slam bam thank you ma'am ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:57 schreef straatmadelief het volgende:
Helaas zijn klootzakken zo veel aantrekkelijker dan watjes.
Maar ja, hangt er ook wel vanaf wat je onder watjes verstaat.. Ik kan ook wel vallen op het type pascifistische hippie. Het moet dan overigens wel een beetje een type zijn dat van provoceren enzo houdt, dus of het dan echt een watje is weet ik niet.
Maar in bed moet het dan wel een klootzak zijn.
Precies zo denk ik er ook overquote:Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik wil een combinatie van de twee. Een lief persoon die mij ook met respect enzo behandeld en lief voor me is, en iemand met een eigen mening, die ook gewoon gezellig en stoer kan doen.
Nouja, ik denk dat niemand een klootzak of een watje wilt. Dat moet ook niet willen.
Waarom geloof ik je niet echt?quote:Tuurlijk is het ook altijd maar afwachten wat voor vlees je in de kuip hebt, hij kan in het begin overkomen als een klootzak maar toch eigenlijk enorm lief zijn en andersom kan ook zeker.
Maar ook in het begin zou ik geen klootzak willen of puur voor een nacht om hem daarna niet te zien maar dan zou ik op het uiterlijk afgaan, niet op zijn innerlijk.
Hoe lang dat duurt? Dat verschilt per koppel, hoewel het nooit waterdicht kan zijn natuurlijk en je alles kan maken. Maar wel veel. Aan het karakter kan het in elk geval steeds minder liggen op extreem gedrag kan het nog altijd fout gaan.quote:Ik geloof er ook niet in, maar ik was benieuwd naar het antwoord van picardmike
Je hele stuk is grote BS, maar deze sloeg echt alles.quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:
Het beste kan je een vrouw laten twijfelen door elke keer weer express in je oude patroon terug te vallen. Met bijvoorbeeld voetbal kijken. Ondertussen zorgen dat ze financieel afhankelijk van je is.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet echt?
Jouw man komt mij niet bepaalt over als het archetype van een mietje.
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die mannen willen veranderen.quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Dipkip het volgende:
Een watje kun je vaak door hem meer zelfvertrouwen te geven, zien veranderen in iemand die wat meer zichzelf is en wat sterker in zn schoenen staat. Een klootzak moet je niet willen veranderen.
Dus we beginnen met Jan Doorsnee, die veranderen we in een watje, terwijl we eigenlijk allemaal een klootzak willen??? Leuk bedacht zegquote:Op maandag 26 april 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die mannen willen veranderen..
Want wat er doorgaans gebeurt, in mijn beleving, is dat een doodnormale Jan Doorsnee (de normale, leuke man met een mening waar in dit topic al vaker voor geopteerd is) door de vrouw doeltreffend van die mening ontdaan wordt, waardoor dat watje uit de OP overblijft. Time and time again heb ik dat toch zien gebeuren. Sadness.
Vrouwen denken (vooral als ze jong zijn) dat ze een klootzak willen (dat noemen ze nooit klootzak, want zij zien op dat moment die hele klootzakness niet eens) maar worden dan door de jaren heen door schade en schande wijzer.quote:Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef Lief_kind het volgende:
Dus we beginnen met Jan Doorsnee, die veranderen we in een watje, terwijl we eigenlijk allemaal een klootzak willen??? Leuk bedacht zeg
Hallo. Ik moest kiezen uit twee kwaden. Dus dan is mijn idee, van welke kan ik nog iets maken. Is uiteraard niet mijn werkhypothese IRL. In het echt kies ik iemand uit die al goed is zoals ie is en hoeft er niks te veranderen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die mannen willen veranderen..
Want wat er doorgaans gebeurt, in mijn beleving, is dat een doodnormale Jan Doorsnee (de normale, leuke man met een mening waar in dit topic al vaker voor geopteerd is) door de vrouw doeltreffend van die mening ontdaan wordt, waardoor dat watje uit de OP overblijft. Time and time again heb ik dat toch zien gebeuren. Sadness.
quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef picardmike het volgende:
Tja mannen willen het liefst een vrouw die geboeid op bed ligt met haar benen wijdt. Vrouwen hebben het liefst een man die ze een tuig kunnen geven en elke keer hard aan kunnen trekken. Sterker nog hoe meer trektouwtjes een vrouw denkt te hebben naar een man hoe aantrekkelijk ze hem vind.Waarom denk je dat vrouwen van paarden houden?!!
Tuurlijk gebeurt dat, en dat kán gewoon gebeuren met instandhouding van de eigen mening en opvatting. Ik had het vooral over de types waarbij die mening niet meer aan de orde komt, omdat hij er door haar onder gemept is.quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
In een relatie verander je gewoon, zowel de man als de vrouw, je groeit meer naar elkaar toe en past je aan elkaar aan.
Daarnaast verander je sowieso als je ouder wordt, ongeacht of je een vaste partner hebt.
Zo is 't, de verdediging in!quote:Vind sommige hier ook wel erg negatief toe naar vrouwen, vrouwen zijn fout, bla bla bla, wordt dan lekker homo.
O'nee, vrouwen neuken wel lekkerder weg he...dilemma, dilemma.....
Als reactie op een post waarin staat dat je iemand kan helpen meer zichzelf te worden jaquote:Op maandag 26 april 2010 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had het vooral over de types waarbij die mening niet meer aan de orde komt, omdat hij er door haar onder gemept is.
Doe dan maar gewoon niks, als dat de enige keuze zou zijn nog dan wordt het tijd om eens uit te testen of dat ergens midden in de natuur in je uppie wonen echt zo prettig is als ik denk.quote:Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |