abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2010 @ 11:54:33 #41
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80690013
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
Toch getuigt het niet echt van intelligentie natuurlijk. Of misschien hadden ze de behoefte om hun slechte naam te benadrukken. Waarom gaan ze niet gewoon een discussie aan of verzinnen iets lucratiefs, lijkt me een inkoppertje als je zo overtuigd bent van je zaak.
Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80690066
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je helemaal met me eens. Zo denk ik er ook over. De vraag is ook of tedere Verdonk met haar ietwat vochtige mondje zo oprecht is om in dat geval ook een Twitterberichtje er over te plaatsen. Ik betwijfel het.

²
ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
  zondag 25 april 2010 @ 11:58:20 #43
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80690118
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik neem aan dat er pers is en dat het best een om-te-smullen-berichtje is als Verdonk inhoudelijk wordt afgemaakt door een paar 'kut-Marokkaantjes', waarom komt die gemeenschap daar zelf niet op ? Mensen als Verdonk bieden gewoon een open doel aan en vervolgens schieten die jochies hem nog in eigen doel ...
(en dat keer op keer)
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 25 april 2010 @ 12:00:04 #44
13462 BansheeBoy
pi_80690161
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik zou zeggen; ga met d'r in debat! stuur haar een uitnodiging voor dit topic en laat vooral je fantastische posthistorie aan haar zien.
Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_80690199
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel zelf niet zo die behoefte. Ik heb in het verleden eens een genuanceerde mail gestuurd naar Ebru Umar. Nooit wat van gehoord. Ik ben er van overtuigd dat Verdonk niet oprecht is, er valt daar dus weinig te halen.

²
tsk... aannames aannames. laat je mailwisseling met verdonk zien, dat overtuigt tenminste!
pi_80690297
=

=

[ Bericht 36% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:49:00 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80690406
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, we moeten het nou ook weer niet gaan overdrijven, het is een soortement van baldadigheid, noem het kattenkwaad.
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 april 2010 @ 12:11:16 #48
13462 BansheeBoy
pi_80690439
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat ze hun paspoorten heeft ingezien. Een Tunesiër, Algerijn of zelfs een Surinamer kan in veel gevallen zo door voor Marokkaan.
quote:
Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk. Ze had het wat mij betreft best mogen twitteren, maar het feit dat ze die laatste zin erbij zet zegt toch wat over haar intentie's, die zijn nl. niet zo oprecht.

²
  zondag 25 april 2010 @ 12:12:09 #49
13462 BansheeBoy
pi_80690464
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ja het kattenkwaad van de naffertjes kennen we zo langzamerhand wel in Nederland
Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?

²
pi_80690484
quote:
En dat is dus wat ik bedoel, wat boys gooien een eitje stuk op haar hoofdje en het is meteen een k*tvolk.
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolk

Flikker toch op met je eeuwige gezuig
vosss is de naam,
  zondag 25 april 2010 @ 12:14:19 #51
3542 Gia
User under construction
pi_80690514
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin. Het waren gewoon weer van die kutmarokkanen. Dat is toch zo? Waarom zou ze dat niet gewoon mogen zeggen? Waarom is het dan direct politiek gewin?

Feit blijft dat dat kutvolk zich gewoon niet kan gedragen, niets op heeft met onze normen en waarden en wat mij betreft per direct gedeporteerd mag worden
Helemaal mee eens. Dat rechts, niet alleen Verdonk, door dit soort acties meer stemmen krijgen, heeft het tuig alleen aan zichzelf te danken.

Ik hoop echt zo dat er een stevig Rechts Kabinet komt en dat er spijkers met koppen geslagen gaan worden.
pi_80690516
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
erg slim is het niet van die relschoppende kindjes. een beetje zoals jij; je doet de moslims meer kwaad dan goed (alhoewel ik er nog niet over uit ben of jij wel een moslim bent)
  zondag 25 april 2010 @ 12:16:32 #53
13462 BansheeBoy
pi_80690563
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:13 schreef vosss het volgende:
Owja, like dit is het eerste incident met dat kutvolk
Jij noemt het gelukkig ook incident. Natuurlijk zijn er problemen met de Marokkaanse jeugd. Maar als jullie die vergrootglas eens van de negatieve incidenten afhalen en plaatsen op de positieve ontwikkelingen van Marokkanen, dan zal het probleem kleiner worden en in de beeldvorming worden Marokkanen weer graag geziene gasten.

²
pi_80690587
Structurele incidenten.
pi_80690588
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij noemt het gelukkig ook incident. Natuurlijk zijn er problemen met de Marokkaanse jeugd. Maar als jullie die vergrootglas eens van de negatieve incidenten afhalen en plaatsen op de positieve ontwikkelingen van Marokkanen, dan zal het probleem kleiner worden en in de beeldvorming worden Marokkanen weer graag geziene gasten.

²
als je een hoop incidenten hebt betekent het dat je een probleem hebt.
  zondag 25 april 2010 @ 12:17:41 #56
13462 BansheeBoy
pi_80690599
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
erg slim is het niet van die relschoppende kindjes
Zeker, het is zelfs dom. Maar terreur is het zeker niet.

²
pi_80690644
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
volgens de nieuwe wetgeving is het loslaten van fretjes volgens mij ook al terrorisme. geen idee hoever de grens juridisch is opgetrokken tegenwoordig
pi_80690658
-edit- Op verzoek van user weggehaald

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 13:50:54 ]
vosss is de naam,
  zondag 25 april 2010 @ 12:20:45 #59
3542 Gia
User under construction
pi_80690671
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jawel, feitelijk is het dat wel. Het is namelijk hun bedoeling dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen en uit angst voor dit soort acties niet meer met hun politieke ideeën in het openbaar treden.

Angst zaaien om je zin te krijgen is gewoon terreur.
pi_80690701
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Het gaat erom wat je wel en niet doet in een maatschappij, jouw kutvolk zal nooit eens de hand in eigen boezem steken, het is altijd:

-Niet zeker een marokaan
-Valt wel mee
-Discriminatie
-Etcetera

Waarom zie ik nooit een chinees kind zich vervelend gedragen in de tram?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')