quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
Na 1 dagje al besmetquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Superfoto!
En Josh idd. Zie, je wordt al een Eurovisiekenner
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Sieneke heeft een singletje voor FOK! gesigneerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dirk, ga nou even met de Finse dames op de foto!".quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
You stole my line.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
"Dirk, ga nou even met de Finse dames op de foto!".
"Ah nee joh."
"Jawel, toe nou!"
"Nou, vooruit dan!"
En rot dat ie het vond
Leuk ja! Vanaf 0.57 vooral leuk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Luister maar eens naar Michael von der Heide, hij zingt Kleine cafe aan de haven.Echt een leuke vent.
Bekijk deze YouTube-video
Eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Luister maar eens naar Michael von der Heide, hij zingt Kleine cafe aan de haven.Echt een leuke vent.
Bekijk deze YouTube-video
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een groepsfotootje:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook al... maar wie weet met wat jaren erbij, ze is ook nog zó jong.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef McDucky het volgende:
Is dit alvast een soort promo campagne voor het songfestival? Doen ze dit in ieder land?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad!
En het gebeurt zeker niet in elk land. Sommige deelnemers gaan wel 'on tour' langs andere landen, maar Nederland is een van de weinige landen (samen met nog een of twee andere landen) met zo'n uitgebreid concert met zoveel deelnemende landen tegelijkEn met zo'n complete persdag.
Ze zingen vanavond tijdens het concert allemaal twee nummers
Georganiseerd door Marga Bultquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad!
En het gebeurt zeker niet in elk land. Sommige deelnemers gaan wel 'on tour' langs andere landen, maar Nederland is een van de weinige landen (samen met nog een of twee andere landen) met zo'n uitgebreid concert met zoveel deelnemende landen tegelijkEn met zo'n complete persdag.
Ze zingen vanavond tijdens het concert allemaal twee nummers
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.![]()
Onze Sien is wel straaaalend middelpunt. Lijkt me echt een lief meiske. Veel te lief voor deze business ook.
Iquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Natuurliefhebbers en Recreanten ja!![]()
Niet aan het Twiske komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |