abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80712973
Helaas zijn klootzakken zo veel aantrekkelijker dan watjes.

Maar ja, hangt er ook wel vanaf wat je onder watjes verstaat.. Ik kan ook wel vallen op het type pascifistische hippie. Het moet dan overigens wel een beetje een type zijn dat van provoceren enzo houdt, dus of het dan echt een watje is weet ik niet.
Maar in bed moet het dan wel een klootzak zijn.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80713482
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:57 schreef straatmadelief het volgende:
Helaas zijn klootzakken zo veel aantrekkelijker dan watjes.

Maar ja, hangt er ook wel vanaf wat je onder watjes verstaat.. Ik kan ook wel vallen op het type pascifistische hippie. Het moet dan overigens wel een beetje een type zijn dat van provoceren enzo houdt, dus of het dan echt een watje is weet ik niet.
Maar in bed moet het dan wel een klootzak zijn.
slam bam thank you ma'am ?
  maandag 26 april 2010 @ 00:33:21 #63
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_80715882
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Een klootzak zegt geen eens thank you
  maandag 26 april 2010 @ 00:40:48 #64
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80715988
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik wil een combinatie van de twee. Een lief persoon die mij ook met respect enzo behandeld en lief voor me is, en iemand met een eigen mening, die ook gewoon gezellig en stoer kan doen.

Nouja, ik denk dat niemand een klootzak of een watje wilt. Dat moet ook niet willen.
Precies zo denk ik er ook over
Maar soms hebben vrouwen pech
Snollebolt
pi_80717601
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:07 schreef FANN het volgende:

[..]

And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80717900
quote:
Tuurlijk is het ook altijd maar afwachten wat voor vlees je in de kuip hebt, hij kan in het begin overkomen als een klootzak maar toch eigenlijk enorm lief zijn en andersom kan ook zeker.

Maar ook in het begin zou ik geen klootzak willen of puur voor een nacht om hem daarna niet te zien maar dan zou ik op het uiterlijk afgaan, niet op zijn innerlijk.
Waarom geloof ik je niet echt?
Jouw man komt mij niet bepaalt over als het archetype van een mietje.
quote:
Ik geloof er ook niet in, maar ik was benieuwd naar het antwoord van picardmike
Hoe lang dat duurt? Dat verschilt per koppel, hoewel het nooit waterdicht kan zijn natuurlijk en je alles kan maken. Maar wel veel. Aan het karakter kan het in elk geval steeds minder liggen op extreem gedrag kan het nog altijd fout gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door picardmike op 26-04-2010 08:15:03 ]
UITGESCHREVEN
  maandag 26 april 2010 @ 10:49:00 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80720804
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:
Het beste kan je een vrouw laten twijfelen door elke keer weer express in je oude patroon terug te vallen. Met bijvoorbeeld voetbal kijken. Ondertussen zorgen dat ze financieel afhankelijk van je is.
Je hele stuk is grote BS, maar deze sloeg echt alles.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 april 2010 @ 10:49:35 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80720822
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waarom geloof ik je niet echt?
Jouw man komt mij niet bepaalt over als het archetype van een mietje.
[..]

Ik hou van ruwe bolster, blanke pit, daar voldoet hij prima aan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80721025
Aan klootzakken heb je op de langere duur niks aan.
De zachtere personen wel.

Doe mij dan maar een watje die lekker met me kan janken met een film ofzo
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 26 april 2010 @ 10:57:58 #70
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_80721103
Geen klootzak en geen watje aub. Gewoon een aardige man met een ruggegraat graag
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_80721468
Als ik zou moeten kiezen uit die twee opties, dan liever een watje. Een watje kun je vaak door hem meer zelfvertrouwen te geven, zien veranderen in iemand die wat meer zichzelf is en wat sterker in zn schoenen staat. Een klootzak moet je niet willen veranderen. Als ie het doet, dan doet ie het uit zichzelf. Maar een watje kun je wel zien opbloeien als ie de ruimte krijgt en aangemoedigd wordt om eens lekker schijt te hebben aan wat er volgens hem allemaal van hem verwacht en geeist wordt.

Voor een one night stand doe je die moeite natuurlijk niet dus dan eerder een klootzak zolang het niet zo'n erge klootzak is dat het onveilig wordt. Dr is natuurlijk een verschil tussen een klootzak in de zin van die belt niet terug ook al roept ie van wel (wat bij een one night stand toch al niet boeit) of iemand die je mishandelt / ineens moeilijk gaat doen over condooms / er met je DVD speler vandoor gaat
  maandag 26 april 2010 @ 12:20:47 #72
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80723639
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Dipkip het volgende:
Een watje kun je vaak door hem meer zelfvertrouwen te geven, zien veranderen in iemand die wat meer zichzelf is en wat sterker in zn schoenen staat. Een klootzak moet je niet willen veranderen.
Wat is dat toch met vrouwen die mannen willen veranderen. .
Want wat er doorgaans gebeurt, in mijn beleving, is dat een doodnormale Jan Doorsnee (de normale, leuke man met een mening waar in dit topic al vaker voor geopteerd is) door de vrouw doeltreffend van die mening ontdaan wordt, waardoor dat watje uit de OP overblijft. Time and time again heb ik dat toch zien gebeuren. Sadness.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 26 april 2010 @ 12:59:43 #73
300247 Lief_kind
Assertief kan ook lief
pi_80724678
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Want wat er doorgaans gebeurt, in mijn beleving, is dat een doodnormale Jan Doorsnee (de normale, leuke man met een mening waar in dit topic al vaker voor geopteerd is) door de vrouw doeltreffend van die mening ontdaan wordt, waardoor dat watje uit de OP overblijft. Time and time again heb ik dat toch zien gebeuren. Sadness.
Dus we beginnen met Jan Doorsnee, die veranderen we in een watje, terwijl we eigenlijk allemaal een klootzak willen??? Leuk bedacht zeg
Daarom!
  maandag 26 april 2010 @ 13:07:27 #74
94676 Garisson72
pi_80724871
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Lief_kind het volgende:
Dus we beginnen met Jan Doorsnee, die veranderen we in een watje, terwijl we eigenlijk allemaal een klootzak willen??? Leuk bedacht zeg
Vrouwen denken (vooral als ze jong zijn) dat ze een klootzak willen (dat noemen ze nooit klootzak, want zij zien op dat moment die hele klootzakness niet eens) maar worden dan door de jaren heen door schade en schande wijzer.
Dan krijg je dus dat 'watje met een mening'-beeld dat ze dan gaan willen, maar gedurende de relatie die daaruit volgt verdwijnt 's mans bejubelde ruggengraat uiteindelijk onder druk van de vrouw.

Waarheidsgehalte van deze stelling verdubbelt als voornoemd stel gaat samenwonen en benadert 100% als er kinderen in beeld zijn.
pi_80724990
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Hallo. Ik moest kiezen uit twee kwaden. Dus dan is mijn idee, van welke kan ik nog iets maken. Is uiteraard niet mijn werkhypothese IRL. In het echt kies ik iemand uit die al goed is zoals ie is en hoeft er niks te veranderen.

Hoewel ik dus wel vind dat er een verschil zit tussen een verlegen iemand wat meer zelfvertrouwen proberen te geven, dan iemand die niet in monogamie gelooft proberen aan de ketting te leggen. Het eerste is een goed soort veranderen (en als het niet lukt jammer dan), het tweede is gewoon kansloos en moet je niet eens proberen. Iemand aanmoedigen zichzelf te zijn vind ik niet verkeerd. Iemand manipuleren anders te worden dan zichzelf, wel.

Als mijn vriend bijvoorbeeld moeite heeft tegen zijn ouders in te gaan terwijl hij vervolgens steeds op zichzelf loopt te mopperen dat ie zich weeer heeft laten overhalen te doen wat zij willen, is het dan verkeerd als ik hem steun als hij tegen hun in wil gaan? Dat is dan toch zijn echte zelf die naar buiten komt, dan help ik hem bij zijn wie hij wil zijn
pi_80725212
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef picardmike het volgende:
Tja mannen willen het liefst een vrouw die geboeid op bed ligt met haar benen wijdt. Vrouwen hebben het liefst een man die ze een tuig kunnen geven en elke keer hard aan kunnen trekken. Sterker nog hoe meer trektouwtjes een vrouw denkt te hebben naar een man hoe aantrekkelijk ze hem vind.Waarom denk je dat vrouwen van paarden houden?!!

En jij dacht...ik zal dat woord eens gaan behandelen als een werkwoord dus ga ik ga voor dt. Je totale post heeft hiermee zijn waarde verloren.

OT: gewoon een normale man....geen klojo die als hobbies heeft: constant teveel zuipen, vrouwen meppen en vreemdgaan maar ook geen man zonder ruggegraat die op alles ja en amen zegt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 26 april 2010 @ 13:19:31 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80725241
In een relatie verander je gewoon, zowel de man als de vrouw, je groeit meer naar elkaar toe en past je aan elkaar aan.
Daarnaast verander je sowieso als je ouder wordt, ongeacht of je een vaste partner hebt.

Kan me voorstellen dat het dan voor een buitenstaander er uit ziet alsof hij veranderd is door zijn vrouw/vriendin, hadden wij bij een vriend ook.
Maar uiteindelijk was het juist zijn eigen keuze, hij wilde een vaste relatie, eigen huis en kinderen en had daardoor geen tijd/zin meer om veel te gaan stappen.
Dat wilde hij allemaal al voor hij zijn huidige vriendin had alleen praatte hij daar niet over met zijn stapvrienden.

Vind sommige hier ook wel erg negatief toe naar vrouwen, vrouwen zijn fout, bla bla bla, wordt dan lekker homo.
O'nee, vrouwen neuken wel lekkerder weg he...dilemma, dilemma.....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 26 april 2010 @ 13:35:54 #78
94676 Garisson72
pi_80725778
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
In een relatie verander je gewoon, zowel de man als de vrouw, je groeit meer naar elkaar toe en past je aan elkaar aan.
Daarnaast verander je sowieso als je ouder wordt, ongeacht of je een vaste partner hebt.
Tuurlijk gebeurt dat, en dat kán gewoon gebeuren met instandhouding van de eigen mening en opvatting. Ik had het vooral over de types waarbij die mening niet meer aan de orde komt, omdat hij er door haar onder gemept is.
quote:
Vind sommige hier ook wel erg negatief toe naar vrouwen, vrouwen zijn fout, bla bla bla, wordt dan lekker homo.
O'nee, vrouwen neuken wel lekkerder weg he...dilemma, dilemma.....
Zo is 't, de verdediging in!
pi_80727842
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had het vooral over de types waarbij die mening niet meer aan de orde komt, omdat hij er door haar onder gemept is.
Als reactie op een post waarin staat dat je iemand kan helpen meer zichzelf te worden ja lekker intelligent.
pi_80729090
quote:
Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
Doe dan maar gewoon niks, als dat de enige keuze zou zijn nog dan wordt het tijd om eens uit te testen of dat ergens midden in de natuur in je uppie wonen echt zo prettig is als ik denk.

Als je toch een antwoord wil eigenlijk, ik neig meer richting klootzak dan watje, maar in de klootzak moet genoeg watje zitten om er een leuk normaal person van te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')