Volgens mij liep Marga langs op de eerste foto, aan Dirk te zienquote:
Je was me voorquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef JJH het volgende:
Uit welk land kwam dat blauwe pakje ook alweer?![]()
Het is dat je er zelf over begint, ik had het geeneens gezien.quote:Op maandag 26 april 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Die ene die Erik gesoept heeft is prima, die andere waar ik die scheve bek trek mag wel weg he?
Pretty please? De bovenste van de vorige pagina dus ook, de bovenste van die twee
quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef JJH het volgende:
Uit welk land kwam dat blauwe pakje ook alweer?![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Dirkh ging ook nog op de foto met Shakira:
[ afbeelding ]
En met mij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik sta wel met allemaal lekker vrouwen op de foto
![]()
Top dag was het!
Laat dat maar aan je baas zienquote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik sta wel met allemaal lekker vrouwen op de foto
![]()
Top dag was het!
Dat is zo vervelend hè, als andere mensen zonodig je kleding recht moeten trekken. Ik beb geen 6 meer.quote:Op maandag 26 april 2010 16:00 schreef Dirkh het volgende:
En Shakira zat aan mijn blouse te trekken.
quote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Dirkh ging ook nog op de foto met Shakira:
[ afbeelding ]
En met mij
[ afbeelding ]
Wie is Beb?quote:Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend hè, als andere mensen zonodig je kleding recht moeten trekken. Ik beb geen 6 meer.
quote:
quote:
Ze vind het wel leuk, alleen vind ze dat ik vrolijker moet kijken en anders had moeten kijken jadiejadieja.quote:Op maandag 26 april 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk wat vind Paddo van alle mooie dames met wie je op de foto staat?De foto's van jullie samen bedoel ik, niet de dames los
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze vind het wel leuk, alleen vind ze dat ik vrolijker moet kijken en anders had moeten kijken jadiejadieja.
Ik ben verdomme geen fotomodel.
Dat zou te veel eer zijn voor Marga. Zij werd alleen ingehuurd om de dag te presenteren. De echte organisatoren ( vrijwilligers) werden tijdens het concert in het zonnetje gezet.quote:
Jeroen Smits & René Romkes!quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:29 schreef dennis793 het volgende:
[..]
Dat zou te veel eer zijn voor Marga. Zij werd alleen ingehuurd om de dag te presenteren. De echte organisatoren ( vrijwilligers) werden tijdens het concert in het zonnetje gezet.
Verrek! Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond die Aisha de hele tijd al op iemand lijken, maar net viel het kwartje....ze lijkt op Wiske!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond die Aisha de hele tijd al op iemand lijken, maar net viel het kwartje....ze lijkt op Wiske!
Een ietwat sletterigere versie van Wiske dan...quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 27 april 2010 @ 07:29 schreef dennis793 het volgende:
[..]
Dat zou te veel eer zijn voor Marga. Zij werd alleen ingehuurd om de dag te presenteren. De echte organisatoren ( vrijwilligers) werden tijdens het concert in het zonnetje gezet.
Die gaat voor de dubbele punten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een ietwat sletterigere versie van Wiske dan...
[ afbeelding ]
Gezien deze foto... in dat blauwe jurkje heb je gelijk
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een ietwat sletterigere versie van Wiske dan...
[ afbeelding ]
Gezien deze foto... in dat blauwe jurkje heb je gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |