Ik heb MOTD gemist omdat mijn huisgenoot zo nodig Miami Vice wilde zienquote:
Dus geen kotsende Evra en Nani gezien?quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb MOTD gemist omdat mijn huisgenoot zonodig Miami Vice wilde zienEn ik de tijd ook eigenlijk vergeten was
Nopequote:
Ik ga voor een complottheorie dat iemand van Chelsea wat in hun eten heeft gedaan.quote:
Mja, ach, ze winnen toch met 3-1quote:Op zondag 25 april 2010 01:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga voor een complottheorie dat iemand van Chelsea wat in hun eten heeft gedaan.
quote:Op zondag 25 april 2010 01:17 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die verdediger van Tottenham uitgleed over de kots.
Bartholomeusquote:
Yoquote:
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklusquote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef L.no het volgende:
Hoi boot. Ik zag je de hele dag gister niet. Nog iets nieuws meegemaakt?
Jezus, dan moest je wel de hele dag heen en weer rijden eh?quote:Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklus
Verder gisteren ff cadeautje voor mams gekocht. Die is vandaag jarig
En dat was het wel.. jij?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren 1860 denen vervoerd. (die smalle karren).. Wat een kutklus
Verder gisteren ff cadeautje voor mams gekocht. Die is vandaag jarig
En dat was het wel.. jij?
Doe maar duurquote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, dan moest je wel de hele dag heen en weer rijden eh?
Nog gefeliciteerd aan je moeder!
Ging je dit keer niet uit?
Hm, ik ging met met zusje naar de eerste hulp ( niet veel bijzonders ofzo), later laptop checken van mijn vader die hij pas gekocht heeft, extra boodschappen gedaan voor het gezin en een laptopmuis gekocht voor mijn vader en ik heb zelf een laptop (een mini) voor mezelf besteld.
Thanksquote:
Valt mee qua duurheid. Bovendien betaal ik in termijnen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe maar duur
Nou, ik moest stapels rijden.. Dus opgestapelde denen. Die staan 10 hoog, elke keer 31 stapels rijden, dan 1 km rijden en ze weer lossen
Gelukkig werd ik geholpen door een lepelaar (zo een karretje die er 4 tegelijk in en uit kan halen..)
Gisteren niet uitgeweest.. Had even geen zin.. Beetje tv gekeken.
BTW.. Zangeres van Milk Inc. is dood
http://www.telegraaf.nl/p(...)rleden__.html?p=22,1quote:Op zondag 25 april 2010 10:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Valt mee qua duurheid. Bovendien betaal ik in termijnen.
Ja,dat is behoorlijk kut ja.
Ja? Serieus gestorven? Kut zeg.
Meui manquote:
Mijn armen zijn ook gelijk wat bijgekleurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |