hmmm..ik zelf heb geen ervaring met medicatie, maar er was een ander topic hier op fok.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met risperdal? Of andere medicatie.
Ik zit zelf al ruim 1.5 jaar in "een dip" en dit kreeg ik van mijn psychiater maar het maakte me niet minder depressief, eerder meer, maar het gaf wel wat rust wat ook wel fijn is.
Slechts 1 keer genomen maar achteraf toch twijfels.
Ik weet het allemaal niet meer
Ik gebruik nu sinds oktober weer fluoxetine (prozac). Daarvoor 4 jaar geleden ook een jaar. Bij mij heeft het echt ontzettend geholpen, kan eindelijk weer 'normaal' leven zonder allerlei gedachten die door mijn hoofd rondspoken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met risperdal? Of andere medicatie.
Ik zit zelf al ruim 1.5 jaar in "een dip" en dit kreeg ik van mijn psychiater maar het maakte me niet minder depressief, eerder meer, maar het gaf wel wat rust wat ook wel fijn is.
Slechts 1 keer genomen maar achteraf toch twijfels.
Ik weet het allemaal niet meer
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.quote:
precies...als het hier over aperges ging zou ik hier niet zijnquote:Op zondag 25 april 2010 15:08 schreef teirnon het volgende:
[..]
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:08 schreef teirnon het volgende:
[..]
Vinnik ook. Gelukkig gaat het topic daar niet over.
lasagne...heerlijkquote:Op zondag 25 april 2010 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Asperges zijn heerlijk
Vanavond eten we lasagne
Zooo net terug van fotoshoot, wat een lekker weertje zeg!
Oh, oke.quote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik gebruik nu sinds oktober weer fluoxetine (prozac). Daarvoor 4 jaar geleden ook een jaar. Bij mij heeft het echt ontzettend geholpen, kan eindelijk weer 'normaal' leven zonder allerlei gedachten die door mijn hoofd rondspoken.
Photoshop is best makkelijk hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Is goed EG
Ik ben weer helemaal in mijn sasPaint shop gefixed, ik weet nu waarom ik de foto's steeds uitstelde
Werkte met photoshop en vind dat een afschuwelijk programma (tis net wat je gewend bent) en ik vlieg er nu lekker doorheen. Weer fijne plaatjes geschoten
quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij broeit er wat tussen tijn en francis
De bijbel daar kan je de rest van je leven zoet mee zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga de volgende keer mee mensen![]()
Kent iemand nog een goed boek, verveel me een beetje.
Wees niet bang van oh, dit is ScarFace zn smaak niet, want ik bekijk het graag en mijn interesses liggen op allerlei gebieden
mwwa...ik denk''t niet, tijn is een goede gozer, denk ik. En hij is een beetje de lolbroek/clown hierzo..quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij broeit er wat tussen tijn en francis
.....
Photoshop vindt ik de laatste zo onhandig, vroeger versie 7 viel nog mee. Maar ik vindt het zo onoverzichtelijk..met zoveel functies..quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Is goed EG
Ik ben weer helemaal in mijn sasPaint shop gefixed, ik weet nu waarom ik de foto's steeds uitstelde
Werkte met photoshop en vind dat een afschuwelijk programma (tis net wat je gewend bent) en ik vlieg er nu lekker doorheen. Weer fijne plaatjes geschoten
En goed boek is lastig, maar films heb ik hier zat liggen en eentje met jacky chan gezien volgens my the spy nextdoor ofzo, was wel amusantquote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga de volgende keer mee mensen![]()
Kent iemand nog een goed boek, verveel me een beetje.
Wees niet bang van oh, dit is ScarFace zn smaak niet, want ik bekijk het graag en mijn interesses liggen op allerlei gebieden
Gelukkig is er iemand die mijn humor begrijptquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
mwwa...ik denk''t niet, tijn is een goede gozer, denk ik. En hij is een beetje de lolbroek/clown hierzo..![]()
maar het fijnste is dat ik zn humor snap, wat heel zeldzaam is.
Hahahaquote:Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie gaan zo lief met elkaar ommaar t is dus een kwestie van gelijke humor.
Photoshop is niet moeilijk maar ik werk al jaren met paint shop en dat werkt gewoon voor mij makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |