abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 mei 2010 @ 19:56:48 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81100506
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je 3 boterhammen neemt tijdens lunch, dan heb je nog 1 over voor tussendoor.
En natuurlijk een cup a soup kip
Ik ga mijn lunch niet beperken, dat heeft geen zin. En ik krijg altijd honger van bouillon... Neuh, ik hou het lekker bij mijn liga
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_81108350
Zow.. een dag goed uitbrakken (lees maag legen) ben ik zowaar onder de 80 kilo gekomen
Geen idee of het er deze week weer bij aan komt te zitten. Maar ik heb de 7 in ieder geval gezien op de weegschaal.. dus ik hoop, hoop hoop dat het blijft
pi_81109357
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
Zow.. een dag goed uitbrakken (lees maag legen) ben ik zowaar onder de 80 kilo gekomen
Geen idee of het er deze week weer bij aan komt te zitten. Maar ik heb de 7 in ieder geval gezien op de weegschaal.. dus ik hoop, hoop hoop dat het blijft
Ehm is niet echt aan te bevelen als dieet methode ik neem aan dat het feestgedruis voor de heeft gezorgd

Happy hangover
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_81109437
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ehm is niet echt aan te bevelen als dieet methode ik neem aan dat het feestgedruis voor de heeft gezorgd

Happy hangover
Haha ja, dit was door een leuk feestje gister Dus geen zorgen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:38:08 #155
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81133083
* Ender_W kijkt na lange tijd ook weer eens stiekem om de hoek.

Veel nieuwe gezichten. Of is mijn geheugen slechter geworden?
Hier nog steeds veel sporten, gezond eten en steeds lekkerder in het vel.

En morgen een poging doen om de toertoch van de Giro in Utrecht te voltooien....dat is genoeg sport voor de ochtend en de middag denk ik
Live life to the Ender :D
pi_81136118
Een weekje vakantie achter de rug, niet echt op mijn eten gelet maar ook niets raars gegeten (behalve de laatste dag, die was wel echt slecht)
Vanaf morgen even een plannetje maken hoe ik het strakste in mijn buikdansoutfit begin juni kom te zitten
Denk dat ik maar veel ga hardlopen, daar reageert mijn lichaam het snelste op
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 mei 2010 @ 17:08:34 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81140755
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W kijkt na lange tijd ook weer eens stiekem om de hoek.

Veel nieuwe gezichten. Of is mijn geheugen slechter geworden?
Hier nog steeds veel sporten, gezond eten en steeds lekkerder in het vel.

En morgen een poging doen om de toertoch van de Giro in Utrecht te voltooien....dat is genoeg sport voor de ochtend en de middag denk ik
Nieuwe, maar ook hele oude gezichten
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Een weekje vakantie achter de rug, niet echt op mijn eten gelet maar ook niets raars gegeten (behalve de laatste dag, die was wel echt slecht)
Vanaf morgen even een plannetje maken hoe ik het strakste in mijn buikdansoutfit begin juni kom te zitten
Denk dat ik maar veel ga hardlopen, daar reageert mijn lichaam het snelste op
Even een weekje ertussenuit is altijd wel lekker! Waar ben je geweest? En waarom moet je in juni strak in het pak zitten?

Ik ben vandaag vrij actief geweest op kantoor, veel gelopen... En mijn lijstje ziet er weer ongeveer hetzelfde uit als gisteren, alleen weet ik nog geen diner vandaag
pi_81142171
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]
[..]

Even een weekje ertussenuit is altijd wel lekker! Waar ben je geweest? En waarom moet je in juni strak in het pak zitten?
Zeeland dus lekker veel langs de zee gewandeld
En in juni is er een grote buikdansshow waar ik aan mee doe en die outfit is nogal bloot dus zou mooi zijn als alles een beetje strak eruit ziet
pi_81148314
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeeland dus lekker veel langs de zee gewandeld
En in juni is er een grote buikdansshow waar ik aan mee doe en die outfit is nogal bloot dus zou mooi zijn als alles een beetje strak eruit ziet
Lekker is dat he uitwaaien frisse lucht

Ik val ook altijd als een blok in slaap na een wandeling op het strand

Heerlijk is dat

* Pics van je buikdans uitvoering
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_81148470
Volgens mij ben ik nog steeds moe van die zeelucht val bijna in slaap op de bank
En Pics....zullen er vast wel komen maar dat duurt nog even
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 mei 2010 @ 20:56:44 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81151995
Zeeland, wij gaan maandag
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:57:23 #162
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81152027
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nieuwe, maar ook hele oude gezichten
[..]
maar je ziet er nog hartstikke jong uit hoor .

Het gaat overigens wel lekker. Ik heb dat boek van dr Frank ook gekocht. Wat een miskoop. Dat ding ligt nu onder in de kast te verstoffen. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor. En geen mogelijkheid om in de pauze iets te gaan koken op kantoor.

Maar ben wel weer druk aan het sporten. Fietsen en de sportschool. Leuke combi wel. En tegenwoordig iets proberen met voedingssupplementen.. En dat werkt echt goed. Nu een maand bezig en meerdere centimeters per lichaamsdeel kwijt . En zo min mogelijk wegen 1x in de 6 weken in de sportschool. Al was ik de vorige keer maar 1 kg kwijt. Echter wel 2 of 3 % lichaamsvet, wat dan weer een equivalent van 6 kg was. Dat was ook wel een lekker idee. En het begint te tonen, dus vriendinnetje ook nog blijer met mij

Hoe gaat het over het algemeen met de "oldbies" hier. Die ik nog kan herinneren .'(Niet dat ik een oldbie ben, maar toch)
pi_81157137
Heb 2 jurken online besteld die volgens mij perfect bij mijn (vollere) figuur passen:

&

Ik hoop dat er eentje tegenvalt want heb het geld niet voor alle twee de jurken
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:32:33 #164
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81157848
mooi!! Een beetje jaren 60 en 70 met ene knipoog of niet? Maar ziet er goed uit
pi_81158130
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ender_W het volgende:
mooi!! Een beetje jaren 60 en 70 met ene knipoog of niet? Maar ziet er goed uit
Yep
De jaren dat het anorexia figuur nog niet de mode was
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:21 #166
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81159406
Ziet er goed uit Komen er dan ook "pas"foto's? Zodat wij hier kunnen beslissen welke het beste staat?
pi_81159703
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef Ender_W het volgende:
Ziet er goed uit Komen er dan ook "pas"foto's? Zodat wij hier kunnen beslissen welke het beste staat?
Maybe
pi_81168575

Net m'n taille gemeten en ik zit onder de 100

Het is echt minimaal 7 jaar geleden dat m'n taille onder de 100 zat

Er moet nog wel iets van 5 cm af maar wat ben ik blij met deze magische stand
pi_81169607
Feli nimby!
pi_81169899
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:03 schreef Laydina het volgende:
Feli nimby!
Thanks!

pi_81170284
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 07:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Net m'n taille gemeten en ik zit onder de 100

Het is echt minimaal 7 jaar geleden dat m'n taille onder de 100 zat

Er moet nog wel iets van 5 cm af maar wat ben ik blij met deze magische stand
Nice gefeliciteerd!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:02:22 #172
300039 Figueras
Tralala lala lalaa
pi_81177780
NIMBY: Gefeliciteerd!

Sarabi: Jaaa, pasfoto's! Prachtige jurken, ik ben heel erg benieuwd hoe die bij een wat voller figuur staan
When all are one and one is all!
pi_81178120
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef Figueras het volgende:
NIMBY: Gefeliciteerd!

Sarabi: Jaaa, pasfoto's! Prachtige jurken, ik ben heel erg benieuwd hoe die bij een wat voller figuur staan
Ik ben ook benieuwd, ze hadden de 1e jurk nog maar in 1 maat en ben bang dat die net te klein is maar we zullen zien.

Vandaag ook weer hardgelopen
pi_81178836
Thanks

Ik heb om een stok achter de deur te hebben twee van mijn ceinturen ingekort

Nu moet ik wel op gewicht blijven of afvallen

* En ik heb nog 1 bermuda gekocht om het te vieren
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:44:16 #175
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81182950
pff terug van een rondje fietsen, wat is dat leuk om in een grote groep te doen. Ik vond het al leuk, maar het wordt steeds leuker .

Nimby, gefeli, ik wou dat ik al zo ver was, maar dan moet ik nog even wachten. Want het zal niet in het tempo dat het nu gaat doorgaan, maar ik blijf positief . En Sarabi, op voorhand, van de beroepszeikers niets aantrekken en alleen luisteren naar de positieve mensen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')