorbide stoornissen heb dat was al bekend, maar ik ben zo'n raar figuur johquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Over tics gesproken: er kwam een docu op SBS6 vanavond over Gilles de la Tourette. Net voorbij vrees ik
Nou dat laatste is dan weer erg gelukkig.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat ik comorbide stoornissen heb dat was al bekend, maar ik ben zo'n raar figuur joh![]()
En Gilles de la Tourette is ook zo'n fijne, want als ik niet oppas dan ben ik dat dus op dit moment nog aan het ontwikkelen ook.. heel raar om daar zo bewust over te praten maar ik flap er nog steeds dingen uit of hardop wat eigenlijk niet de bedoeling is., Gelukkig nog steeds als ik alleen ben, of denk te zijn, en dat is dan eigenlijk een ongecontroleerde actie op kutgedachtes die ik dan weg wil blocken door hardop herhalend te vloeken.![]()
Dat zijn eigenlijk hele zware errors in je hoofd/systeem, het komt ook echt uit het niets en dan denk ik inene wat doe ik nu? En dan stop ik.
En ik heb ook wel dwangmatige dingen hoor, maar die zijn niet beperkend.
Dat is echt 50/50, omdat er nog zoveel haken en ogen zijn en ik niet zo heel veel mogelijkheden heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat laatste is dan weer erg gelukkig.
Ik hoop als je straks in je huis je gedachten wat kan verzetten. Bijvoorbeeld als je gaat klussen. Zie je er tegen op? Of kijk je reikhalzend uit naar 7 mei?
Er komt ook best veel bij kijken. Het zal ook best even wennen zijn. Is het ver van je ouderlijk huis?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is echt 50/50, omdat er nog zoveel haken en ogen zijn en ik niet zo heel veel mogelijkheden heb.
Ik kan iig gaan beginnen met behang krabben en misschien ook wel een stuk schilderen, en nog wel
wat kleine dingetjes, en ik ga meteen internet/tv aanvragen en ik weet niet hoe lang dat duurt maar dan kan ik ook gewoon online en alles.
Ik kijk er reikhalzend naar uit in de zin van dat ik het achter de rug wil hebben.
10 minuten met de auto... maar die heb ik niet, 40 minuten met de fietsquote:Op woensdag 28 april 2010 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er komt ook best veel bij kijken. Het zal ook best even wennen zijn. Is het ver van je ouderlijk huis?
Ik hoop wel voor je dat je ook een beetje sociaal contact zal hebben.
voor zover ik weet wel. Ik heb niet de hele docu gezien vannacht, maar er was iemand die kon niet stoppen met schelden..maar het moeten dus wel zeg maar ongewone dingen zijn voor zover ik weet.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef Spoortie het volgende:
Wacht, Gilles de la Roulette is dat je soms/vaak dingen eruitflapt die je helemaal niet bedoelt/wilt zeggen?
....quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
voor zover ik weet wel. Ik heb niet de hele docu gezien vannacht, maar er was iemand die kon niet stoppen met schelden..maar het moeten dus wel zeg maar ongewone dingen zijn voor zover ik weet.
Ik kan er niet veel over zeggen zo, maar iedereen heeft dat wel in bepaalde maatte, ook sterk afhangend van de situatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Spoortie het volgende:
[..]
....
Ik heb heel vaak dat ik scheld, of dingen zeg die ik helemaal niet wil zeggen of die ik helemaal niet bedoel...
Dat kan en is het meest voorkomende.. maar het kan ook een rare beweging zijn.. Dat noemen ze een tic, al is het hebben van een tic niet meteen per definitie Gilles de la Tourette.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef Spoortie het volgende:
Wacht, Gilles de la Roulette is dat je soms/vaak dingen eruitflapt die je helemaal niet bedoelt/wilt zeggen?
Goedemorgen...ik ben deels vrolijk...het is heerlijk weerquote:Op donderdag 29 april 2010 00:32 schreef Satsuma het volgende:
Om even terug te komen op mijn verliefdheid, ik heb ook al overwogen het via twitter te doen, lol.
En volgens mij weet ie het wel hoor. Ik kan me niet voorstellen van niet. Anders moet ie wel echt doof, dom en blind zijn.
Maar ik blokkeer gewoon als ie zo dichtbij is.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:15 schreef Autidude het volgende:
Iedereen lekker aan het zonnen? Of is het stilte voor de storm![]()
Ik ben hyperactief...
En ik weet dat spammen niet mag, en ik ga ook geen reclame maken of een heel verhaal typen.
Maar stel dat je nu eens een centje zou willen geven aan een goed doel, en dat je ook gewoon
kan zien wat het is en wat het doet en niet als giro 555..
Dan moet je even kijken op www.dierenthuis.nl want die mensen zitten in de problemen.
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
Ze moeten voor 1 oktober weg zijn van hun huidige lokatie.. Het nieuwe droom paradijs is pas eind 2011 klaar omdat ze 1.5 miljoen euro tekort komen.
Ik heb zelf een adoptiehond (en doe mee met de fok actie) die 6 jaar opgesloten heeft gezeten in een kelder en mishandeld, en die heeft nu zijn vrijheid en dan moet ie straks in een hokje voor ruim een jaar![]()
Dus als je van hondjes en of katten houdt en je kan iets missen.. Misschien dat je dan kan helpen, of mensen attenderen.
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
http://vimeo.com/7934811?hd=1 (filmpje incl Fok! actie)
tuurlijk snap ik hemquote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Autidude het volgende:
Maar je hoeft dus ook niet een adoptie hond of kat te nemen, een eenmalige donatie is ook goed![]()
Al is het maar 1 euro![]()
Ik wil niet het topic verneuken en anders is het ook spammen, maar het is best wel belangrijk en ik wil maximaal doen wat ik kan doen.
Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #4
Ik doe zelf wel mee met die collectieve actie en ik heb ook nog een eigen adoptiehond.
Maar het gaat nu puur om de verhuizing, want er is een rechtzaak geweest en ze moeten voor 1 oktober
weg zijn. Heel kort gezegd hebben ze 1.5 miljoen euro nodig..
Dus het is een soort nood oproep, als 1.5 miljoen mensen 1 euro storten dan zijn ze gered..
snappie?
Het is écht een noodoproep.
ik niks..tv kijken en daarna slapen. Morgen heel miss ff de rommel bekijken die mensen verkopen als 'r droog is..maar miss blijf ik gewoon lekker thuis, en 's avonds gewoon tv kijken en slapen!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doen jullie vanavond (KongininneNach) of morgen?
emm..ik doe van alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond niks, gewoon voetbal kijken en mss een pokertoernooitje spelen. Morgen hoef ik gelukkig niet te werken, dus ga ik ergens in de middag door de binnenstad slenteren.
Wat ik me afvraag; wat doe jij de hele dag? Je hebt veel vrije tijd nu
Dat klinkt als de ideale dagquote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
emm..ik doe van alles.
Dingen voor mijn moeder halen in het centrum, gisteren wat aardappelschilmesjes kopen om naar familie op te sturen.
Vandaag iets wezen terug brengen naar marskramer wat kapot was.
Met de katten van de buren spelen in de tuin. Een rondje maken richting centrum, ook al is het voor 1 tandpasta..zulk soort dingen.
En een beetje thuis op en neer lopen..en tussendoor op bed liggen.
Gisteren en eergisteren ook bijv. dutje doen..'s avonds tv serie op de pc kijken in bed.
1x in de weken ongeveer naar de psych!
En vooral uitslapen..tot ong. 11 uur![]()
en veel fokken!maar dat hebben jullie vast gemerkt
RELLEN!!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Het is wel oké. Maar ik zou toch liever weer een vaste deel dagindeling willen. Want soms wordt ik gewoon depri wakker vanwege het feit dat ik niet weet wat te doen met mijn dag.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als de ideale dag![]()
Ik ga morgen niets doen afgezien van een beetje schoonmaken
welk dorp?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
RELLEN!!!!
NAAR DE QLOTE! (met een royale Q ziet u)
deze nacht ben ik in het dorp te vinden, altijd gezellig![]()
ennnnn morrege im Stadt! mit den boot jawol! kratje de man moet lukken toch?![]()
Dat is lastig als je niet weet wat je wilt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef francis998 het volgende:
[..]
Het is wel oké. Maar ik zou toch liever weer een vaste deel dagindeling willen. Want soms wordt ik gewoon depri wakker vanwege het feit dat ik niet weet wat te doen met mijn dag.
En wat ik wel wil doen als ik besluit in Nl te blijven is toch proberen soms uittegaan...want als ik anderen zie uitgaan, of bijv. konningendag/nacht vieren....dan wordt ik stiekem toch wel jaloers![]()
maar wel alleen...en als je een ma hebt die nogal veel op je let.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is lastig als je niet weet wat je wilt.![]()
Iets leuks gaan doen is niet moeilijk gewoon gaan
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
RELLEN!!!!
NAAR DE QLOTE! (met een royale Q ziet u)
deze nacht ben ik in het dorp te vinden, altijd gezellig![]()
ennnnn morrege im Stadt! mit den boot jawol! kratje de man moet lukken toch?![]()
Dat doet een net meisje zoals jij toch ook nietquote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
maar wel alleen...en als je een ma hebt die nogal veel op je let.
En er heilig van overtuigd is dat je nooit drinkt, en dat je niet uigaat omdat je er niet van houdt..ipv. omdat je niemand hebt gehad om mee uittegaan!
tja, ik heb van de beste geleerd he..quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
[..]
welk dorp?
En volgens mij ben jij echt een feestganger..en een zuipert
Koninginnetje kieken vrees ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Niet doenquote:
Ik ga morgen mijn huis schoonmaken althans ik ga een poging wagenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan me er moeilijk aan toe brengen om me te mengen in het uitgaansvolk merk ik zelf
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet een net meisje zoals jij toch ook niet
haha...datzelfde heb ik dus. Alleen kijk ik dan naar mijn nichttoen ze nog vrijgezel wasquote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
tja, ik heb van de beste geleerd he..*kijkt naar broer*
op zich wel oké, ik zou me afvragen hoe ze in het echt nou overkomt. Maar ik ben een beetje anti koningshuisquote:
als de poging thuis bij jou thuis mislukt..mag je het hier wel komen doen..ga ik met mama de staat op en laat ik sleutels in de brievenbus achter en mag jij hier alles mooit schoon komen makenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn huis schoonmaken althans ik ga een poging wagen
Dat getuigt van veel lef. Echt waarquote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn huis schoonmaken althans ik ga een poging wagen
Ach ik vind het wel leuk hoor om die poppenkast te kieken.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef francis998 het volgende:
op zich wel oké, ik zou me afvragen hoe ze in het echt nou overkomt. Maar ik ben een beetje anti koningshuis
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
dan heb je mij duidelijk niet op mijn best oepss..slechts gezien
.
![]()
[/qoute]
Dat wil ik best wel eens een keer zien dan![]()
[qoute]
[..]
als de poging thuis bij jou thuis mislukt..mag je het hier wel komen doen..ga ik met mama de staat op en laat ik sleutels in de brievenbus achter en mag jij hier alles mooit schoon komen maken
ach..mij lijkt het ook wel wat..alleen al om te zien hoe het hoedje bea in werkelijkheid staat alquote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk hoor om die poppenkast te kieken.
Ik zag ze een paar jaar geleden met de bus passeren. Beatrix, Alex, en de vrouwen van de zonen van Piet en Margriet. Ik stond alleen langs de weg. Ik zwaaide en ze zwaaiden allemaal terug
volgens mij reageer je net in mijn quotequote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan beter zelf kan doen. Als je weet hoe "goed" ik kan schoonmaken
![]()
Je mag mij wel komen helpen morgen
Ja dat ging niet helemaal goedquote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach..mij lijkt het ook wel wat..alleen al om te zien hoe het hoedje bea in werkelijkheid staat al![]()
[..]
volgens mij reageer je net in mijn quote![]()
enne...sorry maar ik ga dus niet komen helpen!. Ik haat schoonmakenstofzuig uit verveling bijna 2x per week...1x bovenverdieping en 1x beneden
Kom op er zijn nog genoeg andere leuke meisjesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef Spoortie het volgende:
Dan denk je eindelijk een leuk meisje gevonden te hebben waar je gewoon goed mee overweg kan; knap, aardig, spontaan, lief, dacht ik ook niet zo'n sletje te zijn, krijg ik nu een SMS van een van mn beste vrienden van; Gast, dit moet je ff weten; (naam) is hier net en gaat helemaal pilo, staat nu al met (naam) te zoenen.
Ik kan hier serieus wel om gaan janken... dacht eindelijk een leuk, lief meisje gevonden te hebben waar ik bijna nooit ruzie mee heb, zelfs zonder dat ze iets doorheeft van mijn 'gebrek'...
![]()
![]()
Ik merk het al ik word oudquote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef Spoortie het volgende:
Pilo = aangeschoten, veel zuipen etc.
Ze is jong en wilt wat. Dat kan je haar niet kwalelijk nemen. Grote kans overigens dat jij al in de friendzone zit. Want je hebt al met haar gepraat als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef Spoortie het volgende:
Maarja, genoeg andere meisjes.... ik dacht van; ze is serieuzer, lees heel veel vergeleken met anderen, is geen sletje ofzo... maar dit voelt echt als een mokerslag..
Tja. Waarom vind je het zo'n probleem dan als ze met iemand zoent?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef Spoortie het volgende:
Dan denk je eindelijk een leuk meisje gevonden te hebben waar je gewoon goed mee overweg kan; knap, aardig, spontaan, lief, dacht ik ook niet zo'n sletje te zijn, krijg ik nu een SMS van een van mn beste vrienden van; Gast, dit moet je ff weten; (naam) is hier net en gaat helemaal pilo, staat nu al met (naam) te zoenen.
Ik kan hier serieus wel om gaan janken... dacht eindelijk een leuk, lief meisje gevonden te hebben waar ik bijna nooit ruzie mee heb, zelfs zonder dat ze iets doorheeft van mijn 'gebrek'...
![]()
![]()
voorlopig wordt het zowieso niet wat tussen ons..quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ging niet helemaal goed![]()
Nou ja zeg niet eens mij willen helpen met schoonmaken zo wordt het nooit wat tussen ons
Hmmm, dit is erg balen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef Spoortie het volgende:
![]()
![]()
here the same.quote:
Aangezien ik al bijna 3 jaar op mijzelf woon zullen de meeste dingen mij inmiddels wel lukkenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
voorlopig wordt het zowieso niet wat tussen ons..daar moet je eerst voor bewijzen dat je onderstaande dingen goed kan: naaienknopen van shirts enzo, strijken, koken,afwassen, wasmachine aanzettenja, ik weet niet eens hoe een wasmachine werkt
.
maar al met al mag ik je best graag tijn![]()
quote:[..]
here the same.
Ik ook, ik wist wel voor mijn reactie wat pilo was, omdat jij de vraag al eerder had gestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |