Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ookal kom ik nooit in dit topic:
Gefeliciteerd.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ookal kom ik nooit in dit topic:
Gefeliciteerd.
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?quote:
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?
eeeeeeh * checkt *quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.![]()
Taart is altijd wel lekker.
Wat heb je voor taart?![]()
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh * checkt *
Chocoladetaart, cheesecake en kersenvlaai
voorkeur?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
ah, dat duurt iets langer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
+2 maar?quote:
Hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?
Jeuj! Niet door het slotje!quote:
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
quote:
Bij mij thuisquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.
Waar kan ik de taart vinden?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
Nah, ik voel me brak en lelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?
quote:
quote:
Maar Edwinuss ken ik al johquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, dat internetdaten gaat wel rap tegenwoordig
Als je niet wilt dan niet hoorquote:
Oh, nou, als het aantrekkelijke voorstellen zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij jou, als er mensen terug gaan lezen
Ohquote:
Wij hebben al eens een uitwisseling gehad, door Greys georganiseerdquote:
Ja, die ken ik inmiddels wel jaquote:En aantrekkelijke voorstellen, mwjah de standaard mannen in de SC, je kent het wel
quote:
Leuk weer, dat je dat niet meer weetquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ik zit mezelf zo in de weg door de brakheid![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Owwwwwwwquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk weer, dat je dat niet meer weet
Uitwisseling tussen de FF en GAM SC's
Ja he!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owwwwwww
Nu weet ik het weer! Wat tof dat ik je hier nu weer tegen kom.
Neeeeeh, werken op zaterdag.quote:
Jij weltrusten Piscesquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ik zit mezelf zo in de weg door de brakheid![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar het klinkt drukquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Neeeeeh, werken op zaterdag.
Agenda zit erg vol (ik vul 'em niet in) en ik ben bang dat de dag dat deCL finale ook gewoon is ingeplanned voor een hypnose naar een van de vorige eeuwen.
Begrijpelijk, maar een date kan ik er nog net tussendoor piepen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar het klinkt druk
Helemaal geen tijd voor dates dus?
Leg eens uit dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar een date kan ik er nog net tussendoor piepen.
Jaha, vorige keer heb je me ook al afgewezen ja, dat hoeft niet elke keerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef APK het volgende:
Met een kerel dus, hè.
Vrouwen hoeven niet te reageren.
Je hebt een linkje naar de nieuw topics lijst en daar zat deze tussen. Toen ik zag dat er iemand jarig was kon ik het niet laten om die persoon even te feliciteren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he!
Hoe kom jij in de ESF dan eigenlijk!
Greys, kijk!quote:
Schattig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt een linkje naar de nieuw topics lijst en daar zat deze tussen. Toen ik zag dat er iemand jarig was kon ik het niet laten om die persoon even te feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |