Ik ga mijn lunch niet beperken, dat heeft geen zin. En ik krijg altijd honger van bouillon... Neuh, ik hou het lekker bij mijn ligaquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je 3 boterhammen neemt tijdens lunch, dan heb je nog 1 over voor tussendoor.
En natuurlijk een cup a soup kip
Ehmquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
Zow.. een dag goed uitbrakken (lees maag legen) ben ik zowaar onder de 80 kilo gekomen![]()
Geen idee of het er deze week weer bij aan komt te zitten. Maar ik heb de 7 in ieder geval gezien op de weegschaal.. dus ik hoop, hoop hoop dat het blijft
Haha ja, dit was door een leuk feestje gisterquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ehmis niet echt aan te bevelen als dieet methode ik neem aan dat het feestgedruis voor de
heeft gezorgd
![]()
Happy hangover![]()
Nieuwe, maar ook hele oude gezichtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W kijkt na lange tijd ook weer eens stiekem om de hoek.
Veel nieuwe gezichten. Of is mijn geheugen slechter geworden?
Hier nog steeds veel sporten, gezond eten en steeds lekkerder in het vel.
En morgen een poging doen om de toertoch van de Giro in Utrecht te voltooien....dat is genoeg sport voor de ochtend en de middag denk ik
Even een weekje ertussenuit is altijd wel lekker! Waar ben je geweest? En waarom moet je in juni strak in het pak zitten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Een weekje vakantie achter de rug, niet echt op mijn eten gelet maar ook niets raars gegeten (behalve de laatste dag, die was wel echt slecht)
Vanaf morgen even een plannetje maken hoe ik het strakste in mijn buikdansoutfit begin juni kom te zitten
Denk dat ik maar veel ga hardlopen, daar reageert mijn lichaam het snelste op
Zeelandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Even een weekje ertussenuit is altijd wel lekker! Waar ben je geweest? En waarom moet je in juni strak in het pak zitten?
Lekker is dat he uitwaaien frisse luchtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeelanddus lekker veel langs de zee gewandeld
En in juni is er een grote buikdansshow waar ik aan mee doe en die outfit is nogal bloot dus zou mooi zijn als alles een beetje strak eruit ziet
maar je ziet er nog hartstikke jong uit hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nieuwe, maar ook hele oude gezichten
[..]
Yepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ender_W het volgende:
mooi!! Een beetje jaren 60 en 70 met ene knipoog of niet? Maar ziet er goed uit
Maybequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef Ender_W het volgende:
Ziet er goed uitKomen er dan ook "pas"foto's? Zodat wij hier kunnen beslissen welke het beste staat?
Nicequote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Net m'n taille gemeten en ik zit onder de 100![]()
![]()
Het is echt minimaal 7 jaar geleden dat m'n taille onder de 100 zat![]()
Er moet nog wel iets van 5 cm af maar wat ben ik blij met deze magische stand
Ik ben ook benieuwd, ze hadden de 1e jurk nog maar in 1 maat en ben bang dat die net te klein is maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef Figueras het volgende:
NIMBY: Gefeliciteerd!![]()
Sarabi: Jaaa, pasfoto's! Prachtige jurken, ik ben heel erg benieuwd hoe die bij een wat voller figuur staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |