trusten dan maar flashquote:
Nou ja, ik ben het ergste alweer kwijt, geloof ik. Volgens huisarts was het combinatie met allergie, dus heb ik een neusspray gekregen die blijkbaar wonderbaarlijk goed werkt. Krijg ook weer wat meer lucht nu.quote:
Aww dankje MPGquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat die theeleut zegt.
Tevens eenvoor de dames
.
Ja das dan lastig he, ik met mijn luchtwegproblemen, is dat dan waarom ik je al tijden niet meer zie???quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik neem natuurlijk geen risico met de dames hier he, al is de kans dat ik nog besmettelijk ben erg klein.
Nee, ik ben sowieso wat minder online in het algemeen. Vooral veel bezig met schrijven de laatste weken. Ik schrijf een boek (of in ieder geval een lang verhaal dat een boek zou moeten wordenquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja das dan lastig he, ik met mijn luchtwegproblemen, is dat dan waarom ik je al tijden niet meer zie???
na me dutje gaat het weer beter met me rugquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww dankje MPG
Hoi GF!!![]()
![]()
Long time no see!! hoe is het?
zo, wat schiet jij ineens in de verdediging. Ik was alleen ff bang dat je me vergeten wasquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso wat minder online in het algemeen. Vooral veel bezig met schrijven de laatste weken. Ik schrijf een boek (of in ieder geval een lang verhaal dat een boek zou moeten worden) en ben de laatste tijd erg opgeschoten daarmee
.
Gelukkig maar! Dus momenteel geen op een oude fiets moet je het leren lessen?quote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na me dutje gaat het weer beter met me rug
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zo, wat schiet jij ineens in de verdediging. Ik was alleen ff bang dat je me vergeten was
Tweetyquote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww dankje MPG
Hoi GF!!![]()
![]()
Long time no see!! hoe is het?
whehehequote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dus momenteel geen op een oude fiets moet je het leren lessen?
Jahoor, alleen een beetje last van RSI, maar daar valt best mee te leven.quote:
quote:
quote:
vervelend hé? dat ik dat nou nog steeds niet vergeten ben!quote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
die sla ik idd even over
Rode curry met kip en lychees. Weet je het zeker, is vrij pittig.quote:
Leuk, GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn collega heeft zojuist een dochtertje gekregen
quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een aparte combinatie, het klinkt goed! stuur me maar een bakkie vol!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rode curry met kip en lychees. Weet je het zeker, is vrij pittig.
Maar er is genoeg
quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OEOEOEOEOEOEOOEEOEH![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |