Bij mij oranjebruin.quote:Op zondag 25 april 2010 03:29 schreef DeZwabber het volgende:
ff checken, dit is oranje toch?![]()
[ afbeelding ]
smaken verschillen want ik vind dit dus wel oranje!quote:Op zondag 25 april 2010 03:29 schreef DeZwabber het volgende:
ff checken, dit is oranje toch?![]()
[ afbeelding ]
wat voor monitoren hebben jullie?quote:Op zondag 25 april 2010 03:36 schreef Skeletor het volgende:
[..]
smaken verschillen want ik vind dit dus wel oranje!
Dan wacht ik wel even tot morgen.quote:Op zondag 25 april 2010 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
kwalitatief minder, zal em morgen beter doen![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Een eendje met een Boa:quote:Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook heel graag een oranje variant van m'n eendje willen, zijn er meerdere mogelijkheden?Of alleen een mogelijkheid van vlag met stok in het water ofzo
quote:
Ja deze maat is wel de goeiequote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef Anne het volgende:
Dat is eigenlijk de originele maat van het plaatje van je UI.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bjoro jij niet laten pimpen in iets oranje'squote:Op zondag 25 april 2010 03:36 schreef Bjoro het volgende:
Ja, haha ...... Zat daar net aan te denken.
Ga ff kijken of er een NOG leuker idee boven komt borrellen
Tnxquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Mag die van mij vlaggetjes op de wangen en ipv de paarse lijntjes (donker)oranje lijnen?
Zoiets?quote:Op zondag 25 april 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook een WK koekje.
Kan iemand daar eens naar kijken? Misschien een vlaggetje zijn zijn hand ofzo?
Leef je uit.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan iemand het haar van Nelson oranje maken? Hij is fan.
Hmm, ik zou er een paar frames tussenuit kunnen halen, maar dat is het dan ook wel...quote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
eehm muck, hoe krijg ik m kleiner?
Een vlaggetje op zijn wang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |