Ik heb MOTD gemist omdat mijn huisgenoot zo nodig Miami Vice wilde zienquote:
Dus geen kotsende Evra en Nani gezien?quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb MOTD gemist omdat mijn huisgenoot zonodig Miami Vice wilde zienEn ik de tijd ook eigenlijk vergeten was
Nopequote:
Ik ga voor een complottheorie dat iemand van Chelsea wat in hun eten heeft gedaan.quote:
Mja, ach, ze winnen toch met 3-1quote:Op zondag 25 april 2010 01:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga voor een complottheorie dat iemand van Chelsea wat in hun eten heeft gedaan.
quote:Op zondag 25 april 2010 01:17 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die verdediger van Tottenham uitgleed over de kots.
Bartholomeusquote:
Yoquote:
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklusquote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef L.no het volgende:
Hoi boot. Ik zag je de hele dag gister niet. Nog iets nieuws meegemaakt?
Jezus, dan moest je wel de hele dag heen en weer rijden eh?quote:Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklus
Verder gisteren ff cadeautje voor mams gekocht. Die is vandaag jarig
En dat was het wel.. jij?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklus
Verder gisteren ff cadeautje voor mams gekocht. Die is vandaag jarig
En dat was het wel.. jij?
Doe maar duurquote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, dan moest je wel de hele dag heen en weer rijden eh?
Nog gefeliciteerd aan je moeder!
Ging je dit keer niet uit?
Hm, ik ging met met zusje naar de eerste hulp ( niet veel bijzonders ofzo), later laptop checken van mijn vader die hij pas gekocht heeft, extra boodschappen gedaan voor het gezin en een laptopmuis gekocht voor mijn vader en ik heb zelf een laptop (een mini) voor mezelf besteld.
Thanksquote:
Valt mee qua duurheid. Bovendien betaal ik in termijnen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe maar duur
Nou, ik moest stapels rijden.. Dus opgestapelde denen. Die staan 10 hoog, elke keer 31 stapels rijden, dan 1 km rijden en ze weer lossen
Gelukkig werd ik geholpen door een lepelaar (zo een karretje die er 4 tegelijk in en uit kan halen..)
Gisteren niet uitgeweest.. Had even geen zin.. Beetje tv gekeken.
BTW.. Zangeres van Milk Inc. is dood
http://www.telegraaf.nl/p(...)rleden__.html?p=22,1quote:Op zondag 25 april 2010 10:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Valt mee qua duurheid. Bovendien betaal ik in termijnen.
Ja,dat is behoorlijk kut ja.
Ja? Serieus gestorven? Kut zeg.
Meui manquote:
Mijn armen zijn ook gelijk wat bijgekleurd.quote:
Mijn neus is ook verbrand van een halve middag zonquote:Op zondag 25 april 2010 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn armen zijn ook gelijk wat bijgekleurd.![]()
Na zo'n 30-40 km dacht ik nog wel zo van: "Misschien had ik mijzelf in moeten smeren met zonnebrand."
Ik ook. Ik was gelukkig zo verstandig om een petje op te doen gisteren.quote:Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn neus is ook verbrand van een halve middag zonIk ben eeeecht een bleekscheet
Ja, petjes staan mij nietquote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was gelukkig zo verstandig om een petje op te doen gisteren.
Alsof je jezelf ziet als je een petje op hebt.quote:Op zondag 25 april 2010 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, petjes staan mij niet [ afbeelding ]
Ja, maar daar heb ik zonnebrand voorquote:Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof je jezelf ziet als je een petje op hebt.
Liever een petje op, dan dat mijn hoofd verbrand.
Smeer jij je haren (hoofdhuid onder je haren) ook in.quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zonnebrand voor
Nee, maar ik heb haar, dus dat verbrandt nietquote:Op zondag 25 april 2010 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smeer jij je haren (hoofdhuid onder je haren) ook in.
Ik heb ('s zomers) een kort kapsel en daar komt de zon makkelijk doorheen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb haar, dus dat verbrandt niet
Oh bij mij ook niet maar, zoals je al zei, je ziet jezelf toch nietquote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ('s zomers) een kort kapsel en daar komt de zon makkelijk doorheen.Maar langer haar ziet er bij niet uit.
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bij mij ook niet maar, zoals je al zei, je ziet jezelf toch niet
Ajoh care, mag je 12 keer doen ofzo.quote:Op zondag 25 april 2010 12:47 schreef jna het volgende:
Kutjebef, vergeet ik uit te checken met m'n ov chipkaart
Tram. Op saldo, dus ik reis nu waarschijnlijk mee tot het eindpuntquote:Op zondag 25 april 2010 12:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh care, mag je 12 keer doen ofzo.
Bus/metro/tram/trein?
quote:Op zondag 25 april 2010 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Tram. Op saldo, dus ik reis nu waarschijnlijk mee tot het eindpunt
Ik heb echt geen idee. Volgens mij stond er niet eens 4,50 meer opquote:
Welke tram, DH of Amsterdam?quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Volgens mij stond er niet eens 4,50 meer op
maarja, shit happens
quote:
Dan moet je er weer saldo opzetten anders doet ie het de volgende keer niet. Kan je niet meer inchecken.quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Volgens mij stond er niet eens 4,50 meer op
maarja, shit happens
Ja, dat moest ik dus sowieso al doenquote:Op zondag 25 april 2010 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je er weer saldo opzetten anders doet ie het de volgende keer niet. Kan je niet meer inchecken.
Goed systeem manquote:Op zondag 25 april 2010 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je er weer saldo opzetten anders doet ie het de volgende keer niet. Kan je niet meer inchecken.
oh ok.quote:
Inderdaad.quote:
Is dat zo'n rammeltram of een nieuwe?quote:
Mja, daar kan je dus toch boetes voor krijgen als je zonder inchecken in de bus rijdt, terwijl je gratis reist op dat momentquote:Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Vooral als je student bent en dus gratis met het OV zou moeten kunnen.
![]()
ik heb een week OV, doordeweeks check ik nooit uit, zal me aan m'n reet roestenquote:Op zondag 25 april 2010 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ok.Wel stom natuurlijk. Heb je een OV-kaart, waardoor je gratis met het OV kan. Moet je alsnog betalen, omdat je niet uitcheckt.
Hij schijnt na 12 keer geblokkeerd te worden hoorde ik van iemandquote:Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb een week OV, doordeweeks check ik nooit uit, zal me aan m'n reet roesten
Den Haag heeft geen rammeltrams, dat is Rotterdam met die vooroorlogse dingenquote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat zo'n rammeltram of een nieuwe?
Hohoquote:Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag heeft geen rammeltrams, dat is Rotterdam met die vooroorlogse dingen
Dan wordt er dus wel geld afgeschreven, hè. Dat weet je.quote:Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb een week OV, doordeweeks check ik nooit uit, zal me aan m'n reet roesten
quote:Op zondag 25 april 2010 13:09 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Pauperstad Vlissingen overleefd gisteren![]()
Uit welk gehucht kwam jij ook alweer?quote:Op zondag 25 april 2010 13:09 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Enorm tofquote:Op zondag 25 april 2010 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig. Hoe was het concert verder?
Ik zeg niet dat Vlissingen een gehucht, is maar wel een pauperstadquote:Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uit welk gehucht kwam jij ook alweer?
In welke zinquote:Op zondag 25 april 2010 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Vlissingen een gehucht, is maar wel een pauperstad
quote:Op zondag 25 april 2010 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Enorm tof
Voorprogramma Danny Vera![]()
![]()
Hoofdact een band met talent en James Burton (1 van de beste gitaristen ter wereld (Elvis, Johnny Cash e.v.a.))
Al boeide die James me niet zoveel, de violiste was veel leuker om naar te kijken![]()
Ik bedoel meer het centrum enzo, alsof het 1 grote achterstandswijk isquote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In welke zinIk vond het altijd machtig mooi kwallen kijken daar, om maar wat te noemen
Was al aan het zoeken maar niet te vindenquote:
Ooooohquote:Op zondag 25 april 2010 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het centrum enzo, alsof het 1 grote achterstandswijk is
Dan was m'n kaart al maanden geleden leeg geweest.quote:Op zondag 25 april 2010 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt er dus wel geld afgeschreven, hè. Dat weet je.
Het is toch ook één grote achterstandwijk.quote:Op zondag 25 april 2010 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Was al aan het zoeken maar niet te vinden
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is toch ook één grote achterstandwijk.![]()
Foto's tijdens een concert nemenquote:![]()
Dat is jammer. en je hebt er zelf ook geen gemaakt?
quote:Op zondag 25 april 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh
Maar Googlen op afbeeldingen leverde andere dingen op
quote:
Jah, en bij Afbeeldingen alleen maar lelijke mensen met bierquote:Ja, het blijkt ook een kapster te zijn ofzo
Ik zag hetquote:Op zondag 25 april 2010 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Jah, en bij Afbeeldingen alleen maar lelijke mensen met bier
Morgen een nieuwe dag.quote:
Als je mag spelen met namen als John Denver, Merle Haggard, Elvis Presley, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis, Roy Orbison, ja, dan ken ik je welquote:Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij als gitarist kent James Burton wel toch?
Toch iemandquote:Op zondag 25 april 2010 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je mag spelen met namen als John Denver, Merle Haggard, Elvis Presley, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis, Roy Orbison, ja, dan ken ik je wel
Logisch, hij heeft ook zoveel gespeeldquote:Op zondag 25 april 2010 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Ken niet alles uit mijn hoofd, maar heb zeker wel van hem gehoord
quote:Op zondag 25 april 2010 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel johUurtje terug ofzo
Van 13.00 tot 14.00
Hoiquote:
Inderdaad, toen was ik nog bij mijn ouders.quote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom verplaatsen ze die starttijd daarvan steeds.
![]()
Ik had in de gids zien staan dat het om 13:00 uur KNVB-beker zou zijn. En heb toen niet meer op internet gekeken of dat wel klopte.quote:Op zondag 25 april 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad, toen was ik nog bij mijn ouders.
quote:Op zondag 25 april 2010 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had in de gids zien staan dat het om 13:00 uur KNVB-beker zou zijn. En heb toen niet meer op internet gekeken of dat wel klopte.
Hoop het voor jequote:
Waarschijnlijk leer ik het pas als rtl geen Cobra meer uitzend.quote:
DVD boxsets kopenquote:Op zondag 25 april 2010 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leer ik het pas als rtl geen Cobra meer uitzend.
quote:
dude, dat is de normaalste zaak van de wereld voor me. Mijn bed staat recht voor mijn tv en met een lange kabel of de console naar voren zetten kan dat prima.quote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ging dat goed?
Wat heb je gespeeld?
Dat weet ik toch niet.quote:Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
dude, dat is de normaalste zaak van de wereld voor me. Mijn bed staat recht voor mijn tv en met een lange kabel of de console naar voren zetten kan dat prima.
Legend of Zelda, twilight princess.
Nu zit ik weer vast, dus ik neem pauze.
Waarom zo boos zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet.Ik ben nog nooit bij jou thuis geweest of heb ik foto's gezien van je kamer.
Ik ben niet boos, maar jij doet alsof het normaal is om in bed te gamen.quote:Op zondag 25 april 2010 15:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zo boos zijn?
Jij gaat er meteen vanuit dat het schokkend is.. alsof er meteen iets mis zou gaan als je dat doet.
Daarom leg ik het je uit.
In mijn kamer past dat niet eens.quote:Op zondag 25 april 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een tv bij het bed, dat is zo relax
Goed bezig geweest.quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Het huis is weer aan kant en schoon
[/twitter]
Je reageert anders wel geïrriteerd, ontken het nou maar niet.quote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar jij doet alsof het normaal is om in bed te gamen.
Nice. (Y)quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Het huis is weer aan kant en schoon
[/twitter]
Ook niet op de muur hangen?quote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn kamer past dat niet eens.
Metquote:Op zondag 25 april 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Je reageert anders wel geïrriteerd, ontken het nou maar niet.
En nee, ik doe niet alsof het normaal is of niet, voor mij is het normaal en omdat jij het niet normaal vindt, ga je er meteen vanuit dat het mis zal gaan. Gevolg van jouw eigen redenatie, niet die van mij, dus niets gaan omdraaien.
Doe je wel voorkomen alsof het iets is dat ik zou moeten weten.quote:Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
dude, dat is de normaalste zaak van de wereld voor me.
Mijn muren staan of kasten voor of hangen al vol met andere zaken.quote:Op zondag 25 april 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Nice. (Y)
[..]
Ook niet op de muur hangen?
Nee, dat is een melding dat het de normaalste zaak voor me is.quote:Op zondag 25 april 2010 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met
[..]
Doe je wel voorkomen alsof het iets is dat ik zou moeten weten.
Jammer joh.quote:Op zondag 25 april 2010 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn muren staan of kasten voor of hangen al vol met andere zaken.
Waarom zou je (als man) een handleiding nodig hebben?quote:
Schrijf er een handleiding overquote:
quote:
Omdat je je handleidingen niet netjes ergens bewaart in een doos ofzo.quote:
Goed puntquote:Op zondag 25 april 2010 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou je (als man) een handleiding nodig hebben?
quote:
Mja, het zijn er gewoon teveelquote:Op zondag 25 april 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
Omdat je je handleidingen niet netjes ergens bewaart in een doos ofzo.
De eerste serieuze reactie hierop.quote:Op zondag 25 april 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat je je handleidingen niet netjes ergens bewaart in een doos ofzo.
Dat ken ik inderdaad. Of dan vind je een handleiding, maar dan heb je dat apparaat allang niet meer.quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
[..]
Mja, het zijn er gewoon teveel
Maar heb 'm gevonden, nu prutsen met fotocamera (handmatig instellingen)
De goede oude tijd.quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Geniaal, ik vind net een Fietskaart van Midden Delfland, waar de telefoonnummers nog uit 6 cijfers bestaanEn je kan in Vlaardingen met het pontje over voor 30 cent
![]()
True, vreselijk soms.quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
[..]
Mja, het zijn er gewoon teveel
Maar heb 'm gevonden, nu prutsen met fotocamera (handmatig instellingen)
quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste serieuze reactie hierop.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Geniaal, ik vind net een Fietskaart van Midden Delfland, waar de telefoonnummers nog uit 6 cijfers bestaanEn je kan in Vlaardingen met het pontje over voor 30 cent
![]()
Phehistorie!quote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
![]()
Geen idee, ik heb geen idee welk pontje er bedoeld wordtquote:Op zondag 25 april 2010 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De goede oude tijd.
Wat betaal je tegenwoordig om met dat pontje over te varen? Of bestaat dat pontje niet meer?![]()
Bijna wel jaquote:
Als ie nog bestaat, zal ie vast wel een stuk duurder zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen idee welk pontje er bedoeld wordtMisschien is het ook niet echt in Vlaardingen, maar het was de Vlaardingervaart
Voor die tijd, kan dat best veel geweest zijn.quote:Bijna wel jaKaart kostte wel 1 gulden
!
Sorry, kan je daar niet bij helpen.quote:Op zondag 25 april 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
Iemand nog tips voor een tutorial over sluitertijd en diafragma enzo, voor een beginner?
Heb een digitale compactcamera waar je dat soort dingen handmatig kunt doen, maar snap er niet veel van
Ik normaal ook, maar met zon werkt dat niet altijd lekker vind ikquote:Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry, kan je daar niet bij helpen.Ik laat 'em altijd op automatisch staan.
quote:Op zondag 25 april 2010 16:09 schreef The_Dean het volgende:
Ja, met handmatige focus kun je hele leuke dingen doen
[ afbeelding ]
How cutequote:Op zondag 25 april 2010 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
7 van 10 tien foto's die ik maak, zijn toch mislukt.quote:Op zondag 25 april 2010 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar met zon werkt dat niet altijd lekker vind ikDus wil het eens handmatig proberen (net als focussen)
Ah jaquote:Op zondag 25 april 2010 16:33 schreef Bootje84 het volgende:
Dean, je moet nog wat doorstrepen in je ondertitel
En vertellen hoe het was...
Oh okquote:Op zondag 25 april 2010 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Eerste paar in Burgum, Friesland. Tweede setje in Dinxperloo, Achterhoek.
KCN in Barchem toevallig?quote:Op zondag 25 april 2010 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh okGast die ik ken was ook naar VW meet vandaag volgens mij, ik dacht, misschien dezelfde
rtl 7quote:Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef Bootje84 het volgende:
Is Ajax-Feyenoord ergens (online of offline) te bekijken?
RTL7quote:Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef Bootje84 het volgende:
Is Ajax-Feyenoord ergens (online of offline) te bekijken?
Zou best kunnenquote:Op zondag 25 april 2010 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KCN in Barchem toevallig?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69331
Ben benieuwdquote:
Denk je?quote:Op zondag 25 april 2010 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Het is nu wel erg broeierig warm en benauwd buiten
Straks dikke buien en flink onweer denk ik... wel op tijd de was binnen halen
Ja, het is hier echt benauwd buitenquote:Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je?Aan de buienradar te zien wel ja
Mja, hier ook wel jaquote:
Zit jij in de Arena?quote:
Oh johquote:Op zondag 25 april 2010 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis op de bank met laptop naast me
Nee toen ging ik gewoon saai naar de V&Dquote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh johIk dacht dat je vanmorgen in de tram zat op weg naar de Arena
Oh okquote:
Gastquote:
Wie?quote:
Ja hoorquote:
Oh niks bijzonders.quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor
Vrijdagavond concertje, zaterdag lekker chillen en 's avonds twee feestjes en vandaag ook lekker helemaal niks
En jij?
Gezellig tochquote:Op zondag 25 april 2010 19:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh niks bijzonders.Gisteravond wel een feestje bij mij thuis gehad, wat veel drukker werd dan verwacht. OMG wat een bende was het.
Dat is waarquote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het ongezellig was.
PM mag ookquote:
Lekker puhquote:
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weer eens de laatste, godnondeju kutleven
AAAWWWquote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weer eens de laatste, godnondeju kutleven
Van zijn trip naar de V&D?quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Dzjenn. het volgende:
Jaïr heeft anders ook nog wat wilde verhalen te vertellen!
Voel je je buitengesloten?quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
Dient dit topic ook nog ergens voor, of worden er alleen maar pm's verstuurd
Weet je het zeker??quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Al ben ik eigenlijk helemaal niet benieuwd naar die verhalen
Ik weet nu opeens hoe je je voelt Pilliequote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
Dient dit topic ook nog ergens voor, of worden er alleen maar pm's verstuurd
Dan moet je toch echt leren wat subtieler te worden.quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Al ben ik eigenlijk helemaal niet benieuwd naar die verhalen
Ja, eigenlijk welquote:
Huh?quote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet nu opeens hoe je je voelt PillieNa al die jaren
Wat een openbaring
Nog subtielerquote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt leren wat subtieler te worden.
Oh ik zat laatst oude PM's terug te lezen (lees: weggooien), zo kwam ik er opquote:
Ahquote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik zat laatst oude PM's terug te lezen (lees: weggooien), zo kwam ik er op
Ja gast, ik zit al een jaar tegen die 100% grens aan te hikken en verwijder steeds 10 PM's maar dat is na 20 keer ook wel leuk geweestquote:
Verkapte-ik-heb-vul-maar-iets-in-postquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast, ik zit al een jaar tegen die 100% grens aan te hikken en verwijder steeds 10 PM's maar dat is na 20 keer ook wel leuk geweest
Je hebt toch niet al mijn PM's verwijderd waarin ik m'n liefde voor je verklaar?quote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast, ik zit al een jaar tegen die 100% grens aan te hikken en verwijder steeds 10 PM's maar dat is na 20 keer ook wel leuk geweest
Het lijkt spannender dan het isquote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-vul-maar-iets-in-post![]()
Maar ik gooi m'n postvak meestal in 1 keer leeg (na ge-exporteerd te hebben natuurlijk)
Oh waren die serieus?quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al mijn PM's verwijderd waarin ik m'n liefde voor je verklaar?
Toevallig, ik heb gisteren ook zo goed als alles gewist.quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-vul-maar-iets-in-post![]()
Maar ik gooi m'n postvak meestal in 1 keer leeg (na ge-exporteerd te hebben natuurlijk)
Blufkonijn, vanmiddag zei je nog wat andersquote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
TofLeuke grootte, geweldige muziek
En wat een leuke, gezellige stad is dat Vlissingen toch![]()
![]()
Ssshhtt, ga je pm's opruimenquote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blufkonijn, vanmiddag zei je nog wat anders
Ja, De Piek is geweldig! Een vriend van me werkt er, ben er best regelmatig.quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
TofLeuke grootte, geweldige muziek
En wat een leuke, gezellige stad is dat Vlissingen toch![]()
![]()
Oh, die optie moet je handmatig aanzetten zie ik netquote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
N00b die je d'r bent![]()
Helemaal onderaan "Exporteren als"
Ja Cees!quote:
Ik moet ook eens vaker naar zulke tenten eigenlijk, mits goede muziekquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Dzjenn. het volgende:
Ja, De Piek is geweldig! Een vriend van me werkt er, ben er best regelmatig.
Het was niet helemaal waar wat ik zeiquote:En ik zei het je toch, Vlissingen is best leuk!
Ik spaar je.quote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook eens vaker naar zulke tenten eigenlijk, mits goede muziek
[..]
Het was niet helemaal waar wat ik zei
Waarom zoekt niemand m'n post van vanmiddag even op, die had ik nu wel verwacht
Oh, was het sarcastisch? Je breekt m'n hart ouwe.quote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Beetje rare feestjes daar in Vlissingen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, De Piek is geweldig! Een vriend van me werkt er, ben er best regelmatig.
En ik zei het je toch, Vlissingen is best leuk!
Ik vind Vlissingen een pauperstad, alsof het 1 grote achterstandswijk isquote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh, was het sarcastisch? Je breekt m'n hart ouwe.
quote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Deze bedoel je?quote:Op zondag 25 april 2010 13:09 schreef Piles het volgende:
Joohoo
Neeeeheeeequote:
Die.quote:Op zondag 25 april 2010 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Vlissingen een gehucht, is maar wel een pauperstad
die kon ook nog inderdaad. Of dezequote:
quote:Op zondag 25 april 2010 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt. Het enige wat erger was, was het commentaarquote:Op zondag 25 april 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een matige wedstrijd trouwens.
Hou op zeg. Het was traumatiserend.quote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef jna het volgende:
Vlissingen is best gezellig, zodra je maar uit de buurt blijft van RBC supporters
Was je weer vergeten je Ajax-sjaal weg te stoppen?quote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef jna het volgende:
Vlissingen is best gezellig, zodra je maar uit de buurt blijft van RBC supporters
Dat commentaar was weer om te huilen inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt. Het enige wat erger was, was het commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |