abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:24:20 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80681463
Fok Frontpage over gebeurtenis
quote:
Rita Verdonk is vanmiddag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren vielen Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.

Op haar Twitterpagina meldt Verdonk het volgende: "Filmopname gedaan voor Trots. Bekogeld met eieren en uitgemaakt voor kankerhoer en racist. Door Marokkaanse jongens natuurlijk."
Link naar het twitterbericht:
http://twitter.com/ritaverdonk/status/12780926610

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:24:38 #2
13462 BansheeBoy
pi_80681476
Twitter, de meest kansloze uitvinding sinds de teletijdmachine van Barabas (zie Suske en Wiske).

Ofschoon het natuurlijk een slechte zaak is als ze wordt uitgescholden vind ik het uiter-aard minstens net zo kwalijk dat ze er nu electoraal gewin mee probeert te halen.

Lay-out zin.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:26:22 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80681533
Ach, Rita Verdonk... Ik kan er geen traan om laten.

Maar dikke foei voor die jongens, daar niet van.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:28:15 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80681600
Fout dat ze met eieren gooien.
Jammer dat ze niks constructiefs hebben bijgedragen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:28:39 #5
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80681612
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef SpecialK het volgende:
Fout dat ze met eieren gooien.
Jammer dat ze niks constructiefs hebben bijgedragen.
suggereer je dat ze bakstenen hadden moeten gooien?
Intelligent, but fucked up.
pi_80681626
Ik ben het oneens met veel van de standpunten van Verdonk, maar ik ben een groter tegenstander van dergelijke groepjes jongeren.
pi_80682259
-edit- Verzin eens een andere tvp

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 11:22:59 ]
pi_80682816
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben het oneens met veel van de standpunten van Verdonk, maar ik ben een groter tegenstander van dergelijke groepjes jongeren.
Ik ook. Ongemanierd tuig.
  zondag 25 april 2010 @ 00:08:15 #9
13462 BansheeBoy
pi_80682971
En toch is er wel degelijk een correlatie te vinden in het gedrag van Verdonk en de (primitieve) reacties van de Marokkaanse jongeren. Daarom zeg ik altijd: vorm, vorm, vorm. De vorm is net zo, zo niet nog belangrijker, dan de inhoud. Verdonk was dit "vergeten" tijdens haar regeerperiode.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 25-04-2010 10:43:40 ]
pi_80686592
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch is er wel degelijk een correlatie te vinden in het gedrag van Verdonk en de (primitieve) reacties van de Marokkaanse jongeren. Daarom zeg ik altijd: vorm, vorm, vorm. De vorm is net zo, zo niet nog belangrijker, dan de inhoud. Verdonk was dit "vergeten" in tijdens haar regeerperiode.

²
Ja want je hoeft niet volwassen te reageren op iets als het je niet aanstaat maar het voldoet als teken van volwassenheid om iemand uit te schelden en te bekogelen

Dan kun je je nog wel zo "intellectueel" willen opstellen, je komt over als een halfbakken ei op deze manier.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80686753
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Twitter, de meest kansloze uitvinding sinds de teletijdmachine van Barabas (zie Suske en Wiske).
Er is maar 1 zaak echt kansloos in dit topic, en dat werd al benoemd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 april 2010 @ 07:10:15 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_80686765
Het blijft lastig, posten met een kloon.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 25 april 2010 @ 10:12:01 #13
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80687792
quote:
regisseur Willibrord Frequin
Waarom deed je dat nou, hè, hè? Waarom ben je zo laf om voor Verdonk te werken, nou, nou?
Géén kloon van tvlxd!
pi_80688132
Wouter Bos kreeg trouwens een appel tegen zijn hoofd in Rotterdam.
  zondag 25 april 2010 @ 10:47:05 #15
13462 BansheeBoy
pi_80688463
quote:
Op zondag 25 april 2010 06:57 schreef raptorix het volgende:
Er is maar 1 zaak echt kansloos in dit topic, en dat werd al benoemd.
Ik neem aan dat je Verdonk bedoelt? Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween. En dat je nu dan ziet dat ze echt denkt dat ze een rol van betekenis kan/zal gaan spelen, dat is gewoon zielig. Maar ze heeft altijd al aan zelfoverschatting geleden.

²
  zondag 25 april 2010 @ 10:52:43 #16
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_80688572
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween.
Ik weet niet welke 2e kamer jij bedoelt, maar ze zit nog altijd in die in Den Haag.
  zondag 25 april 2010 @ 10:55:52 #17
13462 BansheeBoy
pi_80688631
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

Ik weet niet welke 2e kamer jij bedoelt, maar ze zit nog altijd in die in Den Haag.
Je hebt gelijk, ik bedoel toen ze uit de VVD fractie werd gegooid en voor zichzelf begon.

²
pi_80688829
"Het campagnespotje draait om een vrouw die op straat wordt overvallen, waarna ambulancemedewerkers worden belaagd. "

Klinkt als een top spotje..
pi_80688975
Echt weer te triest voor woorden natuurlijk.

En dan heb ik het natuurlijk niet over twitter.
pi_80689005
Whehe, wel ironisch. TON wil optreden tegen Marrokaans tuig. Reactie van Marrokaans tuig; zoals je gewend bent.
pi_80689067
WTF is:
quote:
Lay-out zin.
pi_80689072
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je Verdonk bedoelt? Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween. En dat je nu dan ziet dat ze echt denkt dat ze een rol van betekenis kan/zal gaan spelen, dat is gewoon zielig. Maar ze heeft altijd al aan zelfoverschatting geleden.

²
marokanen vallen een politicus lastig, en wat doet onze marokaan? Het goed praten, dat bedoelde ik met kansloos, maar goed jouw volk heeft gewoon de aanpak nodig die het verdiend, ik denk dat jij het in marroko niet in je hoofd zou halen om een politicus lastig te vallen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 april 2010 @ 11:18:10 #23
862 Arcee
Look closer
pi_80689109
Even volgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80689180
Volgens mij is zij geen kankerhoer en ook geen racist. Waarschijnlijk hadden ze de verkeerde te pakken.
  zondag 25 april 2010 @ 11:21:24 #25
13462 BansheeBoy
pi_80689190
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef raptorix het volgende:
marokanen vallen een politicus lastig, en wat doet onze marokaan? Het goed praten, dat bedoelde ik met kansloos, maar goed jouw volk heeft gewoon de aanpak nodig die het verdiend.
Misschien moet je het nog eens lezen, ik praat het nergens goed, ik zeg dat er wel een correlatie is. Natuurlijk is het afkeurenswaardig gedrag van de Marokkaanse boys in kwestie. Maar dit zeggende heb ik natuurlijk ook kritiek op Verdonk zelf. Ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Niet? Neen.

²
pi_80689220
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien moet je het nog eens lezen, ik praat het nergens goed, ik zeg dat er wel een correlatie is. Natuurlijk is het afkeurenswaardig gedrag van de Marokkaanse boys in kwestie. Maar dit zeggende heb ik natuurlijk ook kritiek op Verdonk zelf. Ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Niet? Neen.

²
als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.
pi_80689240
Waarom nou gelijk ook weer kritiek hebben op Verdonk. Denk dat elke lampekap die dit was overkomen het getwitterd had.
  zondag 25 april 2010 @ 11:26:20 #28
13462 BansheeBoy
pi_80689314
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.
Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele (cor)relatie is tussen slachtoffer en dader.

Je moet proberen het essentiële te extraheren, en in deze is het: jammer dat tedere Verdonk er politiek gewin uit probeert te slaan met haar "natuurlijk waren het Marokkanen".

²
pi_80689339
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele relatie is tussen slachtoffer en dader.

²
maar er is altijd een reden. altijd.
pi_80689355
Ik hoop dat ze haar goed geraakt hebben. Verder keur ik dit soort zaken natuurlijk sterk af
Conscience do cost.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 april 2010 @ 11:29:05 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80689383
WTF
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 25 april 2010 @ 11:29:12 #32
13462 BansheeBoy
pi_80689387
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar er is altijd een reden. altijd.
Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.

²
  zondag 25 april 2010 @ 11:29:46 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80689404
Zonde van de eieren.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80689410
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.

²
nee het blijft irrelevant.

als ze haar willen aanpakken doen ze dat maar met hun mondje en op inhoud.
pi_80689463
Ik vraag me af waarom ze eigenlijk eieren bij zich hadden. Hangjongeren lopen normaal gesproken niet rond met eieren. De kans is groot dat ze er bewust heen zijn gegaan met de intentie om haar aan te vallen.
  zondag 25 april 2010 @ 11:36:02 #36
13462 BansheeBoy
pi_80689550
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af waarom ze eigenlijk eieren bij zich hadden. Hangjongeren lopen normaal gesproken niet rond met eieren. De kans is groot dat ze er bewust heen zijn gegaan met de intentie om haar aan te vallen.
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.

²
  zondag 25 april 2010 @ 11:38:32 #37
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80689602
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.

²
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80689603
quote:

[..]

²
in ieder geval voorbedachte rade!
pi_80689620
quote:

[..]

²
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?
  zondag 25 april 2010 @ 11:52:04 #40
13462 BansheeBoy
pi_80689949
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?
Sommige posts komen het beste uit de verf met 3 alinea's. Vandaar.

²
  zondag 25 april 2010 @ 11:54:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_80690013
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
pi_80690066
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
  zondag 25 april 2010 @ 11:58:20 #43
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80690118
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik neem aan dat er pers is en dat het best een om-te-smullen-berichtje is als Verdonk inhoudelijk wordt afgemaakt door een paar 'kut-Marokkaantjes', waarom komt die gemeenschap daar zelf niet op ? Mensen als Verdonk bieden gewoon een open doel aan en vervolgens schieten die jochies hem nog in eigen doel ...
(en dat keer op keer)
  zondag 25 april 2010 @ 12:00:04 #44
13462 BansheeBoy
pi_80690161
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
pi_80690199
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
tsk... aannames aannames. laat je mailwisseling met verdonk zien, dat overtuigt tenminste!
pi_80690297
=

=

[ Bericht 36% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:49:00 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80690406
quote:

[..]

Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad.
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
  zondag 25 april 2010 @ 12:11:16 #48
13462 BansheeBoy
pi_80690439
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat ze hun paspoorten heeft ingezien. Een Tunesiër, Algerijn of zelfs een Surinamer kan in veel gevallen zo door voor Marokkaan.
quote:
Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk. Ze had het wat mij betreft best mogen twitteren, maar het feit dat ze die laatste zin erbij zet zegt toch wat over haar intentie's, die zijn nl. niet zo oprecht.

²
  zondag 25 april 2010 @ 12:12:09 #49
13462 BansheeBoy
pi_80690464
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?

²
pi_80690484
quote:
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk.
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolk

Flikker toch op met je eeuwige gezuig
vosss is de naam,
  zondag 25 april 2010 @ 12:14:19 #51
3542 Gia
User under construction
pi_80690514
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?

Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
Helemaal mee eens. Dat rechts, niet alleen Verdonk, door dit soort acties meer stemmen krijgen, heeft het tuig alleen aan zichzelf te danken.

Ik hoop echt zo dat er een stevig Rechts Kabinet komt en dat er spijkers met koppen geslagen gaan worden.
pi_80690516
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
erg slim is het niet van die relschoppende kindjes. een beetje zoals jij; je doet de moslims meer kwaad dan goed (alhoewel ik er nog niet over uit ben of jij wel een moslim bent)
  zondag 25 april 2010 @ 12:16:32 #53
13462 BansheeBoy
pi_80690563
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:13 schreef vosss het volgende:
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolk
Jij noemt het gelukkig ook incident. Natuurlijk zijn er problemen met de Marokkaanse jeugd. Maar als jullie die vergrootglas eens van de negatieve incidenten afhalen en plaatsen op de positieve ontwikkelingen van Marokkanen, dan zal het probleem kleiner worden en in de beeldvorming worden Marokkanen weer graag geziene gasten.

²
pi_80690587
Structurele incidenten.
pi_80690588
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij noemt het gelukkig ook incident. Natuurlijk zijn er problemen met de Marokkaanse jeugd. Maar als jullie die vergrootglas eens van de negatieve incidenten afhalen en plaatsen op de positieve ontwikkelingen van Marokkanen, dan zal het probleem kleiner worden en in de beeldvorming worden Marokkanen weer graag geziene gasten.

²
als je een hoop incidenten hebt betekent het dat je een probleem hebt.
  zondag 25 april 2010 @ 12:17:41 #56
13462 BansheeBoy
pi_80690599
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
erg slim is het niet van die relschoppende kindjes
Zeker, het is zelfs dom. Maar terreur is het zeker niet.

²
pi_80690644
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
volgens de nieuwe wetgeving is het loslaten van fretjes volgens mij ook al terrorisme. geen idee hoever de grens juridisch is opgetrokken tegenwoordig
pi_80690658
-edit- Op verzoek van user weggehaald

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:50:54 ]
vosss is de naam,
  zondag 25 april 2010 @ 12:20:45 #59
3542 Gia
User under construction
pi_80690671
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jawel, feitelijk is het dat wel. Het is namelijk hun bedoeling dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen en uit angst voor dit soort acties niet meer met hun politieke ideeën in het openbaar treden.

Angst zaaien om je zin te krijgen is gewoon terreur.
pi_80690701
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Het gaat erom wat je wel en niet doet in een maatschappij, jouw kutvolk zal nooit eens de hand in eigen boezem steken, het is altijd:

-Niet zeker een marokaan
-Valt wel mee
-Discriminatie
-Etcetera

Waarom zie ik nooit een chinees kind zich vervelend gedragen in de tram?
pi_80690754
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik hoop echt zo dat er een stevig Rechts Kabinet komt en dat er spijkers met koppen geslagen gaan worden.
Ik ook. Een verbod op uitschelden. Keihard aanpakken! Hurrah!
pi_80690757
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]
dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen

Achja, mocro's. Nooit de ophef echt begrepen. Ik ken minimaal evenveel hollanders die wmb gedeporteerd mogen worden
Conscience do cost.
  zondag 25 april 2010 @ 12:27:40 #63
13462 BansheeBoy
pi_80690842
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:
Zoals wat? De gratis tripjes die ze krijgen om ergens in een warm land naar bloemetjes te kijken? Als beloning omdat ze niet deugen?
Veruit het grootste deel van de Marokkaanse jongeren of werkt of studeert. De HBO's en universiteiten zien steeds meer Marokkanen. De Marokkaanse girls doen het goed. Het heeft ook te maken met jullie verwachtingspatroon, jullie willen assimilatie, en daar doen we gewoon niet aan mee. Neen.

Om het dicht bij huis te houden voor jullie: ik werk, betaal belasting, ben netjes naar school geweest, spreek de taal goed, doe geen vlieg kwaad, nooit in aanraking geweest met de politie, geef de buren af en toe wat Marokkaanse lekkernijen, zeg goedendag tegen willekeurige mensen op straat. Toch word ik hier voor van alles uitgemaakt, want ik ga naar de Moskee en mijn vrouw draagt een hoofddoek. Dit heeft toch niets meer met intelligentie te maken?

²
  zondag 25 april 2010 @ 12:29:13 #64
13462 BansheeBoy
pi_80690887
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef Gia het volgende:

Jawel, feitelijk is het dat wel. Het is namelijk hun bedoeling dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen en uit angst voor dit soort acties niet meer met hun politieke ideeën in het openbaar treden.
Jij hebt ze gesproken? En angst zaaien met wat scharreleieren, dat geloof je toch zelf ook niet mag ik aannemen?

²
pi_80690901
"Door Marokkaanse jongens natuurlijk."

Ik heb wel medelijden met mevrouw Verdonk. Het gaat zo slecht maar haar in de peilingen -hoewel ze meedoet in Den Helder, maar dat voor een andere keer-, ze komt nauwelijks in de media, en ze weet dat ze de rechts-extremistische stem heeft verloren aan Geert Wilders, en dus moet ze, en dus probeert ze het randvolk toch nog op te zwepen met de enige manier die zij nog ziet; valse xenofobische retoriek. Kom op, Rita, na 'Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima' is dit niet goed genoeg, hoor, je zult toch wel het openbaar vervoer en Poolse vakantieoorden erbij moeten betrekken om Geert Wilders rechts nog in te halen.

Het was niet altijd zo. Zeshonderdduizend stemmen bij de VVD. En nu dit. Je moet toch een beetje medelijden met haar hebben.
  zondag 25 april 2010 @ 12:30:24 #66
3542 Gia
User under construction
pi_80690924
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Veruit het grootste deel van de Marokkaanse jongeren of werkt of studeert. De HBO's en universiteiten zien steeds meer Marokkanen.
En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
En dan zijn er van die achterlijken bij die dat doen op een niveau 3 of 4 opleiding, niet beseffende dat ze dat na 10 jaar helemaal mogen terug betalen, als ze geen diploma hebben gehaald.

Oh, ja, wat zijn ze slim en goed bezig!!
  zondag 25 april 2010 @ 12:31:27 #67
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80690953
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef raptorix het volgende:
Omdat je Oostindisch blind bent misschien ?

Maar je hebt een punt en of het terecht is of niet; als je in de hoek zit waar de 'klappen' vallen moet je eruit komen, dit bereik je niet door de beschuldigingen te benadrukken. Het is inderdaad in dit geval meer dan toeval en dat blijkt met dit 'incident' wederom.
pi_80690961
Wat dat betreft is het wel weer exemplarisch dat simpel-rechts dit soort dingen als zoete koek slikken.
pi_80690966
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
Yep, het typisch multicultureel probleem van scholieren en studenten die zeggen ergens anders te wonen zodat ze meer geld krijgen. De islamisering schiet door, waar gaat het heen met Nederland.
pi_80690975
quote:

[..]

Typisch Marokkaans ja.

-edit- Nutteloos

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:57:16 ]
  zondag 25 april 2010 @ 12:32:25 #71
3542 Gia
User under construction
pi_80690977
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij hebt ze gesproken? En angst zaaien met wat scharreleieren, dat geloof je toch zelf ook niet mag ik aannemen?

²
Waarom doen ze het dan volgens jou? Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?

Lijkt mij dat 'het zwijgen opleggen' de enige reden kan zijn.
pi_80691022
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?

Wat dacht je van : als je op neerbuigende toon over iemand praat dan kun je wel eens een reactie krijgen ? en met dat idee in je hoofd : waarom overkomt het politici niet die op normale toon het debat voeren ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2010 12:34:30 ]
  zondag 25 april 2010 @ 12:34:17 #73
3542 Gia
User under construction
pi_80691025
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Yep, het typisch multicultureel probleem van scholieren en studenten die zeggen ergens anders te wonen zodat ze meer geld krijgen. De islamisering schiet door, waar gaat het heen met Nederland.
Oh, Nederlanders doen dat ook hoor, maar die halen gewoon ook hun diploma en hoeven het dan niet terug te betalen.

Wacht maar af, over een paar jaar hebben we een aantal klaagbaak topics door onze medelanders dat ze hun stufi moeten terugbetalen en dat niet eerlijk vinden, omdat ze dat niet wisten.......
  zondag 25 april 2010 @ 12:34:31 #74
13462 BansheeBoy
pi_80691034
Ik hoor net dat het uitwonendenprobleem/oplichting met de stufi een louter Marokkaanse aangelegenheid is. En met dit soort mensen wil ik nu wat van Nederland maken.

²
pi_80691036
quote:

[..]

Waarom doen ze het dan volgens jou? Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?

Lijkt mij dat 'het zwijgen opleggen' de enige reden kan zijn.
Is nog een politicus gebeurd van de week. Maar toen zag ik jou niet afkeurend reageren.
pi_80691053
quote:

Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?
Misschien is het wel een vruchtbaarheidssymbool.
  zondag 25 april 2010 @ 12:35:13 #77
13462 BansheeBoy
pi_80691061
quote:
Baldadigheid, kattenkwaad. Onvrede laten blijken.

²
  zondag 25 april 2010 @ 12:35:27 #78
3542 Gia
User under construction
pi_80691072
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat dacht je van : als je op neerbuigende toon over iemand praat dan kun je wel eens een reactie krijgen ? en met dat idee in je hoofd : waarom overkomt het politici niet die op normale toon het debat voeren ?
Neuh, ze zijn er doelbewust heen gegaan, om haar de mond te snoeren. Zij mag dus niet zeggen wat ze wil, want dan wordt ze bekogeld met eieren, bijvoorbeeld.
pi_80691076
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, Nederlanders doen dat ook hoor, maar die halen gewoon ook hun diploma en hoeven het dan niet terug te betalen.

Wacht maar af, over een paar jaar hebben we een aantal klaagbaak topics door onze medelanders dat ze hun stufi moeten terugbetalen en dat niet eerlijk vinden, omdat ze dat niet wisten.......
Oh, dan zal mijn schoonzus wel de enige niet-allochtoon zijn in dit hele land die deze problemen ook heeft.
Ik leer wel van je Gia!
pi_80691091
quote:

Wel, je kunt ervan uitgaan dat, als je Nederlander bent, er inderdaad wel een medeburger gaat lopen zeiken dat hij het allemaal niet snapt. Ik zie je punt niet helemaal.
  zondag 25 april 2010 @ 12:36:22 #81
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80691098
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Geen angst zaaien, maar demotiveren. Ik zie in ieder geval geen andere reden, ja kortzichtigheid.
Ik heb niet het idee dat dit als iets positiefs wordt gezien; ik heb handigere acties gezien. Nogmaals het lijkt me een eitje om Verdonk verbaal in de hoek te zetten als je zo ontzettend gelijk hebt.

Het zal Verdonk in ieder geval geen windeieren leggen.
pi_80691099
quote:

[..]

Precies, niet alleen zijn allochtonen geen Nederlanders, de kaaskop maakt ook altijd z'n opleiding af.
  zondag 25 april 2010 @ 12:36:30 #83
3542 Gia
User under construction
pi_80691101
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is nog een politicus gebeurd van de week. Maar toen zag ik jou niet afkeurend reageren.
Heb ik daar goedkeurend gereageerd? Volgens mij heb ik dat topic gemist, of staat het in POL, waar ik niet zo vaak kom.
  zondag 25 april 2010 @ 12:37:41 #84
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80691151
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Typisch Marokkaans ja.

Ehm Gia, het wordt tijd voor je kalmeringspillen die je bent vergeten in te nemen.
.
pi_80691166
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef elcastel het volgende:

[..]

Geen angst zaaien, maar demotiveren. Ik zie in ieder geval geen andere reden, ja kortzichtigheid.
Ik heb niet het idee dat dit als iets positiefs wordt gezien; ik heb handigere acties gezien. Nogmaals het lijkt me een eitje om Verdonk verbaal in de hoek te zetten als je zo ontzettend gelijk hebt.

Het zal Verdonk in ieder geval geen windeieren leggen.
In ieder geval hebben die jochies er weer zelf voor gezorgd dat ze met de nek worden aangekeken.
pi_80691241
Ik hoop voor Rita dat ze in ieder geval zelf in de kamer mag blijven zitten.
  zondag 25 april 2010 @ 12:40:42 #87
3542 Gia
User under construction
pi_80691254
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Precies, niet alleen zijn allochtonen geen Nederlanders, de kaaskop maakt ook altijd z'n opleiding af.
Dat zeg ik niet. Ze zijn niet zo dom om te proberen nog enige jaren stufi te vangen op een niveau dat het een prestatiebeurs is, zonder naar school te gaan.

Bij mijn zoon zat er vorig jaar zo'n domkop in de klas. Woonde zogenaamd bij zijn tante en ontving uitwonende beurs en zei ook gewoon dat hij alleen maar was aangemeld voor die beurs. Hij is nu van school gestuurd, omdat hij er nooit was. En ik vermoed dat dat joch niet in de gaten heeft dat hij dat straks allemaal mag terug betalen.

Denk dat de gemiddelde autochtoon die minimaal mbo 3 doet, hier wel van op de hoogte is. Of in elk geval de ouders wel.
  zondag 25 april 2010 @ 12:43:08 #88
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80691344
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Gia het volgende:
Denk dat de gemiddelde autochtoon die minimaal mbo 3 doet, hier wel van op de hoogte is. Of in elk geval de ouders wel.
En toch zie je het die autotochtoon ook doen (jij niet, wij wel). Wie is er dan dom ? Degene die er met open ogen intrapt of degene die het 'niet weet'. Heb je niet een beter punt ? Er zijn er zat.
pi_80691355
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Dat doe je wel. So shut up.
  zondag 25 april 2010 @ 12:44:07 #90
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80691381
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Mestras het volgende:
Ik hoop voor Rita dat ze in ieder geval zelf in de kamer mag blijven zitten.
De vraag is meer of de rest van de kamer wel zo blij is met die lucht die ze nu om zich heen draagt.
pi_80691395
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:02:41 ]
  zondag 25 april 2010 @ 12:44:28 #92
3542 Gia
User under construction
pi_80691397
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

En toch zie je het die autotochtoon ook doen (jij niet, wij wel). Wie is er dan dom ? Degene die er met open ogen intrapt of degene die het 'niet weet'. Heb je niet een beter punt ? Er zijn er zat.
Maar die doen dan een niveau 1 of 2 opleiding. Die hoef je namelijk niet terug te betalen.
pi_80691493
quote:
Fok Frontpage over gebeurtenis
[..]

Link naar het twitterbericht:
http://twitter.com/ritaverdonk/status/12780926610

²
Anders bevestig je even het vooroordeel dat Marokkanen altijd meteen naar anderen wijzen en 'hunnie!' schreeuwen. Dwaas
  zondag 25 april 2010 @ 12:48:52 #94
13462 BansheeBoy
pi_80691534
Gia, ik kan je net zo'n voorbeeld geven over Nederlandse boys. Dat hele stufi probleem is er niet één van een bepaalde groep.

Gia, met alle respect, je klinkt als een oud vrouwtje dat alle contact met de buitenwereld is verloren. Ik kan het mis hebben, maar je "argumentatie" heeft daar veel van weg.

Woon je in Nijmegen?

²
pi_80691580
Nee, ze woont in Helmond. Daar stikt het van de marokkanen, daarom is ze ook zo verzuurd.
  zondag 25 april 2010 @ 12:50:31 #96
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80691590
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Gia het volgende:
Maar die doen dan een niveau 1 of 2 opleiding. Die hoef je namelijk niet terug te betalen.
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Monidique het volgende:
Kortom, Gia, je hele idee over basisbeursfrauderende Marokkanen is gebaseerd op een MBO-ertje in je zoons klas.

Fan-tastisch.
pi_80691808
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

In ieder geval hebben die jochies er weer zelf voor gezorgd dat ze met de nek worden aangekeken.
Waarmee ze zich hebben verlaagd naar het Rita-niveau, me dunkt.
Conscience do cost.
pi_80692653
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef raptorix het volgende:
Dat Chinees kind is bezig staatsgeheimen van klasgenoten te ontfutselen.

Daar kan ik wel respect voor hebben. Die werken tenminste hard aan hun eigen toekomst waarals de (jong)volwassen mannelijke Mocro het liefst zoveel mogelijk mensen zo slecht mogelijk behandelt om respect te kweken. Dat is natuurlijk hun (achterlijke) cultuur, maar respect heb ik er niet voor. Spionage is een vak apart, een meisje mishandelen kan elke mongool.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_80692686
Dat met eieren gooien is niet zo netjes, maar de openbare ruimte is van iedereen. Het idee dat je zomaar haatpreken mag opnemen op straat en iedereen braaf ruimte maakt en zich stilhoudt vind ik ook nogal arrogant. Als de confrontatie zoekt, op nogal onsmakelijke wijze, dan moet je ook niet zeuren als mensen er tegenin gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 25 april 2010 @ 13:30:03 #100
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_80692744
Ik vind het terecht ²

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_80692800
quote:

[..]

En dan zijn er van die achterlijken bij die dat doen op een niveau 3 of 4 opleiding, niet beseffende dat ze dat na 10 jaar helemaal mogen terug betalen, als ze geen diploma hebben gehaald.

Oh, ja, wat zijn ze slim en goed bezig!!
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij doen autochtonen precies hetzelfde. Ik kan me nog herinneren dat me door klasgenootjes werd uitgelegd hoe mijn ouders meer kinderbijslag zouden kunnen vangen wanneer ik mij bij een tante of oom zou laten inschrijven. Waren nederlanders. Waarom zouden sommige allochtonen (met nadruk op sommige) daar niet evenveel misbruik van maken als sommige autochtonen?

Ik denk dat het gedoogbeleid (de luie ambtenaar) dit gewoon in de hand werkt door er niet genoeg bovenop te zitten.

Maar even ontopic. Dat deze groep jongeren zich als een onopgevoedde kleuter gedragen? Is niet anders, omdat de wet het toelaat.

Die moet uitgebreider en handelbaarder worden zodat deze etterbakjes gewoon een jaar lang de voor hun favoriete feestdagen niet mee kunnen vieren. Begin eens met oud en nieuw op het politiebureau. Een bedreiging erbij? Komen er twee favoriete feestdagen (voor de één is dat de kerst en voor de ander het suikerfeest) bij waardoor je op het politiebureau zit i.p.v bij je dierbare familie.

Denk echt dat dit meer effect heeft dan alleen maar janken over allochtonen versus autochtonen en het gejank over racisme en zielig zijn omdat Verdonk niet lief tegen ze is.

Zet ze tegenover elkaar in discussie over het gebeurde. Praat nooit het gedane goed, maar leg ze uit dat fysieke dreiging gewoon gevgolgen heeft. Maar heey, denk dat het weer zielige jongens worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')