hmmm..ik zelf heb geen ervaring met medicatie, maar er was een ander topic hier op fok.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met risperdal? Of andere medicatie.
Ik zit zelf al ruim 1.5 jaar in "een dip" en dit kreeg ik van mijn psychiater maar het maakte me niet minder depressief, eerder meer, maar het gaf wel wat rust wat ook wel fijn is.
Slechts 1 keer genomen maar achteraf toch twijfels.
Ik weet het allemaal niet meer
Ik gebruik nu sinds oktober weer fluoxetine (prozac). Daarvoor 4 jaar geleden ook een jaar. Bij mij heeft het echt ontzettend geholpen, kan eindelijk weer 'normaal' leven zonder allerlei gedachten die door mijn hoofd rondspoken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met risperdal? Of andere medicatie.
Ik zit zelf al ruim 1.5 jaar in "een dip" en dit kreeg ik van mijn psychiater maar het maakte me niet minder depressief, eerder meer, maar het gaf wel wat rust wat ook wel fijn is.
Slechts 1 keer genomen maar achteraf toch twijfels.
Ik weet het allemaal niet meer
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.quote:
precies...als het hier over aperges ging zou ik hier niet zijnquote:Op zondag 25 april 2010 15:08 schreef teirnon het volgende:
[..]
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:08 schreef teirnon het volgende:
[..]
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.
lasagne...heerlijkquote:Op zondag 25 april 2010 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Asperges zijn heerlijk
Vanavond eten we lasagne
Zooo net terug van fotoshoot, wat een lekker weertje zeg!
Oh, oke.quote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik gebruik nu sinds oktober weer fluoxetine (prozac). Daarvoor 4 jaar geleden ook een jaar. Bij mij heeft het echt ontzettend geholpen, kan eindelijk weer 'normaal' leven zonder allerlei gedachten die door mijn hoofd rondspoken.
Photoshop is best makkelijk hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Is goed EG
Ik ben weer helemaal in mijn sasPaint shop gefixed, ik weet nu waarom ik de foto's steeds uitstelde
Werkte met photoshop en vind dat een afschuwelijk programma (tis net wat je gewend bent) en ik vlieg er nu lekker doorheen. Weer fijne plaatjes geschoten
quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij broeit er wat tussen tijn en francis
De bijbel daar kan je de rest van je leven zoet mee zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga de volgende keer mee mensen![]()
Kent iemand nog een goed boek, verveel me een beetje.
Wees niet bang van oh, dit is ScarFace zn smaak niet, want ik bekijk het graag en mijn interesses liggen op allerlei gebieden
mwwa...ik denk''t niet, tijn is een goede gozer, denk ik. En hij is een beetje de lolbroek/clown hierzo..quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij broeit er wat tussen tijn en francis
.....
Photoshop vindt ik de laatste zo onhandig, vroeger versie 7 viel nog mee. Maar ik vindt het zo onoverzichtelijk..met zoveel functies..quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Is goed EG
Ik ben weer helemaal in mijn sasPaint shop gefixed, ik weet nu waarom ik de foto's steeds uitstelde
Werkte met photoshop en vind dat een afschuwelijk programma (tis net wat je gewend bent) en ik vlieg er nu lekker doorheen. Weer fijne plaatjes geschoten
En goed boek is lastig, maar films heb ik hier zat liggen en eentje met jacky chan gezien volgens my the spy nextdoor ofzo, was wel amusantquote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga de volgende keer mee mensen![]()
Kent iemand nog een goed boek, verveel me een beetje.
Wees niet bang van oh, dit is ScarFace zn smaak niet, want ik bekijk het graag en mijn interesses liggen op allerlei gebieden
Gelukkig is er iemand die mijn humor begrijptquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
mwwa...ik denk''t niet, tijn is een goede gozer, denk ik. En hij is een beetje de lolbroek/clown hierzo..![]()
maar het fijnste is dat ik zn humor snap, wat heel zeldzaam is.
Hahahaquote:Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie gaan zo lief met elkaar ommaar t is dus een kwestie van gelijke humor.
Photoshop is niet moeilijk maar ik werk al jaren met paint shop en dat werkt gewoon voor mij makkelijker
ach...lief zijn tegen elkaar moet iedereen doen, alleen soms is het errug lastig. Ik ben toch ook wel lief tegen jou op mijn manier, en de rest.quote:Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie gaan zo lief met elkaar ommaar t is dus een kwestie van gelijke humor.
Photoshop is niet moeilijk maar ik werk al jaren met paint shop en dat werkt gewoon voor mij makkelijker
Enjoyquote:Op zondag 25 april 2010 20:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach...lief zijn tegen elkaar moet iedereen doen, alleen soms is het errug lastig. Ik ben toch ook wel lief tegen jou op mijn manier, en de rest.
Maar ik ben weg..NCIS kijken
Het is ook moeilijk om zoiets te vertellen. Misschien kan je diegene vertellen dat je hem/haar iets wilt vertellen. Hoe is je relatie met die persoon?quote:Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef Spoortie het volgende:
Ik probeer me er nu al bijna een maand tot te zetten om iemand van mijn 'gebrek' te vertellen, maar ik krijg gewoon een black-out als ik het probeer en durf dan niet eens te vragen of diegene even wilt meelopen ofzo..
Ik ben het er dus niet mee eens. Afgezien van de relatie met mijn ouders vind ik moederdag enzo totale onzin en doe er dus ook niets aan.quote:Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef Satsuma het volgende:
Blij dat jullie het eens waren vwb moederdag. Ik heb al niet zo'n beste band met mijn ouders, dus die paar dagen per jaar zijn dan toch net wat belangrijker.
Nou, eerst konden we opzicht wel goed met elkaar opschieten, praatte ongeveer wel iedere dag in 't echt of anders via MSN, maar 't gaat allemaal steeds minder soepel omdat ik soms toch wat andere dingen doe en zeg dan ik eigenlijk wil/bedoel..quote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om zoiets te vertellen. Misschien kan je diegene vertellen dat je hem/haar iets wilt vertellen. Hoe is je relatie met die persoon?
Nou ja, dan hoop ik dat je het verplaatsen ook niet bezwaarlijk vindt =Pquote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het er dus niet mee eens. Afgezien van de relatie met mijn ouders vind ik moederdag enzo totale onzin en doe er dus ook niets aan.
Wat ik gedaan heb is toen ik het aan mijn zusje vertelde dat ik PDD-NOS heb. Ik heb haar een mail gestuurd dat ik haar iets wilde vertellen. Een afspraak gemaakt en toen heb ik dat haar verteld. Zoiets zou ik ook doen als ik jou was.quote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Nou, eerst konden we opzicht wel goed met elkaar opschieten, praatte ongeveer wel iedere dag in 't echt of anders via MSN, maar 't gaat allemaal steeds minder soepel omdat ik soms toch wat andere dingen doe en zeg dan ik eigenlijk wil/bedoel..
En Cassandra, ik denk niet dat schrijven een optie is, wil wel gewoon duidelijk overkomen en 't gewoon face-to-face vertellen.
Nee hoor. het is al goedquote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoop ik dat je het verplaatsen ook niet bezwaarlijk vindt =P
Ik zie m'n ouders alleen met verjaar- en feestdagen. Dus vandaar. Verder heb ik ook niet zo veel met moederdag, maar het is meer de situatie.
Ik ben er ook niet zo van hoor. Het is dat er ook een vaderdag is, waar over het algemeen wat minder aandacht aan wordt besteed. Mijn ouders zijn er trouwens niet met moederdag.quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het er dus niet mee eens. Afgezien van de relatie met mijn ouders vind ik moederdag enzo totale onzin en doe er dus ook niets aan.
Vaderdag heb ik tegenwoordig niks mee, ik weet niet eens wanneer het is, meer ook omdat mijn vader in spanje woont en ik 1 a 2x per maand hem spreek, en meestal 1x per jaar zag, wat nu ook wat minder is. Heb hem sinds 2008 al niet meer gezien(ook door mijn vertrek).quote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van hoor. Het is dat er ook een vaderdag is, waar over het algemeen wat minder aandacht aan wordt besteed. Mijn ouders zijn er trouwens niet met moederdag.
Welterusten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Spoortie het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, truste allemaal!
Ach, is de onzin wordt in stand gehouden door de commercie. En we trappen er nog in ook.quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Moederdag, het zal mij echt een zorg zijn. Ik bedank mijn moeder al meerdere keren voor haar liefde naar mij toe en mijn vader ook, dus een aparte dag hoeft van mij niet.
...die ken ik..ik ging op school (it studie) vaak msn'en...quote:Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef ikke043 het volgende:
Aah school is weer begonnen. Nu kan ik er weer op los fokken
Ach...overal maken ze tegenwoordig een dag van..door de commercie..quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, is de onzin wordt in stand gehouden door de commercie. En we trappen er nog in ook.
Dat is altijd balen als zoiets gebeurd, en nog meer bij een bekenden.quote:Op maandag 26 april 2010 12:29 schreef Autidude het volgende:Er is weer Oranje vla!
Lang leve de Koningin!
![]()
En ik zit ff te janken en juichen tegelijk om dit;
http://www.spitsnieuws.nl(...)eg_voor_state_t.html
Ongekend!![]()
En gister ook weer een heftig gebeuren allemaal, lande weer eens een traumahelikopter vlakbij mijn huis dus ging ik even kijken. Was er weer eens een fietser aangereden, maar hele ambulance motors en politie en 2 ambulances + Traumateam.. en toen kwam ik dichterbij en toen zag ik de auto staan van een oud collega van mij waar ik heel erg goed mee op kon schieten.
En toen bleek dus al snel dat inderdaad die oud collega een fietser had aangereden, maar heel zachtjes want auto en fiets hadden helemaal geen schade en ik ken die man als 1 van de allerbeste chauffeurs die je maar kan wensen. Een absolute heer in het verkeer... daarom vind ik het zo raar en ook heel zielig voor hem.
Want het was dus blijkbaar heel zachtjes gegaan maar die fietser was een oudere man en was heel erg ongelukkig op zijn hoofd gevallen en had dus zwaar letsel. Ze zijn ook 45 minuten met hem bezig geweest voordat hij onder politie begeleiding werd afgevoerd. Ik hoop dat hij het redt...
Ik vind het zo erg voor die collega, iedereen rijdt altijd heel erg hard.. vooral ook op die weg, en heel asociaal. Maar hij dus nooit.. Altijd super netjes, Altijd aan de snelheid houden.. al rijdt er een hele file achter je. Altijd richting aangeven, stoppen voor zebrapad.. voorrang verlenen. Altijd de auto's perfect
in orde. Helemaal strak en strikt volgens het boekje.. zo strak dat het een zeldzaamheid is, trust me... En dan maakt ie dit mee...
Ik krijg elke computer weer aan de praat..quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat is altijd balen als zoiets gebeurd, en nog meer bij een bekenden.
Maar iedereen overkomt denk ik weleens zoiets, aan de ene kant toch wel gelukkig dat het niet nog erger was want het had heel erg kunnen uitpakken.
En een ongeluk zit in een kein hoekje zoals ze zeggen.![]()
Ik heb net ff mijn notebook open geschroefd en de ventilatie ff onder handen genomen want de ventilatie leek net een boze kat...blazen als een gek de hele tijd nu niet meer...
ik ben gewoon goed met pc's, ik heb in 2 jaar al 3 notebooks uit elkaar gehaald..zonder enig probleem(op 1 schroefje na..die door mijn oom weer eens was doorgedraaid )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |