Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ookal kom ik nooit in dit topic:
Gefeliciteerd.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Gefeliciteerd.
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?quote:
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?
eeeeeeh * checkt *quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.![]()
Taart is altijd wel lekker.
Wat heb je voor taart?![]()
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh * checkt *
Chocoladetaart, cheesecake en kersenvlaai
voorkeur?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
ah, dat duurt iets langer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
+2 maar?quote:
Hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?
Jeuj! Niet door het slotje!quote:
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
quote:
Bij mij thuisquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.
Waar kan ik de taart vinden?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
Nah, ik voel me brak en lelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?
quote:
quote:
Maar Edwinuss ken ik al johquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, dat internetdaten gaat wel rap tegenwoordig
Als je niet wilt dan niet hoorquote:
Oh, nou, als het aantrekkelijke voorstellen zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij jou, als er mensen terug gaan lezen
Ohquote:
Wij hebben al eens een uitwisseling gehad, door Greys georganiseerdquote:
Ja, die ken ik inmiddels wel jaquote:En aantrekkelijke voorstellen, mwjah de standaard mannen in de SC, je kent het wel
quote:
Leuk weer, dat je dat niet meer weetquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ik zit mezelf zo in de weg door de brakheid![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Owwwwwwwquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk weer, dat je dat niet meer weet
Uitwisseling tussen de FF en GAM SC's
Ja he!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owwwwwww
Nu weet ik het weer! Wat tof dat ik je hier nu weer tegen kom.
Neeeeeh, werken op zaterdag.quote:
Jij weltrusten Piscesquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ik zit mezelf zo in de weg door de brakheid![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar het klinkt drukquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Neeeeeh, werken op zaterdag.
Agenda zit erg vol (ik vul 'em niet in) en ik ben bang dat de dag dat deCL finale ook gewoon is ingeplanned voor een hypnose naar een van de vorige eeuwen.
Begrijpelijk, maar een date kan ik er nog net tussendoor piepen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar het klinkt druk
Helemaal geen tijd voor dates dus?
Leg eens uit dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar een date kan ik er nog net tussendoor piepen.
Jaha, vorige keer heb je me ook al afgewezen ja, dat hoeft niet elke keerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef APK het volgende:
Met een kerel dus, hè.
Vrouwen hoeven niet te reageren.
Je hebt een linkje naar de nieuw topics lijst en daar zat deze tussen. Toen ik zag dat er iemand jarig was kon ik het niet laten om die persoon even te feliciteren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he!
Hoe kom jij in de ESF dan eigenlijk!
Greys, kijk!quote:
Schattig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt een linkje naar de nieuw topics lijst en daar zat deze tussen. Toen ik zag dat er iemand jarig was kon ik het niet laten om die persoon even te feliciteren.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaha, vorige keer heb je me ook al afgewezen ja, dat hoeft niet elke keer
Shit, ik kwam deze nog tegen op de ESF persdag vandaag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef APK het volgende:
Met een kerel dus, hè.
Vrouwen hoeven niet te reageren.
Pas op met je tong uitsteken naar mij he!quote:
Haha. Het is niet zo dat het allemaal gamers zijn in het topic hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schattig!
Hoe is het met jullie GAMmers?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haha. Het is niet zo dat het allemaal gamers zijn in het topic hoor.![]()
Maar zover ik weet is alles goed, misschien moet je het even in het topic vragen?
Hij dacht dat je een man was en nóg wees hij je af?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
![]()
[..]
Pas op met je tong uitsteken naar mij he!![]()
Vorige keer dacht je toch dat ik een man was?
Ik vind dat Greys mijn foto niet zomaar mag plaatsen, maar ja... Greys is volgens mij gewoon eigenwijs.quote:
lav lav lavquote:
Hij dacht dat ik een man wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een man was en nóg wees hij je af?
Now I'm lost
en dat heb ik uit de wereld geholpenquote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Is dit een 'uit de kast'-post of weet heel FOK! het al?
En daarna werden zijn posts minder vriendelijkquote:Op zondag 11 april 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben vrouw hoor![]()
Dus als ik op mannen val kom ik toch heul niet uit de kast?
Wat jij vindt doet verder niet zo ter zake heur. Maar je mag moet wel wat meer uitleg geven over de gay manier waarop je je foon vasthoudt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat Greys mijn foto niet zomaar mag plaatsen, maar ja... Greys is volgens mij gewoon eigenwijs.
wacht even, eerst al die liefdesverklaringen van Dirk bewarenquote:
I even paint mei toonails for joe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
En daarna werden zijn posts minder vriendelijk
Wat valt er verder nog uit te leggen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat jij vindt doet verder niet zo ter zake heur. Maar je mag moet wel wat meer uitleg geven over de gay manier waarop je je foon vasthoudt.
Joe noow joe doont want toe(nails)!quote:
but you didn't want to show them to mequote:
Of is het gewoon zo dat de ESF elke bruut lief maakt?quote:
Dus na het verwijderen van al die andere PM zie je nog "Inbox van tombolafan (97 % gebruikt)"quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wacht even, eerst al die liefdesverklaringen van Dirk bewaren
Vind je hem lief dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of is het gewoon zo dat de ESF elke bruut lief maakt?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of is het gewoon zo dat de ESF elke bruut lief saai maakt?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus na het verwijderen van al die andere PM zie je nog "Inbox van tombolafan (97 % gebruikt)"
Liever dan op 11 april iigquote:
O noes!quote:
Ga je dan slapen? Of bedoel je FOK!quote:
Beetje,quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:20 schreef GlowMouse het volgende:
In verband met een kleine aanpassing aan de database is het forum vanavond rond 00.00 een paar minuten onbereikbaar. Die aanpassing maakt het voor moderators mogelijk om per topic een klein berichtje te plaatsen boven het reactieveld.\r\n\r\nDe rest van de website zal waarschijnlijk gewoon bereikbaar blijven.
FOK! dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je dan slapen? Of bedoel je FOK!?
Ja, nou, je weet het nooit met FOK he...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh een paar minuten. Dan kan ik tenminste even rustig gaan zitten schijten.
quote:
Rustig maar mannen... Je kan in de tussentijd eten, slapen, msnnen, smsen, je vriendin aandacht geven...quote:
NOES!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit gaat vast weer een downtime worden tot maandag
SI!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Zijn mijn PM's met CarO Dan ook non-communicado?
Geen van allen boeiend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Rustig maar mannen... Je kan in de tussentijd eten, slapen, msnnen, smsen, je vriendin aandacht geven...
Iets als:quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Rustig maar mannen... Je kan in de tussentijd eten, slapen, msnnen, smsen, je vriendin aandacht geven...
je vrouw danquote:
Ff snel een ESF IRC aanmakenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, je weet het nooit met FOK he...
* IRC-adres opzoekt *
kan jij dat? Volgens mij hebben Ll en MrS dat vorige keer gedaan toch?quote:
Mwah, zal het nodig zijn?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan jij dat? Volgens mij hebben Ll en MrS dat vorige keer gedaan toch?
hoe harder je roept van niet, hoe meer wel waarschijnlijkquote:
Echt?quote:
Oh, geen diepteinterview, Greys liep gewoon de hele tijd tussen de camera en Sieneke, en dan heel hard roepen "Ik wil niet in beeld hoor!!"quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, geen diepteinterview, Greys liep gewoon de hele tijd tussen de camera en Sieneke, en dan heel hard roepen "Ik wil niet in beeld hoor!!"
[..]
Oh, geen diepteinterview, Greys liep gewoon de hele tijd tussen de camera en Sieneke, en dan heel hard roepen "Ik wil niet in beeld hoor!!"
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Nee joh
Volgens mij heb ik de camera's prima ontweken hoor. Behalve de fotocamera's dan![]()
[..]
Ja, ik schrok ook. Maar ach, hij is oud en genietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn altijd heel goed in dat soort stukjes eruit knippen
Wat is Tonny Eik dik!
Preciesquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn altijd heel goed in dat soort stukjes eruit knippen
IK heb een tv-kaart in mijn PC, zeg maar als op 'Capture' moet klikken.quote:
Ja, en dat stukje daarvoor was Greys in beeld hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zit nu naar reclame te kijken tombo
net dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
IK heb een tv-kaart in mijn PC, zeg maar als op 'Capture' moet klikken.
Zet hem dan gewoon aan, kost toch niks?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
IK heb een tv-kaart in mijn PC, zeg maar als op 'Capture' moet klikken.
Geintje toch zeker?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat stukje daarvoor was Greys in beeld hoor!
Deed ze even haar haar uit haar gezicht!
Nee, serieus! Echt!quote:
En dat stukje was net ook, maar dan langerquote:
Morgen weerquote:
D'r is verdomme een heel topic over deze persdag hier.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r is verdomme een heel topic over deze persdag hier.
Maar MOOIE caps zijn daar niet nee![]()
Behalve van de deelnemers natuurlijk
Link.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r is verdomme een heel topic over deze persdag hier.
Maar MOOIE caps zijn daar niet nee![]()
Behalve van de deelnemers natuurlijk
deze?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel, kijk nou ff in dat topic lummel, foto's Youtubes, heel verhaal etc....
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
deze?
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
deze?
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!
Van mij nietquote:
quote:
Ik kan niet wachten op de foto's met Aisha en Alyoshaquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
[..]
Van mij niet
Jij met de twee blondies is beeldig, uiteraard
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Newsflash: ik heb mijn vakantie bevestigd!
IJsland... doeze pjointsquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Newsflash: ik heb mijn vakantie bevestigd!
Wat is er met Greys?quote:
quote:
Hoe kom jij altijd zoooo leuk op de foto?????????quote:
hejjj kleurtjesdag?quote:
Hoe ben jij oranje geworden?quote:
Lief, maar nogmaals, ik geloof je toch nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom jij altijd zoooo leuk op de foto?????????
Just don't Cat? Heb echt de pest aan oranje en geelquote:
Ik hou van Oranjequote:
Wie zegt dat ik het doe? Ik wil het gewoon weten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Just don't Cat? Heb echt de pest aan oranje en geel
Mijn Mr verklaart je suf***quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief, maar nogmaals, ik geloof je toch niet![]()
Dat weet je.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Just don't Cat? Heb echt de pest aan oranje en geel
quote:
Ja. Ruk dat die er niet was vandaagquote:
quote:
Spanje... tsssss die was er vandaag niet eens. Ha! Olé!quote:
Dank.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oranje kleurtjes aanvraag topic #1
Dank.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil niet oranje. En ik had de toevoeging nog niet gezien (want die stond er eerst niet) dat als je hier post je dan ook oranje wordt.
Ho!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr verklaart je suf***
Ga verder foto's kijken
Grote? Of kleine? Nu is de tijd (ivm koninginnedag)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ow wil nog wel een vlag gaan scoren eigk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho!
Welke foto's ben jij aan het kijken?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Erik houdt ook niet van oranje!
[..]
Ja, volgens mij hadden jullie dus een big-time ruk avond.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ruk dat die er niet was vandaag![]()
En Lena ook nietIk had nog wel blauwe nagellak voor haar
Sufmetdriesterretjeserachter ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]Suf dat ze zichzelf niet leuk op de foto vindt staan natuurlijk
hahahahahahahaha, er zitten er meerdere die liever niet oranje willen zijn (want duitser bv) maar toch zijnquote:
Haha de persdag foto'squote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho!
Welke foto's ben jij aan het kijken?
Drank heelt veel wondenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hadden jullie dus een big-time ruk avond.
Komt nooit meer goed.
We hebben een vlaggenstok aan ons ongeschilderde huisquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grote? Of kleine? Nu is de tijd (ivm koninginnedag)
Dan moet je nu gaan kijken idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben een vlaggenstok aan ons ongeschilderde huis
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Erik houdt ook niet van oranje!
[..]
Ah kun jij btw geen rood wit blauw aanvragen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je nu gaan kijken idd.
praxis en gamma hebben ze zelfs rond deze tijd volgens mij
En Erik is weer blauw
Speelden ze 'Shady Lady' tussendoor en deed iedereen 'knik knik'quote:
quote:
Als jij me vertelt waar dat kan dan doe ik datquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah kun jij btw geen rood wit blauw aanvragen?
De reporter van OUT tv die voor me zat in de persbus had het ook steeds over Shady Lady.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Speelden ze 'Shady Lady' tussendoor en deed iedereen 'knik knik'
Die gast was leuk en lekker. Dus!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De reporter van OUT tv die voor me zat in de persbus had het ook steeds over Shady Lady.
Was jij dat niet stiekem?
Oranje is niet mijn kleur.quote:
om 0.00 een paar minuten downtimequote:
Paar minuten downtime zodat jullie nog meer in topics kunnen kriebelen.quote:
retorisch vraagquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
om 0.00 een paar minuten downtime![]()
Lezen jullie modjes geen med ofzo?
Yes it was me, from the countries where the votes come from.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De reporter van OUT tv die voor me zat in de persbus had het ook steeds over Shady Lady.
Was jij dat niet stiekem?
*knik knik*quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Yes it was me, from the countries where the votes come from.
Blauw staat je ook cute hoor.quote:
Je was oranjequote:
Dat riep je 11 april ook al, dat je haar ineens wel wilde neuken!quote:
Ik ga Alexander een kans geven.quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
De gloedjegloedjeGLOEDJE nieuwe single van Alexander Rybak (voor de vele songfestivaln00bs () ) hier: de winnaar van vorig jaar. Wat een hilarische clip!
quote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was oranje
[..]
Dat riep je 11 april ook al, dat je haar ineens wel wilde neuken!
Danny moet blijkbaar eerst de templates nog aanpassen, morgen wordt het ergens pas bruikbaar.quote:
Nee...quote:
Nah, da's helaas niks.quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
De gloedjegloedjeGLOEDJE nieuwe single van Alexander Rybak (voor de vele songfestivaln00bs () ) hier: de winnaar van vorig jaar. Wat een hilarische clip!
Ik vind de clip echt leuk!quote:Op zondag 25 april 2010 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, da's helaas niks.
Zou dit jaar nummer 4 worden ofzo
Sinds...?quote:
Heb jij nog een mening over 'Drip Drop* ?quote:Op zondag 25 april 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de clip echt leuk!
Enige zelfspot is hem niet vreemd in elk geval
Nou hij moest ineens weg omdat "die van hem" met een zere duim in het ziekenhuis zat.quote:Op zondag 25 april 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds...?
Is ie spoorloos?
Vandaag nog smsje gehad en vanavond heeft ie de verjaardag van zijn ouders (die vieren het samen)
Ik welquote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij nog een mening over 'Drip Drop* ?
Ja, en hij zou er eerst niet eens heengaan, maar toen bleek dat het toch ernstiger (of in ieder geval meer nodig dat ie er moest zijn) was en is ie alsnog in de auto gesprongen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou hij moest ineens weg omdat "die van hem" met een zere duim in het ziekenhuis zat.
Ja, als in gebroken of uit de kom.quote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou hij moest ineens weg omdat "die van hem" met een zere duim in het ziekenhuis zat.
Vandaag? Ik heb niet zo heel goed teruggelezen namelijkquote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja... Nou denk (hoop) ik dat als hij met Die Van Hem mee naar huis is gegaan hij wel iets hier geroepen had misschien... Dus ik hoop dat ie gewoon aan het feestvieren isquote:Op zondag 25 april 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en hij zou er eerst niet eens heengaan, maar toen bleek dat het toch ernstiger (of in ieder geval meer nodig) was en is ie alsnog in de auto gesprongen.
Dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Gefeliciteerd.
Ja, vandaagquote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag? Ik heb niet zo heel goed teruggelezen namelijk
Maar hij smste gewoon heel vrolijk vandaag een paar keer en ik heb hem ook nog ff kort op MSN gehad vlak voordat ie naar de verjaardag van zijn ouders ging.
Welneequote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
En écht niet lullig bedoeld hoor, maar zelfs al is een duim gebroken dan is dat rot en lullig, maar da's toch geen noodgeval ofzo?Hoezo zou je dan 's avonds niet naar de verjaardag van je ouders kunnen? Dan kan je iemand toch even bijstaan en ophalen en dan is het ergste leed toch geleden? Of ben ik nu weer een gevoelloos sekreet?
Ja dat is ie. Want toen ik hem sprak zei hij dat hij laat was om te gaan en zo weggingquote:Op zondag 25 april 2010 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja... Nou denk (hoop) ik dat als hij met Die Van Hem mee naar huis is gegaan hij wel iets hier geroepen had misschien... Dus ik hoop dat ie gewoon aan het feestvieren is
Tenzij hij plannen had met die duim...quote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
En écht niet lullig bedoeld hoor, maar zelfs al is een duim gebroken dan is dat rot en lullig, maar da's toch geen noodgeval ofzo?Hoezo zou je dan 's avonds niet naar de verjaardag van je ouders kunnen? Dan kan je iemand toch even bijstaan en ophalen en dan is het ergste leed toch geleden? Of ben ik nu weer een gevoelloos sekreet?
Nee dat ben je niet hoorquote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
Maar dat was dus kwart voor 5 ofzo dus, dus hij zal inderdaad wel gewoon gegaan zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delft
quote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ie. Want toen ik hem sprak zei hij dat hij laat was om te gaan en zo wegging
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh dan begreep ik het net verkeerd met 'hij zou misschien niet gaan'. Ik dacht dat jullie bedoelde dat ie misschien door die duim van Die Van Hem de verjaardag van zijn ouders zou skippen!
Ik dacht eerst ook dat hij dat bedoelde hoorquote:Op zondag 25 april 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh dan begreep ik het net verkeerd met 'hij zou misschien niet gaan'. Ik dacht dat jullie bedoelde dat ie misschien door die duim van Die Van Hem de verjaardag van zijn ouders zou skippen!
Maar ik denk nu dat ie bedoelde of ie meteen al zou gaan of later pasquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.
En vrouwen en voetbal:![]()
Dus die is met duim gebroken cq uit de kom naar het ziekenhuis
En weer over iemand die er niet isquote:
Conclusie: Ll is een manquote:
Conclusie: Ll is de 15e nergens veiligquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef APK het volgende:
Oh, jullie hadden allemaal conversaties enzo.
Iddquote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Conclusie: Ll is de 15e nergens veilig.
Nee, wij zijn flexibelquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Conclusie: Ll is de 15e nergens veilig.
Nie van vorenen nie en nie van achteren nie!quote:
Ik kan mevrouw Drip Drop niet meer serieus nemen sinds haar 'almost drown accident' in het zwembadquote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef APK het volgende:
Oh, jullie hadden allemaal conversaties enzo.
OMG ik krijg hier hele rare beelden bijquote:Op zondag 25 april 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nie van vorenen nie en nie van achteren nie!
quote:Op zondag 25 april 2010 00:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG ik krijg hier hele rare beelden bij
quote:
Huh?quote:Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan mevrouw Drip Drop niet meer serieus nemen sinds haar 'almost drown accident' in het zwembad
He, jij moet eens ophouden te fucken met dripdrop, ze verzoop zowaar! Zelf! In het water.quote:Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan mevrouw Drip Drop niet meer serieus nemen sinds haar 'almost drown accident' in het zwembad
Ik ben wel heul flexibel...quote:
Ja, leuk! Morgen nog een keer m'n verjaardag vierenquote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk!Zie het Persdag topic!
En hoe was jouw verjaardag?
quote:Op zondag 25 april 2010 00:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leuk! Morgen nog een keer m'n verjaardag vieren![]()
Maar waar was jij voor de borrel?
Nova.quote:Op zondag 25 april 2010 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft in alle kranten gestaan, zelfs bij Nova geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |