Een instap bagagesleper vindt je bij bijv. Stevens Gran Turismo. Staat bijv. bij Presto voor 1299,-quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat kost een ' instap' randoneursfiets eigenlijk?
mooie trip dus Oksel.. ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben er! 450km in 4 dagen. En het veel toch wel tegen! Dit vooral door een 10kg rugzak, de kou en regen, en het klimmen de laatste 2 dagen (1500 tot 2500 meter de laatste 2 dagen, gok ik). Maar het was een supervette tocht. 3 nachten in een hooiberg geslapen (echt!), elke dag 100km gefietst in een rustig tempo, prachtige omgeving..
Het zoeken van de route koste veel tijd, paar keer flink verkeerd gefietst. Ik had het klimmen onderschat, dus moest het doen met een normale dubbel groep. Oftewel, omhoog raggen totdat de benen niet meer konden, dan ff wachten op fietsmaatje (die was op mountainbike, dus genoeg lichte versnellingen), en dan weer stukje omhoog stoempen.
Ook nog flink wat veldrijden gedaan, met mijn normale racefiets en normale banden.. gewoon, omdat het korter was, en het leuk was. Ongeveer 10 - 15 km in het bos gedaan, op echt slechte paden.. met flink klimmen. En geen 1 keer lek gereden! misschien kwam dat ook omdat mijn banden echt zacht waren. Normaal houden ze hun spanning goed vast, dit keer dus niet. Geen idee waarom. En nergens fietsenmakers in Duitsland.
Fietsmaatje is spinninginstructeur en gymleraar, dus flink fit.. maar kon me toch niet bijhouden. Zelfs in het bos fietste ik hem tijdens een klim hard voorbij op mn dunne bandjes. Toch groot verschil, blijkbaar, spinnen of echt fietsen.
Wat welke beetje balen is, er zit speling op mijn crank of crankhoofd. Alleen bij het klimmen hoor ik een tikkend geluid, nadat er iets los was gekomen met een kreun. Volgens mij is dat nieuwigheid.. verf in het crankhoofd wat verslijt, daardoor ontstaat speling.. moet gewoon ff gefixed worden. Maar doe het liever in NL, want ken nu een goed en goedkoop mannetje wat dat doet (dankzij brad!). Hoe snel moet dat gerepareerd worden? Levert dat schade op als je ermee door fietst`?
Goed, fotos volgen!
Lijkt me nog niet zo logisch Oksel...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef Oksel het volgende:
Op het moment dat ze een frame spuiten, komt er ook verf in het crankhoofd.. na een tijdje verslijt dat, en komt er speling tussen de crank en het crankhoofd. Tenminste, zo heb ik dat ooit begrepen.. nieuwigheid ofzo.
Ga proberen om de fotos van de telefoon te krijgen..
heb gekozen voor lang, probleem is alleen dat ik geen arm- en beensutkken hebquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lang. Je kan arm of beenstukken makkelijker onderweg uit, dan aan trekken
Nog 2 weekjes en ik ga er ook naar toe met mijn trainingsmaatjes!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:25 schreef Wombcat het volgende:
Lekker gefietst vandaag 155 km.
Nog een weekje dan zit ik in Frankrijk
Je zal nu maar in Blanes zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik de afgelopen week 4 keer geloof ik, morgen weer Tenzij het kut weer is....
Mijn ervaring is gewoon dat dit te verbeteren is door het veel te doen. Het blijft natuurlijk ook een kwestie van durven, naast techniek. Maar je kan de techniek wel goed beheersen, als je vervolgens niet met die snelheid een bocht aan durft te snijden kom je er nog niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Tommeke het volgende:
Met een paar gasten gister 'n intervaltraining gedaan, lekker pittig! 't Tempo kan ik makkelijk aan, maar waar ik achterkwam is dat m'n bochtentechniek echt waardeloos is. Steeds verlies ik minimaal 2 meter op m'n voorganger. Iemand een idee hoe je dat verbetert?
Er rijden 4200 man mee. 26 motorrijders van het verkeersbegeleiders team, 2 busjes met een stuk of 12 agenten, nog een paar motormuizen van de politie. Rode kruis rijdt mee. De wegen worden afgezet, we mogen over de hele weg rijden, volledige breedte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:50 schreef Ender_W het volgende:
Weet iemand trouwens hoe hard er gekoerst wordt aanstaande zaterdag in Utrecht (bij de 130 km)? Ik had begrepen dat het hele stuk op een bepaalde snelheid afgelegd ging worden. Klopt dit? Zo ja, is er iemand die dat dan weet?
Durven is voor mij 't probleem niet, meer doen denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn ervaring is gewoon dat dit te verbeteren is door het veel te doen. Het blijft natuurlijk ook een kwestie van durven, naast techniek. Maar je kan de techniek wel goed beheersen, als je vervolgens niet met die snelheid een bocht aan durft te snijden kom je er nog niet.
Thnx! Hoe zit 't trouwens met die shirts? Wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Tommeke
http://www.classicoboretti.nl/nieuws en dan de roze link ' startnummers' opent een excel met alle namen en nummers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |