abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80689220
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien moet je het nog eens lezen, ik praat het nergens goed, ik zeg dat er wel een correlatie is. Natuurlijk is het afkeurenswaardig gedrag van de Marokkaanse boys in kwestie. Maar dit zeggende heb ik natuurlijk ook kritiek op Verdonk zelf. Ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Niet? Neen.

²
als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.
pi_80689240
Waarom nou gelijk ook weer kritiek hebben op Verdonk. Denk dat elke lampekap die dit was overkomen het getwitterd had.
  zondag 25 april 2010 @ 11:26:20 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80689314
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.
Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele (cor)relatie is tussen slachtoffer en dader.

Je moet proberen het essentiėle te extraheren, en in deze is het: jammer dat tedere Verdonk er politiek gewin uit probeert te slaan met haar "natuurlijk waren het Marokkanen".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80689339
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele relatie is tussen slachtoffer en dader.

²
maar er is altijd een reden. altijd.
pi_80689355
Ik hoop dat ze haar goed geraakt hebben. Verder keur ik dit soort zaken natuurlijk sterk af
Conscience do cost.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 april 2010 @ 11:29:05 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80689383
WTF
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 25 april 2010 @ 11:29:12 #32
13462 BansheeBoy
pi_80689387
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar er is altijd een reden. altijd.
Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 25 april 2010 @ 11:29:46 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80689404
Zonde van de eieren.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80689410
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.

²
nee het blijft irrelevant.

als ze haar willen aanpakken doen ze dat maar met hun mondje en op inhoud.
pi_80689463
Ik vraag me af waarom ze eigenlijk eieren bij zich hadden. Hangjongeren lopen normaal gesproken niet rond met eieren. De kans is groot dat ze er bewust heen zijn gegaan met de intentie om haar aan te vallen.
  zondag 25 april 2010 @ 11:36:02 #36
13462 BansheeBoy
pi_80689550
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af waarom ze eigenlijk eieren bij zich hadden. Hangjongeren lopen normaal gesproken niet rond met eieren. De kans is groot dat ze er bewust heen zijn gegaan met de intentie om haar aan te vallen.
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.

²
  zondag 25 april 2010 @ 11:38:32 #37
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80689602
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.

²
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80689603
quote:

[..]

²
in ieder geval voorbedachte rade!
pi_80689620
quote:

[..]

²
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?
  zondag 25 april 2010 @ 11:52:04 #40
13462 BansheeBoy
pi_80689949
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?
Sommige posts komen het beste uit de verf met 3 alinea's. Vandaar.

²
  zondag 25 april 2010 @ 11:54:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_80690013
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
pi_80690066
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
  zondag 25 april 2010 @ 11:58:20 #43
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80690118
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik neem aan dat er pers is en dat het best een om-te-smullen-berichtje is als Verdonk inhoudelijk wordt afgemaakt door een paar 'kut-Marokkaantjes', waarom komt die gemeenschap daar zelf niet op ? Mensen als Verdonk bieden gewoon een open doel aan en vervolgens schieten die jochies hem nog in eigen doel ...
(en dat keer op keer)
  zondag 25 april 2010 @ 12:00:04 #44
13462 BansheeBoy
pi_80690161
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
pi_80690199
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
tsk... aannames aannames. laat je mailwisseling met verdonk zien, dat overtuigt tenminste!
pi_80690297
=

=

[ Bericht 36% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:49:00 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80690406
quote:

[..]

Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad.
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 april 2010 @ 12:11:16 #48
13462 BansheeBoy
pi_80690439
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat ze hun paspoorten heeft ingezien. Een Tunesiėr, Algerijn of zelfs een Surinamer kan in veel gevallen zo door voor Marokkaan.
quote:
Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk. Ze had het wat mij betreft best mogen twitteren, maar het feit dat ze die laatste zin erbij zet zegt toch wat over haar intentie's, die zijn nl. niet zo oprecht.

²
  zondag 25 april 2010 @ 12:12:09 #49
13462 BansheeBoy
pi_80690464
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?

²
pi_80690484
quote:
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk.
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolk

Flikker toch op met je eeuwige gezuig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')