trusten dan maar flashquote:
Nou ja, ik ben het ergste alweer kwijt, geloof ik. Volgens huisarts was het combinatie met allergie, dus heb ik een neusspray gekregen die blijkbaar wonderbaarlijk goed werkt. Krijg ook weer wat meer lucht nu.quote:
Aww dankje MPGquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat die theeleut zegt.
Tevens eenvoor de dames
.
Ja das dan lastig he, ik met mijn luchtwegproblemen, is dat dan waarom ik je al tijden niet meer zie???quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik neem natuurlijk geen risico met de dames hier he, al is de kans dat ik nog besmettelijk ben erg klein.
Nee, ik ben sowieso wat minder online in het algemeen. Vooral veel bezig met schrijven de laatste weken. Ik schrijf een boek (of in ieder geval een lang verhaal dat een boek zou moeten wordenquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja das dan lastig he, ik met mijn luchtwegproblemen, is dat dan waarom ik je al tijden niet meer zie???
na me dutje gaat het weer beter met me rugquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww dankje MPG
Hoi GF!!![]()
![]()
Long time no see!! hoe is het?
zo, wat schiet jij ineens in de verdediging. Ik was alleen ff bang dat je me vergeten wasquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso wat minder online in het algemeen. Vooral veel bezig met schrijven de laatste weken. Ik schrijf een boek (of in ieder geval een lang verhaal dat een boek zou moeten worden) en ben de laatste tijd erg opgeschoten daarmee
.
Gelukkig maar! Dus momenteel geen op een oude fiets moet je het leren lessen?quote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na me dutje gaat het weer beter met me rug
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zo, wat schiet jij ineens in de verdediging. Ik was alleen ff bang dat je me vergeten was
Tweetyquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww dankje MPG
Hoi GF!!![]()
![]()
Long time no see!! hoe is het?
whehehequote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dus momenteel geen op een oude fiets moet je het leren lessen?
Jahoor, alleen een beetje last van RSI, maar daar valt best mee te leven.quote:
quote:
quote:
vervelend hé? dat ik dat nou nog steeds niet vergeten ben!quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
die sla ik idd even over
Rode curry met kip en lychees. Weet je het zeker, is vrij pittig.quote:
Leuk, GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn collega heeft zojuist een dochtertje gekregen
quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een aparte combinatie, het klinkt goed! stuur me maar een bakkie vol!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rode curry met kip en lychees. Weet je het zeker, is vrij pittig.
Maar er is genoeg
quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
vervelend hé? dat ik dat nou nog steeds niet vergeten ben!
Maar wel lekkerquote:
daarom hebben wij dus geen koffie- of lunchpauzequote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..].
Gefeliciteerd met het nieuwe onderwerp in de koffie- en lunchpauze: kinderen.
Oeh, zorg dan maar dat je op tijd rust neemt enzo, voordat het erger wordtquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor, alleen een beetje last van RSI, maar daar valt best mee te leven.
OMG, en hoe weet jij dat nou weer? Stiekem met DM over mij aan het praten geweest?quote:
Nou zowat, vorige week maandag was ze nog op kantoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..].
Gefeliciteerd met het nieuwe onderwerp in de koffie- en lunchpauze: kinderen.
Recht uit het kookboekquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie, het klinkt goed! stuur me maar een bakkie vol!
Ook daarbuiten komt het onderwerp veelvuldig naar voren!quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom hebben wij dus geen koffie- of lunchpauze
Yep, ik zit ook tussendoor met mn handen te wapperen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, zorg dan maar dat je op tijd rust neemt enzo, voordat het erger wordt.
Heb je ook al zo'n powerball? Dat schijnt te helpen om wat andere bewegingen te maken dan je gewend bent. Wij hadden er een op kantoor, en dan deden we een wedstrijd wie hem de meeste rondjes kon laten draaienquote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Yep, ik zit ook tussendoor met mn handen te wapperen.
Het is alleen op school wel lastig, want tijdens een hoorcollege kun je helaas niet om de zoveel tijd stoppen met aantekeningen maken.
Ik lust geen bier, maar bedankt voor het aanbod! Ik drink er wel een glaasje water bij.quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recht uit het kookboek
Thais biertje erbij ook?
Dat heb ik ooit eens geprobeerd, maar ik krijg die beweging niet voor elkaarquote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n powerball? Dat schijnt te helpen om wat andere bewegingen te maken dan je gewend bent. Wij hadden er een op kantoor, en dan deden we een wedstrijd wie hem de meeste rondjes kon laten draaien.
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
OMG, en hoe weet jij dat nou weer? Stiekem met DM over mij aan het praten geweest?
Telaat, betrapt!quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken alles... en dat zou jij ook moeten doen!
quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
Maar ehm MPG, waar hebben jullie het precies over gehad dan?
Ik ontken nog steedsquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
Hey,quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey,
Heeft DM ook al met jou lopen praten? Jakkes, ik wil best populair worden op FOK, maar niet op die manier,,,,,,,
Want jij hebt een paar andere?quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds.
MPG heeft gewoon de geheime gevonden die niet van mij is.
Ehm... Ja.... ehm....quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
jij dacht van, ik speel het safe, dan valt het niet zo op wat ik gedaan heb en kom ik overal maar mee weg?quote:
quote:
Ik ontken die tactiek ook... er was namelijk geen tactiek!quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
jij dacht van, ik speel het safe, dan valt het niet zo op wat ik gedaan heb en kom ik overal maar mee weg?
Slimme tactiek, maar gaat vandaag niet werken,
* MPG gaat er met --Tweety-- vandoor en geeft DM het nakijkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja hij laat je vallen als een baksteen, doe er wat aan!
Oh ok, nou het is je vergeven hoor. Zolang he het maar nie weer doet!quote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken die tactiek ook... er was namelijk geen tactiek!
HBO, werktuigbouwkunde. Delft.quote:Op maandag 26 april 2010 21:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O watvoor school doe je dan?
Ik zit op het HBO doe facility management, ik heb vorige week de kickoff van het nieuwe blok gehad. Ik moet nu een opdracht doen voor verandermanagement. Het is een moeilijke opdracht, maar wel een leuke.
Maar verder is hier alles goed hoor!
Beloofdquote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oh ok, nou het is je vergeven hoor. Zolang he het maar nie weer doet!
Oeh, das natuurlijk ook een interessante optie! Hmm Me likes!!!quote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat er met --Tweety-- vandoor en geeft DM het nakijken.
Ok, das iets heel anders dan mij, maar heb al van anderen gehoord dat het een leuke opleiding is.quote:
Het is ook een leuke opleiding. Ik snap ook niet dat ik er al 4 jaar over doe (over de eerste anderhalf jaar dus)quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok, das iets heel anders dan mij, maar heb al van anderen gehoord dat het een leuke opleiding is.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er hier nog creatieve geesten?
Leuk topic in TTK: De kersen uit het molenraam vissen.
tot morgen tweetyquote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
Maar ehm, de pret is voor vandaag ff voorbij,
ik moet morgen om 0600 mn bed uit, dus vind het nu tijd om te gaan slapen!
Tot morgen iedereen!
muckquote:
Slaap lekker Tweetyquote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
Tot morgen iedereen!
Ik moet er ook om 6 uur uit, dus ik kom ook zo!quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
Tot morgen iedereen!
Sym, Mart:quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er hier nog creatieve geesten?
Leuk topic in TTK: De kersen uit het molenraam vissen.
De volgende is echt voor een KSC'userquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Sym, Mart:
http://forum.fok.nl/topic/1393647/4/50#80747679
http://frontpage.fok.nl/
slaap ze DMquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet er ook om 6 uur uit, dus ik kom ook zo!
dan moet je nou hier buiten komen zittenquote:
Is dat weer een nieuw kinky spelletje dat ik niet ken?quote:Op maandag 26 april 2010 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je nou hier buiten komen zitten![]()
we zitten hier te genieten van de uilen die op mekaar aan het roepen zijn
Die hoorde ik van de week nog in de autoquote:
huhquote:Op maandag 26 april 2010 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw kinky spelletje dat ik niet ken?
hoiquote:
Slaap lekker Muckiequote:
oei bijna vergetenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 goldfinger1963
02. 026 --Tweety--
03. 023 DaMart
04. 017 MPG
05. 015 Symphonic
06. 012 cablegunmaster
07. 012 Dr_Flash
08. 011 marcb1974
09. 007 Darkwolf
10. 007 friemelaar
11. 006 Muck
12. 006 -Maggie-
13. 006 wel.o.k
14. 005 KomtTijd...
15. 005 Bengeltje
16. 003 Giertje
17. 003 skitzin
18. 002 OA
19. 001 kunnenn
20. 001 Dee.
quote:Top 100 van maandag 26 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 119 Giertje
24. 106 goldfinger1963
35. 095 Symphonic
80. 060 cablegunmaster
Trustequote:Op dinsdag 27 april 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Kut, het is al kwart voor een.
Welterusten
Trustenquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten
ik zeg niksquote:
slaap ze Symquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |