Ik ook. Een verbod op uitschelden. Keihard aanpakken! Hurrah!quote:Op zondag 25 april 2010 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat er een stevig Rechts Kabinet komt en dat er spijkers met koppen geslagen gaan worden.
quote:Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen
Veruit het grootste deel van de Marokkaanse jongeren of werkt of studeert. De HBO's en universiteiten zien steeds meer Marokkanen. De Marokkaanse girls doen het goed. Het heeft ook te maken met jullie verwachtingspatroon, jullie willen assimilatie, en daar doen we gewoon niet aan mee. Neen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:
Zoals wat? De gratis tripjes die ze krijgen om ergens in een warm land naar bloemetjes te kijken? Als beloning omdat ze niet deugen?
Jij hebt ze gesproken? En angst zaaien met wat scharreleieren, dat geloof je toch zelf ook niet mag ik aannemen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef Gia het volgende:
Jawel, feitelijk is het dat wel. Het is namelijk hun bedoeling dat mensen als Verdonk eieren voor hun geld kiezen en uit angst voor dit soort acties niet meer met hun politieke ideeën in het openbaar treden.
En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veruit het grootste deel van de Marokkaanse jongeren of werkt of studeert. De HBO's en universiteiten zien steeds meer Marokkanen.
Omdat je Oostindisch blind bent misschien ?quote:Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef raptorix het volgende:
Waarom zie ik nooit een chinees kind zich vervelend gedragen in de tram?
Yep, het typisch multicultureel probleem van scholieren en studenten die zeggen ergens anders te wonen zodat ze meer geld krijgen. De islamisering schiet door, waar gaat het heen met Nederland.quote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
Typisch Marokkaans ja.quote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
Waarom doen ze het dan volgens jou? Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt ze gesproken? En angst zaaien met wat scharreleieren, dat geloof je toch zelf ook niet mag ik aannemen?²
Wat dacht je van : als je op neerbuigende toon over iemand praat dan kun je wel eens een reactie krijgen ? en met dat idee in je hoofd : waarom overkomt het politici niet die op normale toon het debat voeren ?quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?
Oh, Nederlanders doen dat ook hoor, maar die halen gewoon ook hun diploma en hoeven het dan niet terug te betalen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yep, het typisch multicultureel probleem van scholieren en studenten die zeggen ergens anders te wonen zodat ze meer geld krijgen. De islamisering schiet door, waar gaat het heen met Nederland.
Is nog een politicus gebeurd van de week. Maar toen zag ik jou niet afkeurend reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan volgens jou? Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?
Lijkt mij dat 'het zwijgen opleggen' de enige reden kan zijn.
Misschien is het wel een vruchtbaarheidssymbool.quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?
Baldadigheid, kattenkwaad. Onvrede laten blijken.quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
Waarom doen ze het dan volgens jou? Er is toch een reden om haar met eieren te bekogelen?
Neuh, ze zijn er doelbewust heen gegaan, om haar de mond te snoeren. Zij mag dus niet zeggen wat ze wil, want dan wordt ze bekogeld met eieren, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat dacht je van : als je op neerbuigende toon over iemand praat dan kun je wel eens een reactie krijgen ? en met dat idee in je hoofd : waarom overkomt het politici niet die op normale toon het debat voeren ?
Oh, dan zal mijn schoonzus wel de enige niet-allochtoon zijn in dit hele land die deze problemen ook heeft.quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, Nederlanders doen dat ook hoor, maar die halen gewoon ook hun diploma en hoeven het dan niet terug te betalen.
Wacht maar af, over een paar jaar hebben we een aantal klaagbaak topics door onze medelanders dat ze hun stufi moeten terugbetalen en dat niet eerlijk vinden, omdat ze dat niet wisten.......
Wel, je kunt ervan uitgaan dat, als je Nederlander bent, er inderdaad wel een medeburger gaat lopen zeiken dat hij het allemaal niet snapt. Ik zie je punt niet helemaal.quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Gia het volgende:
Wacht maar af, over een paar jaar hebben we een aantal klaagbaak topics door onze medelanders dat ze hun stufi moeten terugbetalen en dat niet eerlijk vinden, omdat ze dat niet wisten.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |