als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.quote:Op zondag 25 april 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog eens lezen, ik praat het nergens goed, ik zeg dat er wel een correlatie is. Natuurlijk is het afkeurenswaardig gedrag van de Marokkaanse boys in kwestie. Maar dit zeggende heb ik natuurlijk ook kritiek op Verdonk zelf. Ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Niet? Neen.²
Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele (cor)relatie is tussen slachtoffer en dader.quote:Op zondag 25 april 2010 11:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als iemand iemand vermoord is er ook altijd een reden voor. dit praat het nog niet goed he.
maar er is altijd een reden. altijd.quote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn we dus eens, ofschoon er ook totaal willekeurige moorden plaatsvinden waarbij er geen enkele relatie is tussen slachtoffer en dader.²
Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.quote:Op zondag 25 april 2010 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar er is altijd een reden. altijd.
nee het blijft irrelevant.quote:Op zondag 25 april 2010 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ook dat zijn we eens. Maar de correlatie bepaalt de relevantie.²
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af waarom ze eigenlijk eieren bij zich hadden. Hangjongeren lopen normaal gesproken niet rond met eieren. De kans is groot dat ze er bewust heen zijn gegaan met de intentie om haar aan te vallen.
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.²
in ieder geval voorbedachte rade!quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad. Wellicht hebben ze haar gezien en zijn ze daarna verse scharreleieren gaan inslaan, als proviand en om haar te bekogelen.²
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommige posts komen het beste uit de verf met 3 alinea's. Vandaar.quote:Op zondag 25 april 2010 11:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
Waarom zeg je 'Lay-out zin'?
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.quote:Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.²
Ik neem aan dat er pers is en dat het best een om-te-smullen-berichtje is als Verdonk inhoudelijk wordt afgemaakt door een paar 'kut-Marokkaantjes', waarom komt die gemeenschap daar zelf niet op ? Mensen als Verdonk bieden gewoon een open doel aan en vervolgens schieten die jochies hem nog in eigen doel ...quote:Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.²
Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
tsk... aannames aannames. laat je mailwisseling met verdonk zien, dat overtuigt tenminste!quote:Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.²
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederlandquote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad.
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat ze hun paspoorten heeft ingezien. Een Tunesiėr, Algerijn of zelfs een Surinamer kan in veel gevallen zo door voor Marokkaan.quote:Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk. Ze had het wat mij betreft best mogen twitteren, maar het feit dat ze die laatste zin erbij zet zegt toch wat over haar intentie's, die zijn nl. niet zo oprecht.quote:Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?quote:Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland![]()
![]()
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolkquote:En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |