Zijn ze niet met die manden aan het sjouwen geweest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Huis vol met ge-photoshop-te rieten manden met planten...
Onder de trap:
[ afbeelding ]
Of toch niet onder de trap maar op de hoek van de woonkamer en keuken:
[ afbeelding ]
En in de keuken:
[ afbeelding ]
Zie ook in de serre, in de logeerkamer en vergeet het onmogelijke potje in de vensterbank in de badkamer niet!
Zoiets ja. Ik weet niet, maar het lijken ook wel andere planten en het lijkt niet echt geshopt...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef freako het volgende:
[..]
Zijn ze niet met die manden aan het sjouwen geweest?
Nee, natuurlijk niet. Dat doen we tegenwoordig met Photoshop. Stel je voor, zeg, sjouwen... Shoppen is toch veel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:57 schreef freako het volgende:
[..]
Zijn ze niet met die manden aan het sjouwen geweest?
...en is die trap nou zwart of wit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Huis vol met ge-photoshop-te rieten manden met planten...
Onder de trap:
[ afbeelding ]
Of toch niet onder de trap maar op de hoek van de woonkamer en keuken:
[ afbeelding ]
En in de keuken:
[ afbeelding ]
Zie ook in de serre, in de logeerkamer en vergeet het onmogelijke potje in de vensterbank in de badkamer niet!
Idd.quote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel apart
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef -Johannus- het volgende:
Oh ja, opa en oma blijven achter...
[ link | afbeelding ]
Kinderen zijn aan het experimenteren geweest: 'wat zou er gebeuren als je vanaf de glijbaan rechtstreeks op de trampoline landt'quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef loecje het volgende:
zelfde huis:[ afbeelding ]
ook lekker veilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Maakt het uit joh,vallen ze een keer al hun tanden uit hun bek, daar leren ze van en het maakt ze harder voor deze boze wereldquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef loecje het volgende:
zelfde huis:[ afbeelding ]
ook lekker veilig
Dat is toch niet dat wat je denkt dat het is he? Toch? *rilling*quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef -Johannus- het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef -Johannus- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kruiskamp/Liendert is echt erger ik weet het, maar Randenbroek is toch ook niet mijn wijk van keuze in Amersfoort.quote:Op maandag 26 april 2010 21:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij kent Amersfoort niet zo goed, denk ik?
Edit: mijn fout. Dit gaat over een ander appartement.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kruiskamp/Liendert is echt erger ik weet het, maar Randenbroek is toch ook niet mijn wijk van keuze in Amersfoort.
Mijn oma heeft jaren op de Mozartweg gewoond, dus ik weet waar het ligt (export Leusdenaar hier)
15 karakteristieke woningen in Heerlen
Het lijkt eerder alsof ze mensen gestalkt hebben
WTF???quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Is het een ballet-studio? Is het een badkamer? Geen idee, maar ik vind het opmerkelijk!![]()
geweldige oude details in dit huis!
Slagerij, moest ik ook meteen aan denken... Onderdeel van oud pakhuis ofzo? Of een badhuis...?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
WTF???S
Sjieke slagerij ofzo?
Auw, je kop knalt tegen de schuine plafond als je wilt gaan pissen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een huis van 1,5 miljoen en toch een lekker frisse pisbak in de badkamer:
[ afbeelding ]
http://funda.nl/10174857
Wat een verschrikkingquote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel apart
Hahahahahaha een dansstudio van de vrijmetselarijquote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
WTF???Sjieke slagerij of een dansstudio van de vrijmetselarij ofzo??
Of als je het bidet gebruikt...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
-knip-
En je moet het echt fijn vinden om steeds naar jezelf te moeten kijken als je uit de douchecabine komt...
[ afbeelding ]
-knip-
Wat is die makelaar dun zeg, met die spillepootjes. Net een harkpoppetje!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
En je moet het echt fijn vinden om steeds naar jezelf te moeten kijken als je uit de douchecabine komt...
de vorm van de tunnel is ook niet helemaal netjes gelukt.. en inderdaad zoals gezegd het lijkt wel een rolluik daarin, maar het zullen waarschijnlijk erg blinkende schrootjes zijn ofzo..quote:
dat hadde huizen van 100jaar gelden wel vaker...quote:
Dat is echt mijn droomhuisquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
Ik zou 's avonds niet met een gerust hart op die bank zitten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig naar de rest? Kijk dan hier
Jemig die badkamer!quote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Eindelijk is de familie Flodder vertrokken
[ afbeelding ]
Ma Flodder heeft de gordijntjes maar laten hangen.
[ afbeelding ]
Johnnie Was Here
[ afbeelding ]
Hier sliep Kees.
Leuk pandje voor ca 1,2 miljoen
quote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Eindelijk is de familie Flodder vertrokken
[ afbeelding ]
Ma Flodder heeft de gordijntjes maar laten hangen.
[ afbeelding ]
Johnnie Was Here
[ afbeelding ]
Hier sliep Kees.
Leuk pandje voor ca 1,2 miljoen
Heb je gelezen wat er geschreven werd over asbest en zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Selyn het volgende:
[..]
Dat is echt een leuke opknapperje hoeft niet veel te doen, maar een beetje verf zou al een hele verbetering zijn.
Jammer dat 't zo duur is.
dat is bij elk oud huis zo. en zolang je er niet in gaat zagen enzo is er niks aan het handjequote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er geschreven werd over asbest en zo?
Standaard allochtoneninterieur hoor, ik zie er niet veel bijzonders aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
wansmaak in Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vaak zijn die 'mooie meubels' een laagje fineer over materiaal wat je niet eens bij de Ikea kan kopen
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Is het een ballet-studio? Is het een badkamer? Geen idee, maar ik vind het opmerkelijk!![]()
geweldige oude details in dit huis!
Tja als je zo te zien aan de rest van de meubels antiek/kringloop winkeltjes afloopt mag je blij zijn dat je twee bedden vind die bijna op elkaar lijkenquote:
Wij hebben net een huis gekocht waarbij ze een soort houten afdakje hebben (op kniehoogtequote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is bij elk oud huis zo. en zolang je er niet in gaat zagen enzo is er niks aan het handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |