ik ook nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
vervelend hé? dat ik dat nou nog steeds niet vergeten ben!
Maar wel lekkerquote:
daarom hebben wij dus geen koffie- of lunchpauzequote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..].
Gefeliciteerd met het nieuwe onderwerp in de koffie- en lunchpauze: kinderen.
Oeh, zorg dan maar dat je op tijd rust neemt enzo, voordat het erger wordtquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor, alleen een beetje last van RSI, maar daar valt best mee te leven.
OMG, en hoe weet jij dat nou weer? Stiekem met DM over mij aan het praten geweest?quote:
Nou zowat, vorige week maandag was ze nog op kantoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..].
Gefeliciteerd met het nieuwe onderwerp in de koffie- en lunchpauze: kinderen.
Recht uit het kookboekquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie, het klinkt goed! stuur me maar een bakkie vol!
Ook daarbuiten komt het onderwerp veelvuldig naar voren!quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom hebben wij dus geen koffie- of lunchpauze
Yep, ik zit ook tussendoor met mn handen te wapperen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, zorg dan maar dat je op tijd rust neemt enzo, voordat het erger wordt.
Heb je ook al zo'n powerball? Dat schijnt te helpen om wat andere bewegingen te maken dan je gewend bent. Wij hadden er een op kantoor, en dan deden we een wedstrijd wie hem de meeste rondjes kon laten draaienquote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Yep, ik zit ook tussendoor met mn handen te wapperen.
Het is alleen op school wel lastig, want tijdens een hoorcollege kun je helaas niet om de zoveel tijd stoppen met aantekeningen maken.
Ik lust geen bier, maar bedankt voor het aanbod! Ik drink er wel een glaasje water bij.quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recht uit het kookboek
Thais biertje erbij ook?
Dat heb ik ooit eens geprobeerd, maar ik krijg die beweging niet voor elkaarquote:Op maandag 26 april 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n powerball? Dat schijnt te helpen om wat andere bewegingen te maken dan je gewend bent. Wij hadden er een op kantoor, en dan deden we een wedstrijd wie hem de meeste rondjes kon laten draaien.
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
OMG, en hoe weet jij dat nou weer? Stiekem met DM over mij aan het praten geweest?
Telaat, betrapt!quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken alles... en dat zou jij ook moeten doen!
quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
Maar ehm MPG, waar hebben jullie het precies over gehad dan?
Ik ontken nog steedsquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
Hey,quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey,
Heeft DM ook al met jou lopen praten? Jakkes, ik wil best populair worden op FOK, maar niet op die manier,,,,,,,
Want jij hebt een paar andere?quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds.
MPG heeft gewoon de geheime gevonden die niet van mij is.
Ehm... Ja.... ehm....quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Telaat, betrapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |